-
[Model3d] LMG
Masakra, ten seam psuje strasznie cały efekt. W ogóle kanty, a teksturka wygląda jakby żywcem z dDo. ;) Rany julek, jakie to ładne. (。◕‿‿◕。)
-
Pojazd 3D: Fiat Punto GT
Ja tylko czekam aż pojawią się narzędzia modderskie dla GTAV. :D i chociaż troszkę wolnego czasu żeby ten model jeszcze dalej pociągnąć.
-
Pojazd 3D: Fiat Punto GT
Wypaliłem AO (odwrócone jest świetną maską kurzu w zakamarkach :)), troszkę światła (jako brud zbierający się na tyle), przygotowałem sobie maski na okna (ślady wycieraczek; ręcznie, tu nie ma żadnych cudów), podmalowałem, pomieszałem trochę zdjęć... i tyle z 'sekreta' ;)
-
Pojazd 3D: Fiat Punto GT
Cześć i czołem, chyba ze sto lat mnie tu nie było. :) Popełniłem ostatnio taką włoską Kropkę: Fiat Punto GT, 1993. Blender, Photoshop, rendering w Marmoset Toolbag 2. Model jest lowpoly, Około 35k tri (z czego jak zawsze lwią część pożerają koła). Wipy, tekstury, inne ujęcia: https://www.behance.net/gallery/22634933/Fiat-Punto-GT Model w 3D w przeglądarce: https://sketchfab.com/models/6fb530ebcb334db7af2fc8b43524d6b8 Pozdro! -K
-
Deadfall Adventures - Pirat artdump
Czapki z głów. Co tu mówić, no, rewelacja. :D
-
[Modele 3d] Nowa teczka Pirata
No ale pokaż coś więcej, co? I gdzie tylna szyba? ;)
- [Obiekt 3D] Commander Drone
-
Skąd się bierze dodatkowa ściana
Z tego co widze to masz tam n-gona który się po prostu brzydko wyświetla. Albo podziel geometrię, albo skonwertuj na tri. :P
-
Teczka: szczuro
A nie rozcina ci tam mesha czasem? :P
-
Teczka gameart: KMiklas
:))) 10 znaków
-
Teczka gameart: KMiklas
:) Dzięki za uwagi, myślę, że po prostu po jakimś czasie, który się spędza nad modelem, po prostu się nie zwraca uwagi na takie rzeczy (które i tak można w sumie wytłumaczyć jakimś tam scenariuszem, że tu powietrze dmucha i kurzu nie ma :D). Co do znaczków, to mają jednakowy spec, a jedyne czym się różnią, to kolorem. Chyba po prostu trochę za jasne je zrobiłem, ale znowu można powiedzieć że są mocno odblaskowe. ;) Myślę że to są takie elementy, które się już dopieszcza mając na uwadze całą scenę, wtedy da się jasno określić, co odstaje, a co jest ok. Jeszcze jest sprawa ilości czasu który jest sensownie przeznaczyć na taki obiekt, pewnie, że można go dopracować, ale nie zawsze jest to możliwe. :)
-
Teczka gameart: KMiklas
Dzięki, tak, to Marmoset. :)
-
Teczka gameart: KMiklas
Dzięki! :) *hajfajw* Coś nowego ode mnie. 3k tri, 2 zestawy tekstur (dif, spec, nor), około 20-25h. Blender, xNormal, PS
-
Teczka gameart: KMiklas
Może nie gameart... ale docelowo też realtime. ;)
-
Teczka gameart: KMiklas
Bugi (te w dziurach) wyszły dlatego, że Blender renderuje polygony dwustronnie, normalnie tego nie widać. ;P A nad geometrią popracuję jeszcze. Zrzut z viewportu:
KMiklas
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta