Volatile-Vertex Napisano 30 Styczeń 2018 Napisano 30 Styczeń 2018 Trochę spóźniony fanart na Halloween ;) oryginalny szkic/rysunek Shane Glines MODO - modeling, base mesh, UVs ZBrush - sculpting Blender - render (eevee)
michalo Napisano 30 Styczeń 2018 Napisano 30 Styczeń 2018 Wow, w eevee? Jak to się ma? Co do packi to bardzo fajna:) Fajne włoski i buźka. Jedyne co mnie tutaj boli to proporcje, zwłaszcza nogi długie jak u żyrafy. Wolał bym chyba bardziej zrównoważone proporcje. Zwróć uwagę jakich proporcji używa autorka w swoich innych postaciach.
Sebazx6r Napisano 30 Styczeń 2018 Napisano 30 Styczeń 2018 Co ty gadasz przecież to cartoon. Fajna praca.
michalo Napisano 30 Styczeń 2018 Napisano 30 Styczeń 2018 No fajna, ale 2/3 postaci to nogi. Zobacz jakie proporcje prezentuje autorka konceptu https://www.google.pl/search?q=Shane+Glines&client=firefox-b-ab&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjF3r-A3P_YAhUB2CwKHTNsAUYQ_AUICigB&biw=1195&bih=712 A to, że to cartoon nie znaczy, że wszystko można wybaczyć. Vampirella ma być seksowna, a tutaj seksowna jest tylko w widoku z przodu. Kiedy widać już długość nóg to robi się trochę pokracznie. Myślę, że warto zwracać na to uwagę.
Volatile-Vertex Napisano 30 Styczeń 2018 Autor Napisano 30 Styczeń 2018 Co ty gadasz przecież to cartoon. Fajna praca.Dzięki Wow, w eevee? Jak to się ma? Co do packi to bardzo fajna:) Fajne włoski i buźka. Jedyne co mnie tutaj boli to proporcje, zwłaszcza nogi długie jak u żyrafy. Wolał bym chyba bardziej zrównoważone proporcje. Zwróć uwagę jakich proporcji używa autorka w swoich innych postaciach. Dzięki, co do proporcji to z jednej strony się z tobą zgadzam, a z drugiej jakoś mi pasują takie przegięte proporcje akurat w tym konkretnym przypadku, być może za bardzo się zapatrzyłem na front view. Jeśli chodzi o render i Blendera to musze powiedzieć że jestem pozytywnie zaskoczony blenderem i eevee, główny powód dla którego się na to zdecydowałem to że nie muszę czekać na podgląd od razu widać jak będzie wyglądać finalny render po prostu mam słabego kompa ;) Wiadomo ze jest to wszystko w fazie rozwojowej więc brakuje pewnych rzeczy mi osobiście najbardziej obsługi SDS wszystko trzeba freezowac ale sss wygląda całkiem przyzwoicie zero noisa i nie trzeba czekać, czasem są problemy ze oświetleniem i cieniami ale da się to rozwiązać zwiększając rozdzielczość "shadow maps" wiem że nie było to tworzone z myślą o finalnych renderach ale bardziej jako viewport do pbr, no zobaczymy co im z tego wyjdzie jak na razie wygląda bardzo obiecująco.
Rekomendowane odpowiedzi