Skocz do zawartości

Polecana zawartość

Specjalnie wyselekcjonowana, najważniejsza zawartość naszej witryny

Modo - koniec rozwoju programu
Firma Foundry, znana z tworzenia oprogramowania dla branży medialnej i rozrywkowej, ogłosiła zakończenie rozwoju popularnego narzędzia do modelowania 3D – Modo. Wersja 17.1, zaplanowana na koniec tego roku, będzie ostatnią w historii programu. Decyzja ta jest częścią nowej strategii, która umożliwi Foundry skoncentrowanie się na kluczowych produktach i inwestycjach w rozwiązania odpowiadające zmieniającym się potrzebom rynku.
  • 4 odpowiedzi
V-Ray 7 dla 3ds max
Chaos ogłosił premierę V-Ray 7 dla 3ds Max. Oto najważniejsze nowości...
  • 10 odpowiedzi
Autodesk: Nowe Narzędzie AI do tworzenia scen 3D z wideo
Autodesk, wraz z firmą Wonder Dynamics (jest to teraz firma podległa Autodesk) ogłosił nowy przełomowy zestaw narzędzi, który umożliwia generowanie scen 3D z nagrań wideo na żywo za pomocą sztucznej inteligencji.
    • Like
  • 0 odpowiedzi
Seventh Level
Animacja. Projekt niekomercyjny. Testowałem różne nowe narzędzia łącząc techniki AI i "tradycyjne".  Rig, animacja w Maya, render Arnold. 
    • Mega!
    • Like
  • 5 odpowiedzi
Blender Conference 2024 - keynote, nagrania
Blender Conference 2024 to rzeczywiście unikalna okazja dla fanów i twórców Blender – wydarzenie zgromadziło w Amsterdamie setki uczestników i specjalistów z całego świata, choć bilety wyprzedały się błyskawicznie.
  • 12 odpowiedzi
Unity 6 wydane!
Unity 6 zostało oficjalnie wydane. Nowa wersja, będąca następcą Unity 2023 LTS, przynosi szereg ulepszeń w zakresie wydajności, renderingu i narzędzi, które z pewnością podniosą kreatywność użytkowników.
  • 0 odpowiedzi
Adobe Fresco za darmo – konkurencja dla Procreate i Clip Studio Paint
Adobe udostępniło swoją aplikację do malowania i rysowania - Fresco, całkowicie za darmo, aby konkurować z takimi programami jak Procreate czy Clip Studio Paint.

Znaliście i słyszeliście o tym programie?
  • 2 odpowiedzi
Act-One: Nowe narzędzie do generowania ekspresywnych animacji postaci
Runway ogłosiło właśnie premierę Act-One – narzędzia, które umożliwia tworzenie ekspresywnych animacji postaci na podstawie prostych nagrań wideo. Narzędzie dostępne jest w ramach Gen-3 Alpha i stanowi znaczący krok naprzód w zastosowaniu modeli generatywnych w animacji oraz produkcji filmowej.
  • 3 odpowiedzi
Fab - nowe zintegrowane marketplace od Epic Games
Epic Games uruchomiło Fab – platformę, która łączy Unreal Engine Marketplace, Sketchfab Store i Quixel Megascans w jedno miejsce do odkrywania, kupowania, sprzedawania i dzielenia się cyfrowymi zasobami. Fab obsługuje twórców korzystających z Unreal Engine, Unity 3D, Unreal Editor for Fortnite (UEFN) oraz innych narzędzi do tworzenia cyfrowej treści.
  • 4 odpowiedzi
3ds Max 2025.3
Autodesk wypuścił 3ds Max 2025.3! Najnowsza aktualizacja przynosi liczne usprawnienia, w tym znaczące przyspieszenie działania Array Modifier i Boolean Modifier, ulepszenia w animacji oraz wprowadzenie nowego modelu cieniowania OpenPBR. Nowością jest także aktualizacja wtyczki Universal Scene Description (USD) oraz ulepszenia w Arnoldzie dla 3ds Max.
  • 5 odpowiedzi
Nowe przepisy w USA zakazujące pułapek subskrypcyjnych
Amerykańska Federalna Komisja Handlu (FTC) wprowadza nowe regulacje, które mają ułatwić konsumentom rezygnację z subskrypcji. Zasada "kliknij, aby anulować" ma na celu wyrównanie poziomu trudności przy zapisywaniu się na subskrypcje i ich anulowaniu. Firmy, takie jak sklepy detaliczne czy siłownie, będą musiały uzyskać zgodę klientów na automatyczne odnawianie subskrypcji lub przekształcanie darmowych okresów próbnych w płatne usługi.
    • Like
  • 5 odpowiedzi
The Electric State - zwiastun – nowy film braci Russo
The Electric State - zwiastun – Nowy film braci Russo z Millie Bobby Brown i Chrisem Prattem"

