Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam serdecznie,dośc dawno mnie tu nie było,chciałbym podzielić się z wami moim ostatnim conceptem 3d do folio,przedstawiającym kosmiczną wojowniczkę,astronautkę,czy coś w tym stylu :) kilka renderków,cała postać robiona w zbrushu,renderowana w keyshocie,ktorego uzylem po raz pierwszy i jestem dośc zadowolony z efektów,komponowne w photoshopie,jest to mój pierwszy model z elementami hard surface wiec rewelacji nie ma,rowniez design samego hełmu mógłbyc lepszy,bardziej przemyślany i dopraowany ale cóz,wyszło jak wyszło :) poprzednim razem gdy wrzucałem rzeźby,renderki twarzy,ktoś doradził mi żebym popracował nad oczami,gdyż wydawały się zbyt "płaskie",tak też uczyniłem i postanowiłem je tym razem wyrzeźbić,starając się zachować prawdziwą budowę anatomiczną oka itp. i rzeczywiście wyszło o niebo lepiej :) niestety jak zwykle nie mogłem się powstrzymać i wyrzeźbiłem twarz tej kobietki z wyobraźni,bez uzycia referencji,nastepnym razem postaram sie więcej rzeźbić ze zdjęć co podobno jest bardziej wskazane.... pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

SyQ0Uxn.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

hwwBKtV.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zzXsyDE.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

J83HiQ3.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

xum80AU.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

fnFC129.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cyq1VqQ.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S8dDuwe.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

k4q99Sk.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VJBG301.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iym2MSH.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RKIp2hc.jpg

Edytowane przez wojtyl
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

 

wykończenie bardzo dobre ale sama głowa jest średnia, pod względem bryły. Spróbuj wsadzić tam czaszkę, może być gotowa z zbrusha, to zobaczysz co jest nie teges, bo od tego trzeba by zacząć.

Napisano

dzieki za uwage...zapewne masz racje,zdaje sobie sprawe,ze kształt czaszki odbiega co nieco od idealu,wynika to z faktu iz nie skupialem sie na jej formie szczególnie gdyż w pierwotnym założeniu na ostatecznym renderze miała byc widoczna tylko twarz,ukryta w hełmie,doszedłem więc do wniosku,że skupianie uwagi na całej reszcie mija się z celem,w późniejszym etapie uznałem,że fajnie bedzie pokazać tez sama główkę,lecz nie szczególnie chciało mi się wracć już do zBrush'a i poprawiać to i owo :)

Napisano

Tak jak michalo radzi. Pracuj z referencjami bo szkoda czasu jeśli chodzi o rzeźbienie z wyobraźni. Na takie coś przyjdzie czas jak będziesz już w klasie mistrzowskiej. Teraz bardzo łatwo o błędy. Studiuj szkice Andrew Loomisa. Ma świetne materiały na te tematy.

 

Polecam ci też materiały od Uldis Zarnis i Sandis Kondrats: Anatomy for Sculptors. Znajdziesz tam genialne materiały o proporcjach, blokowaniu głowy, ciała itd.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności