Skocz do zawartości

dexter47

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. soczyście wygląda :) możesz powiedzieć ile jeszcze ci zajmnie czasu dokończenie tego i ile już czasu poświęciłeś na ten projekt:P
  2. ja uważam że praca jest tragiczna co z tego że twoja pierwsza nie rozumiem dlaczego w dobie tak powszechnie dostępnych tutoriali w necie prezentujesz coś takiego? Jeżeli chcesz się nauczyć tego programu poszukaj jakiegoś porządnego tutoriala choćby na digitaltutorial i zaprezentuj prace którą zrobiłeś na podstawie tego tutoriala. to co zaprezentowałeś to ledwo nadaje się do pokazania ale w latach 1998-2003. wtedy ludzie faktycznie musieli sami zdobywać wiedzę i się uczyć nie było takich narzędzi jak dzisiaj i takiego dostępu do wiedzy. Nie rozumniem dlaczego ludzie są tak leniwi by odpalić youtube wpisać zbrush tutorial i wuala masz tyle wiedzy i linków do pełnych tutoriali że można dostać zawrotów głowy. Krytykuję cie dlatego też że widzę po twoim koncie że jesteś gdzieś tak w wieku pomiędzy 18 a 30 lat. gdybyś był dzieckiem mającym do 11 lat to nawet taka praca była by ok.
  3. koniec modelowania na splainach czas wykończenie cad
  4. kawałek wnętrza
  5. tak właśnie myślałem że wzorowałeś się na gorylu trochę ale zwróć uwagę że goryl do tych swoich przysadzistych łap ma bardzo rozbudowany staw barkowy. pozwoliłem sobie na jednym z twoich Renderów szybki retusz byś zobaczył różnice ja uważam że jest lepiej. przeskalowałem trochę ręce i rozbudowałem staw barkowy https://ibb.co/n6Y0Bp jesteś strasznie niekonsekwentny "paproku" kiedyś robiłem koncepta robota kobietę to narzekałeś że to nie ma racji bytu i że coś takiego wogle by nie działało a teraz piszesz że to "koncept a nie funkcjonalność". mylisz się też co do "nowatorskiej techniki" sculpting robotów nie jest już takie nowe o ile się nie mylę to w 2008 pojawił się pierwszy tutorial na "digital tutorlials"
  6. projekcik całkiem spoko podoba mi się patent osłon miękkich. jedyne co mi nie gra z konceptem do ręce za masywne do korpusu i mocowania ramion wydaja się też cherlawe. ma twoim miejscu przeskalował bym trochę ręce od łokci w dół i zrobił masywniejsze mocowanie ramion do korpusu. ale po za tym git.
  7. fotel kubełkowy nad którym pracuje
  8. Te niebieskie Ferrari wyszło ci lepiej
  9. Robiąc Rendery nie zapominaj o ISO. Ps. Z kadr masz te hdrki?
  10. dexter47 odpowiedział snizo → na temat → Work in progress (WIP)
    jest sposób https://www.nvidia.pl/object/tessellation_pl.html
  11. dzienki Seba zrobione mam dość tego ignoranta :)
  12. piopiowawa nie odpowiedziałeś na moje pytanie (PS jest jakaś możliwość zablokowania tego trola ?) poprawiona rama z silnikiem
  13. a możesz zaznaczyć gdzie jest źle według ciebie ?
  14. super szacun że w uniti (wiem jaki czasem potrafi być upierdliwy ten solnik :P ). jedne co mi nie podeszło to jakoś beton w miejscu gdzie pokazałeś kolejkę i tory dziwnie wygląda.
  15. dalej wypowiadasz się o rzeczach o których nie masz pojęcia. Po 1. jak nie da się zrobić prostej siatki to się zmienia program. po 2. podczas Projektowania i prototypownia produktu ( nie koniecznie samochodu) najpierw robi się szkice potem przechodzi się do modelowania bryły i tu w początkowej fazie tak zwana siatka nie ma znaczenia bo nie zawsze modelarz od razu wie jak wymodelować dany przedmiot. zresztą gdybyś pracował w branży industrial design wiedziałbyś że potem wszystkie modele które maja tak zwaną siatkę modeluje się za pomocą nurmbs i tu rozwiązuje się wszystkie problemy niedokładności czy krzywizny siatki BO WSZYSTKIE MODELE DO PRODUKCJI I PROTOTYPOWNIA MUSZĄ IŚĆ JAKO PLIKI CAD. (więc niema znaczenia siatka bo jej się nie używa ) po 3. co do ostrych krawędzi jest jeszcze coś takiego jak ergonomia bhp które się sprawdza wiec załóżmy że mamy taki skończony model CAD następne co się robi to modeluje się model najczęściej w skali 1:8 model z gliny tutaj sprawdza się jak no wygląda bo nie zawsze to co fajnie wygląda w 3d fajnie wygląda w rzeczywistości. na tym etapie (albo wcześniej to zależy) zaczyna się myśleć też już o sprawach inżynieryjnych czyli jak zaprojektować płytę podłogową (chyba że samochód był projektowany pod już istniejąca) jak umocować poszczególne części czy wyjdą one z prasy albo z formy itd itp. Wiesz mam kumpla który powiedział mi ostatnio coś bardzo ciekawego. Powiedział że w pracy ludzie którzy narzekają i atakują innych pracowników słownie albo donoszą do szefa ze coś ktoś niby źle zrobił to są PAPROKI bo jedyną obrona PAPROKA jest atak na innych pracowników. PAPROK nie jest w stanie obronić się swoją pracą (chodzi o jej jakość). u ciebie widzę podobnie na tym forum twoje prace nie bronią twojej pozycji dlatego atakujesz innych twórców PAPROKU. a tutaj macie siatkę bez wygładzenia

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności