Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

KMiklas

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. KMiklas odpowiedział PIraT → na temat → Game Art
    Masakra, ten seam psuje strasznie cały efekt. W ogóle kanty, a teksturka wygląda jakby żywcem z dDo. ;) Rany julek, jakie to ładne. (。◕‿‿◕。)
  2. Ja tylko czekam aż pojawią się narzędzia modderskie dla GTAV. :D i chociaż troszkę wolnego czasu żeby ten model jeszcze dalej pociągnąć.
  3. Wypaliłem AO (odwrócone jest świetną maską kurzu w zakamarkach :)), troszkę światła (jako brud zbierający się na tyle), przygotowałem sobie maski na okna (ślady wycieraczek; ręcznie, tu nie ma żadnych cudów), podmalowałem, pomieszałem trochę zdjęć... i tyle z 'sekreta' ;)
  4. Cześć i czołem, chyba ze sto lat mnie tu nie było. :) Popełniłem ostatnio taką włoską Kropkę: Fiat Punto GT, 1993. Blender, Photoshop, rendering w Marmoset Toolbag 2. Model jest lowpoly, Około 35k tri (z czego jak zawsze lwią część pożerają koła). Wipy, tekstury, inne ujęcia: https://www.behance.net/gallery/22634933/Fiat-Punto-GT Model w 3D w przeglądarce: https://sketchfab.com/models/6fb530ebcb334db7af2fc8b43524d6b8 Pozdro! -K
  5. Czapki z głów. Co tu mówić, no, rewelacja. :D
  6. KMiklas odpowiedział PIraT → na temat → Game Art
    No ale pokaż coś więcej, co? I gdzie tylna szyba? ;)
  7. KMiklas odpowiedział Piro → na temat → Game Art
    Ale to ciężkie. Ale ładne za to. :) Jedyne co mi się nie podoba to mało przemyślane mapowanie plastrów/sześciokątów :P
  8. Z tego co widze to masz tam n-gona który się po prostu brzydko wyświetla. Albo podziel geometrię, albo skonwertuj na tri. :P
  9. KMiklas odpowiedział szczuro → na temat → Game Art
    A nie rozcina ci tam mesha czasem? :P
  10. KMiklas odpowiedział KMiklas → na temat → Game Art
    :))) 10 znaków
  11. KMiklas odpowiedział KMiklas → na temat → Game Art
    :) Dzięki za uwagi, myślę, że po prostu po jakimś czasie, który się spędza nad modelem, po prostu się nie zwraca uwagi na takie rzeczy (które i tak można w sumie wytłumaczyć jakimś tam scenariuszem, że tu powietrze dmucha i kurzu nie ma :D). Co do znaczków, to mają jednakowy spec, a jedyne czym się różnią, to kolorem. Chyba po prostu trochę za jasne je zrobiłem, ale znowu można powiedzieć że są mocno odblaskowe. ;) Myślę że to są takie elementy, które się już dopieszcza mając na uwadze całą scenę, wtedy da się jasno określić, co odstaje, a co jest ok. Jeszcze jest sprawa ilości czasu który jest sensownie przeznaczyć na taki obiekt, pewnie, że można go dopracować, ale nie zawsze jest to możliwe. :)
  12. KMiklas odpowiedział KMiklas → na temat → Game Art
    Dzięki, tak, to Marmoset. :)
  13. KMiklas odpowiedział KMiklas → na temat → Game Art
    Dzięki! :) *hajfajw* Coś nowego ode mnie. 3k tri, 2 zestawy tekstur (dif, spec, nor), około 20-25h. Blender, xNormal, PS
  14. KMiklas odpowiedział KMiklas → na temat → Game Art
    Może nie gameart... ale docelowo też realtime. ;)
  15. KMiklas odpowiedział KMiklas → na temat → Game Art
    Bugi (te w dziurach) wyszły dlatego, że Blender renderuje polygony dwustronnie, normalnie tego nie widać. ;P A nad geometrią popracuję jeszcze. Zrzut z viewportu:

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.