Skocz do zawartości

Mikolc

Members
  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Łódź

Mikolc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Mikolc

    Problem: Połączenie 2 scen

    Nauczka na przyszłość. Po modelingu sprawdzanie skali czy sie zgadza. Jeszcze pytanko tak na przyszłość. Jak Wy animujecie jakieś większe sceny to jak to robicie? Scena w 1 pliku, np postacie w 2 pliku. I to łączycie? Bo wychodzi na to, że jak chce mieć oświtlenie postaci, odbicia itd ze sceny to potem i tak musze ruszającego sie mesha wrzucić do tej sceny głównej. I co zrobić np z materiałami. Czy jak mesha wyeksporuje do fbx- a to one będą czy coś trzeba zrobić jeszcze?
  2. Mikolc

    Problem: Połączenie 2 scen

    Dzięki wielkie za pomoc. Nie wiedziałem o tej metodzie. Fajnie działa tylko czy jest jakiś spoób, żeby po wczytaniu tych punktów w mesha móc zmieniać jego rozmiar itd? Bo postać mam za dużą w porównaniu do sceny i chciałbym ją zmniejszyć.
  3. Mikolc

    Problem: Połączenie 2 scen

    Nie sprawdzałem, ale to chyba jak dam tego merga to mi komp kompletnie siądze bo jak dam xrefa to moge sobie zaznaczyć żeby wyświetlał tą scene jako boxy co mi troche oszczędza sprzęt. Narazie dałem xrefa sceny i pochowałem layerami te rzeczy które są zbędne. Ale mam nadzieje, że jest jakiś inny sposób. Przecież niemożliwe żeby skomplikowane animacje w taki sposób robiono. Albo jak zwykle ja coś źle robię.
  4. Witam serdecznie. Otóż mam taki problem. Zrobiłem scene otoczenia w 1 pliku, chce do tej sceny dorzucić zanimowaną postać, która jest w 2 pliku i kótra wchodzi w interakcje z pewnymi elementami ze scene 1.. Pracuję w 3DS max 2011 z bonespro oraz catem. Chciałem zanimować postać w 1 pliku, potem ją tylko przenieść do tej sceny. Bawiłem się z Xrefami, ale kości coś nie grają. Wtedy próbowałem wyeksportować postać do obj, 3ds, fbx i też nie grało. Tzn szkielet poruszał się dobrze, ale ciało nie. To zrobiłem to samo tylko ciało wyeksportowałem oddzielnie i szkielet też i poprostu chciałem zimporotwać ustawienia bonespro ale wyskakuje komunikat, że brakuje kości, któą na 100% eksportowałem. Jedyne rozwiązanie jakie mi przychodzi na myśl to wyeksportować całą scenę do postaci i pochować layerami niepotrzebne rzeczy ale to mi zeżre chyba kompa. Muszą być jakieś sposoby na to. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
  5. Wyszło troszkę bajkowo, ale bardzo ładnie się to prezentuje. Powodzenia na rynku.
  6. Bardzo ładnie.
  7. Trochę wygląda jak 4x4, ale technicznie bardzo dobrze.
  8. Właśnie te studyjne wyglądają rewelacyjnie. Jak z jakiejśc gazety. Masakrycznie dobra robota. a błędy błedami. Kolejne auto będzie dokładniejsze.
  9. Wreszcie Celica. Szkoda, że nie poprzednia generacja, którą mam przyjemność jedździć, ale będę śledzić.
  10. Co jak co, ale to twoja najlepsza wizka.
  11. Mikolc

    Gry na Iphona

    Wow, jak dyskusja. Prawda jest taka, że w sumie żeby dobrze zarobić na appstore to trzeba mieć tam kilka dobrych aplikacji, gierek. Czasami ktoś trafi w gusta i mu się poszczęści, wtedy piszą o nich na forach internetowych itp i ludzie sie rzucają, żeby coś zrobić samemu. Dlatego też jest dużo niepotrzebnych rzeczy na appstore.
  12. Mikolc

    Gry na Iphona

    Wielkie dzięki za odpowiedzi. Myślałem, że teraz właśnie się bardzo opłaca wrzucać rzeczy na appstore, ale faktycznie piratów sie tam troche porobiło.
  13. Mikolc

    Gry na Iphona

    Witam. Mam takie pytanie. Jak się tworzy obiekty do trójwymiarowych gier na Iphona? Czy można np robić to w 3ds maxie, czy są to jakieś specjalne aplikacje. Będę wdzięczny za pomoc.
  14. Musisz na wszystko zwracać uwagę. Prawdopodobnie chodzi Ci o cap segments. Zwiększ ich liczbę w modyfikatorze ( czyli w tym oknie na prawo co pokazałeś na screenie ). Może zacznij od czegoś łatwiejszego niż felga.
  15. Bardzo fajna ta animacja. A dla mnie to bardzo dobra wiadomość, że mogę zostać przy v- rayu bo go dość nieźle już znam. A innych musiałbym się od nowa uczyć. Nie wiem czemu, ale Mental Ray bardzo mnie odpycha. A z tym motion blurem to zobacze jak wyjdzie w after effects, bo on sobie nieźle radzi z tym. Ale muszę jeszcze sprawdzić czy osiągnę to co chcę takim sposobem. Jak mi wyjdzie tak jak sobie to wyobrażam to napewno się pochwalę tu na forum, ale to dopiero ok za rok. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności