Napisano 30 Styczeń 20187 l Trochę spóźniony fanart na Halloween ;) oryginalny szkic/rysunek Shane Glines MODO - modeling, base mesh, UVs ZBrush - sculpting Blender - render (eevee)
Napisano 30 Styczeń 20187 l Wow, w eevee? Jak to się ma? Co do packi to bardzo fajna:) Fajne włoski i buźka. Jedyne co mnie tutaj boli to proporcje, zwłaszcza nogi długie jak u żyrafy. Wolał bym chyba bardziej zrównoważone proporcje. Zwróć uwagę jakich proporcji używa autorka w swoich innych postaciach.
Napisano 30 Styczeń 20187 l No fajna, ale 2/3 postaci to nogi. Zobacz jakie proporcje prezentuje autorka konceptu https://www.google.pl/search?q=Shane+Glines&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjF3r-A3P_YAhUB2CwKHTNsAUYQ_AUICigB&biw=1195&bih=712 A to, że to cartoon nie znaczy, że wszystko można wybaczyć. Vampirella ma być seksowna, a tutaj seksowna jest tylko w widoku z przodu. Kiedy widać już długość nóg to robi się trochę pokracznie. Myślę, że warto zwracać na to uwagę.
Napisano 30 Styczeń 20187 l Autor Co ty gadasz przecież to cartoon. Fajna praca.Dzięki Wow, w eevee? Jak to się ma? Co do packi to bardzo fajna:) Fajne włoski i buźka. Jedyne co mnie tutaj boli to proporcje, zwłaszcza nogi długie jak u żyrafy. Wolał bym chyba bardziej zrównoważone proporcje. Zwróć uwagę jakich proporcji używa autorka w swoich innych postaciach. Dzięki, co do proporcji to z jednej strony się z tobą zgadzam, a z drugiej jakoś mi pasują takie przegięte proporcje akurat w tym konkretnym przypadku, być może za bardzo się zapatrzyłem na front view. Jeśli chodzi o render i Blendera to musze powiedzieć że jestem pozytywnie zaskoczony blenderem i eevee, główny powód dla którego się na to zdecydowałem to że nie muszę czekać na podgląd od razu widać jak będzie wyglądać finalny render po prostu mam słabego kompa ;) Wiadomo ze jest to wszystko w fazie rozwojowej więc brakuje pewnych rzeczy mi osobiście najbardziej obsługi SDS wszystko trzeba freezowac ale sss wygląda całkiem przyzwoicie zero noisa i nie trzeba czekać, czasem są problemy ze oświetleniem i cieniami ale da się to rozwiązać zwiększając rozdzielczość "shadow maps" wiem że nie było to tworzone z myślą o finalnych renderach ale bardziej jako viewport do pbr, no zobaczymy co im z tego wyjdzie jak na razie wygląda bardzo obiecująco.