Skocz do zawartości

ZJAWA

Members
  • Liczba zawartości

    117
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    WARSZAWA

ZJAWA's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputacja

  1. BRAWO piękna robota ale to już wiesz teraz fajnie by było zobaczyć zewnętrze pozdrawiam.
  2. Bez siatki nie uwierze, poprosimy siatkę
  3. witaj w szerokich progach i3D:D

  4. No bardzo fajne panie, pikne bym powiedział ale bardzo dziwne to robi wrażenie od strony prezentacyjnej, tzn za bardzo ten fejs wygina. Na cartoon spoko a masz już jakieś przykłądy użycia tego systemu na bardziej ludzkim fejsie? Co do rigu super sprawa, gratuluje ukończenia. Jakiś czas temu wypuścili do maxa takie narzędzie Bonyface, Twoje chyba działa na bardzo podobnej zasadzie?
  5. Zdecydowanie popraw materał na oponach bo ten świeci sie jak plastik a nie jak powierzchnia bitumiczna głównie chodzi mi o tą cześć koła na której jest napis pirelli, plus krawędż w oponie jest zbyt ostra. Ps. To bardzo fajny model jedziesz dalej :).
  6. Fajne, przyjemny render tylko bym te ostre smugi światła wykasował. idące od oczu i pszczoła ma skrzydłą widoczne w sumie z takiej pozycji chyba, i to na czym stoi jest trudne do identyfikacji w sumie na czym ona przysiadła? Ale poza tymi lakonicznymi uwagami to bardzo ciekawy render itd.
  7. Witam, już nawet widze z jakiej ksiażki korzystasz. Przerysowywanie jest sposobem na naukę. Na początku wszyscy tak myślę robią. Wiec ok życzę ci powodzenia i uporu w ćwiceniach. Jednak rysowanie pojedyćych szczegółów anatomi be odpowiednieg umiejscowienia ich jest swoistym błędem. Staraj się objąć całość sylwetki. Zamiast przerysowywać jakieś układy z książek analizuj je i staraj się zaimplementować w istniejące przykłądy. Staraj się rysować ludzi czy ze zdjec czy szybkimi szkicami staraj się uchwycić postaci w parku, na ulicy itd. Złap podstawu perspektywy i traktuj bryłę holistycznie a nie częściowo. To przyspieszy twoją naukę, nie ucz się rysować komiksów czy schematów, choć i to jest przydatne staraj sie zrozumieć światło i cień na bryle oraz perspektywę. To podstawa. Powodzenia.
  8. Ja też byłem, pocałowałem klamkę chłopaki akurat się zwijali 17:00 i koniec. Troszkę głupio to zaplanowali większość ludzi kończy robotę 16-17 więc mogli posiedzień w Wawie do tej 20. Wasze komentarze panowie jeszcze bardziej mnie wpieniają bo bardziej żałuje że nie widziałem tego :(, a tak się w mordeczke spieszyłem. Dobra koniec żalu żyć trzeba dalej.
  9. bolitic, dzięki za odpowiedź. Najpierw prośba, zmień swojego awatara, wyrzuć już ten chełm albo sieknij jakiś własny, na pewno potrafisz to pare osób zluzuje może z oceną twoich prac. Co do włosów nie chcę ich konwertiwać do mesha itd. Do rozkładania mapy uv na włosach? Nie bardzo kumam. W geamowych hairach tak można zrobić ale ja chcę włosek po włosku więc :) nie bardzo to widzę. Opcje kink raczej do tego co chcę zrobić nie służą więc dzięki za pomoc ale może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak dodać trzeci kolor na hairy? Z góry dzięki
  10. Bardzo sympatyczna animka, właśnie dobrze moim skromnym zdaniem że nie ma żadnych przesadzonych tekstur itd. Przez to jest bardziej naturalna i bardziej cartoon, z tego co pogmerałem na stronce szkoły taki właśnie styl preferują i jest do bardzo dobre przełożenie starego dobrego 2D na 3d.
  11. Tool666PL, no właśnie apropos anatomi Mansona to miałem dokładnie to samo napisać. KMiklas, moze uznajesz model za udany ale daj widok siatki front tył to się oceni. A tak za całokształt to bardzo fajnie w klimacie itd. Zabawa z perspektywą też mi się podoba. Pracka jest mega sfotoshopowana, i nie bardzo widać to 3d wiec siateczka by się przydała.
  12. O 2:00 PIXAR będzie coś ciekawego pokazywał, jedziemy panowie nie poddawać się. Potem tylko oczy na zapałki i do pracy:)
  13. bolitic: dzięki za opinię, miło że się podoba. dac77: Co do tych kontrastów to faktyczne powinienem je bardziej uwydatnić AO załatwi sprawę z tego co na jednym teściku zauważyłem ale teraz wrzuce update jak już zrobie włosy w maxie, poprawie topologię siatki itd. Co do włosów tak, kilka pędzi zrobionych z prawdziwych włosów i kilka gotowych brushy i gotowe, troszkę zabawy z cieniowaniem też w tym było. Pytanie, czy wiecie jak zrobić różne cieniowanie na włosach w maksie po ich długości? Tzn nie każdy włos w innym odcieniu bo to banał tylko np tip color czarny środek biały a root color znowu czarny i jeszcze jakiś parametr który by to rozłożył po włosach typu nois amaunt czy coś takiego. W maksowym hair fur chyba czegoś takiego nie ma. Nigdy mi to nie było potrzebne ale jak będe chciał uzyskać taki efekt jaki wydziargałem w photoshopie to taka opcja by się przydała.
  14. Tak na kościach przez co jej ruch jest bardziej naturalny bo kości symulują dosyć dobrze ograniczenia jakie ma tradycyjny żuraw. Spróbuj a zobaczysz że działa
  15. To z tą pozorna uprzejmością to ciekawa cecha, zastanawiająca. Włosy malowałem pędzlami w photoshopie więc są tego samego autorstwa, czyli mua. O taki zdziwkowy wyraz twarzy mi chodziło więc może to akurat dziwi ale dokładnie autor miał na myśli to co widać. Co do oczu i reszty modelu taka stylizacja postaci, mam prawo chyba skoro w temacie nie ma - postać ludzka fotorealistyczna? Jak się nie podoba trudno masz prawo. Konstruktywna krytyka powinna mimo wszystko polegać na doświadczeniu więc jeżeli masz jakieś uwagi techniczne jak coś mogę poprawić np w sss to podziel się swoją nieocenioną wiedzą, z pewnością to docenie ja oraz inni bywalcy forum. Czyli Bump i brak tekstury skóry tzn? Tekstura jest w sss difuse, subdermal, bump, specular. Nie dałem AO co jeszcze proponujesz. Back surface scatering itd już dałem w wolnej chwili więc światełko miło przenika uszy nozdrza i inne cienkie powierzchnie skórne. Chodzi mi o to że nadal w twojej odpowiedzi jest więcej krytyki niż konstruktywnej krytyki więc czekam na to drugie. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności