keid Napisano 21 Styczeń 2018 Napisano 21 Styczeń 2018 (edytowane) Heja, Nowa praca: Softy: ZBrush, 3Ds Max, V-Ray, Photoshop. Projekt i trochę więcej na: Behance: https://www.behance.net/gallery/61043387/Elizabeth Artstation: https://www.artstation.com/artwork/ewxY3 Edytowane 21 Styczeń 2018 przez keid
gryzon Napisano 22 Styczeń 2018 Napisano 22 Styczeń 2018 Pracuj nad anatomią. Jest tu kilka znaczących problemów anatomicznych. Pierwszy najbardziej rzucający się w oczy to zbyt wysunięta szczęka z maxillą wzgędem czoła, oczu, ogólnej osi głowy. Robi to bardzo nienaturalny plastusiowy efekt. Obojczyki do poprawy i ogólnie połączenie szyi z ramionami. Te braki powodują że szyja wydaje się być strasznie masywna do tej delikatnej twarzy. Fryzura, tutaj akurat bym nie krytykował za bardzo, bo to jest kwestia fantazji. Radził bym jednak dokładnie przestudiować linie wzrostu włosów oraz style różnych fryzur. Jeśli będziesz miał mocne podstawy to potem nawet bardzo fantazyjne fryzury będą wyglądały o kilka stopni realniej. Na ten moment nie jest dobrze. Nie jest to kwestia renderu samych włosów a raczej nierealnej ich dlugości w specyficznych strefach. Baki, skronie najbardziej rzucają się w oczy. [ATTACH=CONFIG]104703[/ATTACH]
keid Napisano 22 Styczeń 2018 Autor Napisano 22 Styczeń 2018 O włosach to trochę sam wiedziałem, nie jestem zadowolony gównie z gęstości/grubości na skroni. Co do anatomii to wydawało mi się, że jest ok. Najwyraźniej za bardzo mi się opatrzyło i nie wychwyciłem tego o czym piszesz. Sam nie wiem. Praca musiała powstać najwyraźniej za szybko i szkoda, że nie miałem okazji tego poprawić. Dzięki za krytykę. :)
Sebazx6r Napisano 11 Marzec 2018 Napisano 11 Marzec 2018 Co do anatomii to wydawało mi się, że jest ok. Bo jest. Fajna praca. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi