Skocz do zawartości

Maksym

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Maksym dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, mam cholernie dziwny problem. Kamera robi rundkę wokół kolorowego dymu zrobionego w Particle Flow i w pewnym momencie dym zaczyna się paskudnie ściemniać, albo też jest ciemny od początku i potem się rozjaśnia. (Gdy kamera jest nieruchoma problem nie występuje) Tutaj oba przypadki: A najbardziej szokujące jest, że jeśli wyrenderować jedną z ciemnych klatek osobno bez zapisywania i potem ręcznie zapisać na dysk, to wszystko jest OK(!) Format zapisu - TGA 32bit z kan. alfa. Wygląda na to że po prostu maleje ekspozycja, bo zwiększenie ekspozycji w After Effects dobrze to koryguje. Tyle że gwiazdki wtedy są za jasne, a wolałbym mieć od razu dobry render i nie bawić się w rozbijanie tego na osobne warstwy. Ponieważ gwiazdki są renderowane prawidłowo podejrzewam że może to mieć coś wspólnego z w/w operatorem, ale nic kompletnie nie znalazłem na ten temat na necie. Ekspozycji w samym maxie nie ruszałem, a jak włączyłem to nie dało to żadnego efektu (nie znam się za bardzo i może nie wiem jak włączyć) renderer - default scanline, wersja maxa 2009 x64, sp1. Pomoże ktoś? /hehehe Chyba sobie poradziłem. Po prostu dałem zwykłe światło omni tuż przed kamerą i zlinkowałem je z nią. Teraz na każdą cząstkę dymu w każdym momencie animacji światło pada prostopadle. Problem zniknął:) Aczkolwiek wciąż zagadką pozostaje dla mnie dlaczego w takim razie pojedyncze klatki wychodziły dobrze i bez tego zabiegu.
  2. Maksym odpowiedział Kris88 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wszystko mam przypisane dobrze, sprawdzałem. Ale problem juz rozwiązałem. Musi być zaznaczone "Keyboard Shortcut Override Toggle" (tuż obok Snaps toggle) :) Jesli nie jest, aktywne są tylko skróty głównego UI
  3. Maksym odpowiedział Kris88 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dołączam się do pytania. Mi z kolei pod "6" nie działa particle view w Particle Flow. 3Dsmax 2009 x64, Win7
  4. Maksym dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Próbowałem coś znaleźć wyszukiwarką, bo pewnie już o tym była mowa, ale nie znalazłem. Na necie też nie znajduję żadnej jasnej i jednoznacznej odpowiedzi. Mam model z Cinema 4D i potrzebuję go w maxie. Dodam że max stary, 2009. Jakieś pomysły? Czy moze po prostu sciagnac triala cinema 4D, otworzyc ten model i wyeksportowac w jakims formacie akceptowanym przez 3dsmax? Ale zanim zainstaluję chętnie dowiedziałbym sie czy tak się da Dodam że model jest zmapowany, nie chciałbym żeby UV-ki się przy tym sknociły
  5. Odpowiedź godna rasowego polityka. Niby na temat, a nic czego samemu nie moznaby sie domyśleć nie powiedziano. "od xxPLN do xxxPLN" nie byłoby prościej ? Albo: "znam kogoś na etacie kto za taki model w duzej firmie za 1h dostal tyle, a i znam innego co jako freelancer za inny model w malej firmie dostal tyle".(bez nazw firm i personaliow oczywiscie) I ile obtłuczeń na palcach od klawiatury mniej...
  6. Maksym odpowiedział Quentin → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Czyli rejestrowal sie tutaj jak mial lat 12 (lipiec 2008) klawiatura jak papier - przyjmie wszystko
  7. Maksym odpowiedział Qbikster → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Moje odczucie jest identyczne. Stylizacja niszcząca caly efekt, zupelnie nietrafiona do animacji sztuk walki, gdzie podstawą jest ukazanie ruchu ciala. Jestem zdumiony ze znakomita wiekszosc wypowiadajacych sie znawcow pieje z zachwytu. Gdyby to byla animacja z drimagine lub jakiegos amatora to zostalaby wdeptana w ziemie "konstruktywna krytyka". Jak to mówią, kruk krukowi oka nie wykole
  8. Maksym odpowiedział Baggins → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    A ja miałem jeszcze inne skojarzenie. Na poczatku z tym strzelaniem do glinianych kul od razu pomyslałem o Thorgalu :) Generalnie cud miód i orzeszki, najwyższy światowy poziom.
  9. Maksym odpowiedział dziadek3D → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Dokładnie.
  10. Maksym odpowiedział dziadek3D → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Będzie za to nagroda na bank. Dawno nie oglądałem czegoś tak cięzkiego i poruszającego, co wrażliwszym może sie w nocy przysnic. Najbardziej podobała mi się stylizacja niemców. Genialna.
  11. Maksym odpowiedział Chasdiel → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Rychło w czas...
  12. Maksym odpowiedział Maksym → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wiecie co ? Dziś byłem w sklepie (sam wolę tego nie tykać) i się okazało że tej pasty tam praktycznie nie ma :D Jakby wyparowała. Szok że w ogóle ten procesor pracował bezawaryjnie po tym przedmuchaniu :D
  13. Maksym odpowiedział Maksym → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wydmuchałem kurz z radiatora na procku i śmiga. Ale i tak dziwna sprawa, bo nie było tego kurzu dużo, ostatni raz jakoś w sierpniu-wrześniu przedmuchiwałem. A wczesniej robiłem to o wiele rzadziej i nic sie nie działo
  14. Maksym odpowiedział Maksym → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Właśnie widzę że to samo się dzieje jak odpalam normalnie. Nie myślałem że to może być sprawa hardware'u, bo gram bezproblemowo. A już na pewno nie zasilacz, bo przy graniu grafa więcej ciągnie. Może to pamięć/procek, które tak bardzo przy graniu nie sa obciażone jak przy renderingu...? p.s. Wyłącza, nie wyłancza, skoro już się poprawiamy haha

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności