Marten
Members-
Liczba zawartości
42 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Bielsko-Biała
Marten's Achievements
Newbie (1/14)
32
Reputacja
-
Proszę, kolejna warhammer'owa pracka. Zdecydowanie na plus, mi się podoba. Dobrze że zmieniasz teren, nowa trawa i może trochę inny bruk zdecydowanie poprawią efekt. Jakbyś chciał zobaczyć jak wyglądają takie mostki ingame to poniżej linki : http://img834.imageshack.us/img834/9720/shot002d.jpg http://img191.imageshack.us/img191/5787/shot001h.jpg
-
Pokrycie dachowe musi wystawać i to nierówno poza obrys budynku, tak jak to zrobiłeś z pierwszym dachem. Dodatkowo koniecznie nadaj jakąś grubość bo narazie wyglądają jak plane między scianami.
-
Na początek pocieszenie W zeszłym tygodniu wpadłem na ten sam pomysł co Ty, niestety borykam się z tymi samymi problemami, które celnie opisał KoMic. Pomysł był taki, żeby „przenieść do rzeczywistości” dom fantasy, w naszym wypadku to obiekt z gry Warhammer online. Z tego co napisałeś w pierwszy poście masz podobny. Co zauważyłem : 1. Proporcje są bardzo ważne przy zachowaniu klimatu. Budynki z konceptów warhammer są bardzo wysokie, rozrastają się w miarę poszczególnych pięter. Parter jest zawsze najmniejszy i najniższy, piętra są wyższe i bardziej rozległe z wykuszami. U Ciebie parter jest za duży. Proporcje ludzika z gry do okien, drzwi, wysokości poszególnych pięter nie są wzięte z rzeczywistości, w sumie to fantasy, wszystko jest większe. Jak wrócę z pracy to prześle Ci linki ze screenami, może Ci to pomoże. 2. Budynki są pokrzywione, u Ciebie ściany są proste co również troszkę psuje klimat, paradoksalnie ja też zrobiłem proste. 3. Latarenka do „domodelowania” zdecydowanie wygląda zbyt nowocześnie. 4. Wymieniłbym też porycie dachu. 5. Odbicia światła od szyb zdecydowanie wywalić, nawet kosztem rozbicia szyb. 6. Czyżbyś nie miał ścian z tyłu i prawego boku budynku ? coś dziwnie prześwituje sobie Życzę powodzenia i mam nadzieję, że po zmianach będzie bardziej klimatycznie, tak jak to sobie założyłeś. Cholera musiałem dwa razy posat pisać :)
-
Wesołych i spokojnych świąt
- 39 odpowiedzi
-
- boże narodzenie
- christmass
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
To nie godło na tarczy tylko skalpy pokonanych wrogów :), butelkowców z klanu Pepsi Podpisuję się : pomysł świetny
-
czyli chcesz zrobić coś takiego ??
-
Mały up, żeby nie było że nic się nie dzieje :) Nie jest to jakiś skończony, kolejny etap, ale co tam Wiecho - masz rację zawór zmieniłem troszkę, wygiąłem do wewnątrz i zmieniłem element łączący. Peter_f - dzięki, zaglądaj, będzie mi miło
-
Witam Teraz ja postanowiłem zacząć jakąś śmiercionośną konstrukcję z czasów ww2. Flak 36 88m - takie sobie działo, doś popularne, jeżeli można tak napisać, może najbardziej znane poprostu. Tutaj kilka zdjęć, żebyście wiedzieli z czym macie do czynienia : http://www.panzerworld.net/88l56iwm Narazie powstaje model co dalej z tym będzie to się dopiero zobaczy :) Podstawa :
-
Pojazd 3d: Avro Lancaster - Coś się kończy a Ktoś zaczyna :D
Marten odpowiedział peter_f → na temat → Work in progress (WIP)
Gratulacje, szykuje się nowe pokolenie z nową wizją 3d :) -
scena 3d pojazd schwimmwagen i Jochen Peiper
Marten odpowiedział kliment woroszyłow → na temat → Work in progress (WIP)
No ładne to będzie, a kontrowersyjna historia dodaje smaczku :) Jak dopracowujesz to narazie nie ma co się czepiać ale http://battlefieldsww2.50megs.com/la_gleize_king_tiger.htm Generalnie jest napisane pod obrazkiem że ten czołg był w grupie uderzeniowej Peipera, ale to czołg a nie schwimmwagen, a głowy nie dam, że wszystkie pojazdy miały takie same kolory bazowe. -
scena 3d pojazd schwimmwagen i Jochen Peiper
Marten odpowiedział kliment woroszyłow → na temat → Work in progress (WIP)
No cóż trzeba się brać za siebie, bo Kliment wymodeluje wszystkie fajne pojazdy/samoloty/itd. z okresu IIWW :). Z taką precyzją wykonania to za te same temety nie ma się co brać, dobrze że jeszcze pare asów w rękawie zostało :) Ja nawet lubię schwimmwagena, a model świetny PS. Hahaha dopiero na twoim modelu zobaczyłem jak działało przeniesienie napędu na śrubę :> -
Myśle że Mkeruj chciał Ci dać do zrozumienia, że jak szczegółowe pytanie zadasz taką otrzymasz odpowiedź. Ja też nie wiem jak Ci pomóc. Napisz coś więcej : chcesz wymodelować tą drogę, zrobić teksturkę ?? Jaka to ma być droga, asfaltowa, z masy bitumicznej :) ?? z kostki brukowej, betonu ??
-
indian - zgadza się będzie ich więcej żeby taki kwadraciok nie wychodził, działak przedłużyłem ale nie pogrubiałem, bo piętro wyżej będzie jeszcze jedna para i musi być grubsza, zresztą na różnych refkach one tak zupełnie inaczej wyglądają, że w sumie sam się gubie kamil - i tu też się nie da nie zgodzić, to wynika z mojej niekonsekfencji w modelowaniu, zamiast od ogółu do szczegółu to ja skacze i taki są wyniki. Detal będzie tam gdzie go brakuje.
-
Witam ! Na tapecie stateczek z Star warsa Lambda. Zdecydowałem założyć Wip'a na początku po przeczytaniu wątku Dac77, mądrze prawi, człowiek to zawsze chce coś poprawić, zwleka, a potem po temacie jest w końcu. Dziwne ale prawdziwe. No cóż narazie w zamiarze jest sam stateczek, ale już coś kombinuje na sceną np. w mieście w chmurach Narazie taki shocik bez smootha żadnego
-
No to jeszcze wiele przed Tobą :D 1. Usuwanie historii Edit --> delete by type ---> History 2. Myślę że powinieneś od razu się nauczyć robić poprawną siatkę zamiast korzystać z booleans czyli np. taką 4. Teraz ja mam wrażenie że to prowokacja :>