Bracia Joe i Anthony Russo, znani z produkcji dla Marvela, powracają z nowym, oryginalnym projektem – "The Electric State". Film, którego budżet przekracza 300 milionów dolarów, zapowiada się jako coś wyjątkowego dla fanów sci-fi. Produkcja wyróżnia się nie tylko gwiazdorską obsadą, ale również oryginalnymi projektami robotów, które już przyciągają uwagę.
  • 0 odpowiedzi
Smok Diplodok - film animowany Wojtka Wawszczyka już w kinach!
Do polskich kin trafił właśnie film animowany „Smok Diplodok” w reżyserii Wojtka Wawszczyka, który przenosi na duży ekran świat stworzony przez Tadeusza Baranowskiego w jego legendarnych komiksach. Ta pełna wyobraźni i przygód opowieść skierowana jest do całych rodzin, a szczególnie do młodszych widzów (6+).
  • 9 odpowiedzi
Quo Vadis - zwiastun - polsko-indyjska adaptacja wkrótce w kinach
Za dwa tygodnie w polskich kinach będzie mogli zobaczyć film Quo Vadis - film animowany - polsko-indyjska koprodukcja. Film jest oficjalną koprodukcją pod patronatem Ministerstwa Mediów Indii i polskiego Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Premiera filmu w polskich kinach będzie miała miejsce już 25 października. 
  • 28 odpowiedzi
Adobe Max 2024 - wszystkie nowości w Creative Cloud
Na konferencji Adobe MAX w Miami Beach zaprezentowano najnowszą wersję Adobe Creative Cloud, wprowadzającą ponad 100 nowych funkcji w aplikacjach takich jak Photoshop, Illustrator, Premiere Pro i wiele innych. Aktualizacje te mają na celu przyspieszenie pracy twórców i zaoferowanie większej kontroli oraz precyzji w procesie twórczym. Ale cóż, niespodzianek nie ma. Jak wszędzie dzisiaj - wszędzie usprawnienia związane z AI.
  • 28 odpowiedzi
Rekomendacja 2D: Sebastian Szmyd
Okładka do "Tales of the RED: Hope Reborn"
    • Wow
    • Mega!
    • Like
  • 4 odpowiedzi
MegaLights w Unreal Engine 5.5 - nowa technologia dynamicznego oświetlenia
Epic Games zaprezentowało nową eksperymentalną funkcję MegaLights w Unreal Engine 5.5 podczas Unreal Fest w Seattle. Technologia ta pozwala na wykorzystanie znacznie większej liczby dynamicznych świateł, które mogą generować realistyczne cienie oraz oświetlać mgłę wolumetryczną. W trakcie demonstracji pokazano scenę z ponad 1000 dynamicznych źródeł światła rzucających cienie, renderowaną w czasie rzeczywistym na PlayStation 5.
    • Like
  • 1 odpowiedź
Adobe Content Authenticity - narzędzie do ochrony prac przed AI
Adobe zapowiedziało nową aplikację internetową, Adobe Content Authenticity, która pozwala twórcom zabezpieczać swoje prace poprzez oznaczanie ich i wyrażenie braku zgody na wykorzystanie do trenowania modeli AI.
  • 17 odpowiedzi
Rekomendacja 2D: Revrite
Dzieki wam bardzo! Ciesze, ze postacie 3d sie tez podobaja 😄 W przyszlosci pewnie do nich wroce. Na razie robie sobie rzeczy typowo do portfolio, blizej tego co robię na co dzień w pracy, podrzucam wam mojego propa hackellite 😄 To taka wielofunkcyjna satelito/tarcza, wielofunkcyjny przyrząd hackerski mojej głownej postaci z mojego IP NEON. Więcej pewnie wkrótce...
    • Like
Odpowiedź w Teczka 3D: Mortom
Na następny rok, po burzliwej analizie dostępnych opcji, wybór padł na PZL TS-8 Bies. Minie równiutko 60 lat od przekazania przez polską armię Besików do Aeroklubów w całej Polsce.
    • Mega!
    • Like
art.max3d.pl - nowa galeria
Uruchamiamy testowo nową galerię. Weekendowy projekt. Sprawdźcie: art.max3d.pl.
  • 36 odpowiedzi
Mechozaurs: Polsko-Amerykańska współpraca przekracza granice w świecie animacji
"Mechozaurs: The Voice From Afar" to projekt serialu animowanego (dla dorosłych), będący owocem pracy polskiego studia Laniakea Pictures, które  zaangażowało doświadczonych amerykańskich scenarzystów, Douga i Candie Langdale.
    • Like
  • 14 odpowiedzi
Cyberpunk 2077 - kulisy tworzenia najtrudniejszego bossa w Phantom Liberty
CD Projekt Red opublikowało nowy wywiad, w którym deweloperzy opowiadają o procesie twórczym związanym z projektowaniem epickiej walki z bossem Chimera w dodatku Phantom Liberty do Cyberpunka 2077. Twórcy z różnych działów CDPR dzielą się w nim szczegółami dotyczącymi wyzwań i radości, jakie towarzyszyły powstawaniu tego skomplikowanego przeciwnika.
    • Like
  • 0 odpowiedzi
Animacja/WIP: Nanami
Bez wątpienia to jeden z ciekawszych wątków, które warto śledzić i polecamy dodać do obserwowanych. Zobaczcie jak powstaje animacja...
    • +1
    • Thanks
    • Mega!
    • Like
Wywiad: Piotr Forkasiewicz
Na kanale Squadron TV pojawił się godzinny wywiad z Piotrem Forkasiewiczem. Jeśli kiedykolwiek odwiedzaliście Max3D.pl, zapewne zetknęliście się z jego pracami, które wielokrotnie wyróżnialiśmy na stronie głównej. Piotr jest zresztą jednym z naszych najdłużej aktywnych użytkowników, co sprawia, że tym bardziej polecamy ten wywiad.
    • Mega!
    • Like
  • 13 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności