Skocz do zawartości

cortes

Members
  • Liczba zawartości

    374
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdynia

cortes's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

28

Reputacja

  1. Szukam już trochę jak podpiąć sobie skróty klawiszowe pod narzędia polyboosta w max9... Z narzędziami z editable poly nie ma problemu bo można w Customize UI ładnie poprzypisywać ale już jeżeli chodzi o pluginy (właściwie to skrypty) to zaczyna być problem. Dzięki za pomoc :)
  2. kolejna potwora:
  3. bubu tamten tutorial stary jak świat ale jaki przydatny, szkoda tylko że model tam zrobiony jest bardzo prosty, przynajmniej te cięcia pokazane tam :) nie trzeba booleanami bo syfią niemiłosiernie, lepiej cutem w tle z geometrią, ale kto co lubi
  4. nie żeby coś ale już od dawna jest coś takiego, od razu mi się skojarzyło, no ale nie za free ;) http://www.luxology.com/store/splash_kit/index.aspx
  5. w dobrą*stronę*idziesz :) troche model pływa, ale to jeszcze się*poprawi, jak możesz to pokaż*siatkę*bez smootha żadnego
  6. update :)
  7. wow jestem miło zaskoczony, blenderek się rozwija, i tak upieram się przy moim ukochanym modo, może już wypracowany workflow ... jakoś nie wyobrażam sobie malowania tych wszystkich krzywych :) fajny model tych skrzypiec szkoda tylko, że tak niezgadny z oryginałem :)
  8. mały update: Zwróć uwagę illusion ile tam jest błędów w siatce, ale ogólnie model odbija światło dobrze, więc nie ma potrzeby poprawiania trójkątów. Czasem lepiej zostawić 5ciokąt, a czasem wierzchołek z pięcioma krawędziami. Co do wycinania to basemesh musi być dokładny żeby nie trzeba było się* to trzeba jednak na wyczucie i sprawdzać przy pomocy shaderów z odbiciami - bardzo pomaga takie coś jak w rhino jest, białoczarne pasy nałożone na refleksy, od razu wiadomo co jest nie tak :) PS: Jak mogę pisać posty żeby nie było gwiazdek po polskich znakach np ć*. Automatycznie mi się to wciska. To przez kodowanie znaków? Mac user ...
  9. jak chcesz poprawić falowanie z tyłu to nie będzie trudne pociągnij loopa przez cały słupek albo tylko do tamtego trójkąta z tyłu i przerób to na czworokąt. nie mam możliwości teraz rozrysować. jak masz coś krzywo to albo można zrobić powierzchnie na która będziesz coś rzutował albo bazę jeszcze raz wrzucasz ms i poprawiasz kawałek :) pomaga często EDIT: zobacz te fragmenty bo nie do końca wydaje mi się że są ok. w renderze mogą krzaczyć :)
  10. dziwny shader, wydaje mi się*że cały model faluje a jest prosty :D za dokładny jesteś nie ma się*czego czepiać*:D
  11. mały smaczek do peugeota :)
  12. nie ma co tu dużo gadać, dawno nie modelowałem trzeba się trochę poprzestawiać, poustawiać program pod siebie, żeby zwiększyć tempo prac :) maturka za miesiąc nie pomaga Prius C: Peugeot 4008 (basemesh)
  13. pokaż*na ciemnym materiale + 2 światła jakieś + specular duży i jakieś reflexy możesz też wrzucić*wtedy widać*każdą*niedokładność. wydaje się*w miare prosty oby tak dalej :)
  14. chętnie bym poczytał o prawidłowym modelowaniu nurbsami, polka dot podzielisz się*sposobem/wiedzą*? sam modeling w rhino jest przyjemnością, choć zdarzają*się*problemu które trzeba obchodzić 3 różnymi drogami, ale efekt jest najważniejszy :) model prezentuje się*bardzo ładnie czekam na finisz i zaglądne tu nieraz
  15. Na Radeonie HD 4850 płynnie chodzi, firefox 10.0.2, mac osx 10.6.8 Szczerze zaskoczyło mnie to niesamowicie, myślałem że to kolejny wymysł "co by tu nie zrobić*żeby pokazać że na przeglądarce też*się da". Zobaczymy co przyszłość przyniesie jeszcze, jakie algorytmy nowe wprowadzi i jak przyspieszy prace grafikom i nie tylko :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności