-
Problem: Połączenie 2 scen
Nauczka na przyszłość. Po modelingu sprawdzanie skali czy sie zgadza. Jeszcze pytanko tak na przyszłość. Jak Wy animujecie jakieś większe sceny to jak to robicie? Scena w 1 pliku, np postacie w 2 pliku. I to łączycie? Bo wychodzi na to, że jak chce mieć oświtlenie postaci, odbicia itd ze sceny to potem i tak musze ruszającego sie mesha wrzucić do tej sceny głównej. I co zrobić np z materiałami. Czy jak mesha wyeksporuje do fbx- a to one będą czy coś trzeba zrobić jeszcze?
-
Problem: Połączenie 2 scen
Dzięki wielkie za pomoc. Nie wiedziałem o tej metodzie. Fajnie działa tylko czy jest jakiś spoób, żeby po wczytaniu tych punktów w mesha móc zmieniać jego rozmiar itd? Bo postać mam za dużą w porównaniu do sceny i chciałbym ją zmniejszyć.
-
Problem: Połączenie 2 scen
Nie sprawdzałem, ale to chyba jak dam tego merga to mi komp kompletnie siądze bo jak dam xrefa to moge sobie zaznaczyć żeby wyświetlał tą scene jako boxy co mi troche oszczędza sprzęt. Narazie dałem xrefa sceny i pochowałem layerami te rzeczy które są zbędne. Ale mam nadzieje, że jest jakiś inny sposób. Przecież niemożliwe żeby skomplikowane animacje w taki sposób robiono. Albo jak zwykle ja coś źle robię.
-
Problem: Połączenie 2 scen
Witam serdecznie. Otóż mam taki problem. Zrobiłem scene otoczenia w 1 pliku, chce do tej sceny dorzucić zanimowaną postać, która jest w 2 pliku i kótra wchodzi w interakcje z pewnymi elementami ze scene 1.. Pracuję w 3DS max 2011 z bonespro oraz catem. Chciałem zanimować postać w 1 pliku, potem ją tylko przenieść do tej sceny. Bawiłem się z Xrefami, ale kości coś nie grają. Wtedy próbowałem wyeksportować postać do obj, 3ds, fbx i też nie grało. Tzn szkielet poruszał się dobrze, ale ciało nie. To zrobiłem to samo tylko ciało wyeksportowałem oddzielnie i szkielet też i poprostu chciałem zimporotwać ustawienia bonespro ale wyskakuje komunikat, że brakuje kości, któą na 100% eksportowałem. Jedyne rozwiązanie jakie mi przychodzi na myśl to wyeksportować całą scenę do postaci i pochować layerami niepotrzebne rzeczy ale to mi zeżre chyba kompa. Muszą być jakieś sposoby na to. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
- Wiz: Domek typowy
-
pojazd 3d: Porsche Cayman
Bardzo ładnie.
-
Toyota Celica
Trochę wygląda jak 4x4, ale technicznie bardzo dobrze.
-
Pojazd 3D: Honda Civic Type R (VI)
Właśnie te studyjne wyglądają rewelacyjnie. Jak z jakiejśc gazety. Masakrycznie dobra robota. a błędy błedami. Kolejne auto będzie dokładniejsze.
-
Toyota Celica
Wreszcie Celica. Szkoda, że nie poprzednia generacja, którą mam przyjemność jedździć, ale będę śledzić.
-
Wiz: Kawalerka
Co jak co, ale to twoja najlepsza wizka.
-
Gry na Iphona
Wow, jak dyskusja. Prawda jest taka, że w sumie żeby dobrze zarobić na appstore to trzeba mieć tam kilka dobrych aplikacji, gierek. Czasami ktoś trafi w gusta i mu się poszczęści, wtedy piszą o nich na forach internetowych itp i ludzie sie rzucają, żeby coś zrobić samemu. Dlatego też jest dużo niepotrzebnych rzeczy na appstore.
-
Gry na Iphona
Wielkie dzięki za odpowiedzi. Myślałem, że teraz właśnie się bardzo opłaca wrzucać rzeczy na appstore, ale faktycznie piratów sie tam troche porobiło.
-
Gry na Iphona
Witam. Mam takie pytanie. Jak się tworzy obiekty do trójwymiarowych gier na Iphona? Czy można np robić to w 3ds maxie, czy są to jakieś specjalne aplikacje. Będę wdzięczny za pomoc.
- Problem początkującego
-
Jaki renderer wybrać do animacji w Maxie
Bardzo fajna ta animacja. A dla mnie to bardzo dobra wiadomość, że mogę zostać przy v- rayu bo go dość nieźle już znam. A innych musiałbym się od nowa uczyć. Nie wiem czemu, ale Mental Ray bardzo mnie odpycha. A z tym motion blurem to zobacze jak wyjdzie w after effects, bo on sobie nieźle radzi z tym. Ale muszę jeszcze sprawdzić czy osiągnę to co chcę takim sposobem. Jak mi wyjdzie tak jak sobie to wyobrażam to napewno się pochwalę tu na forum, ale to dopiero ok za rok. Pozdrawiam.
Mikolc
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta