-
Cyanide sculpting
Bardzo mi miło, że się podoba. Króla niestety już raczej nigdzie nie pociągnę. Był to sculpt robiony raczej na szybko i już jakiś czas temu więc wracał do niego nie będę 🙂. Nie jestem nawet pewien czy mam jeszcze tego toola. @michalo Koncepty moje, z tego co zebrałem w swojej głowie i ewentualnych refkach. Odstępstwo to Female head study, tutaj robione było ze zdjęcia. Dokładnie tego. Postaram się niedługo wrzucić coś nowego, muszę tylko znaleźć troszkę czasu 🙂
-
Cyanide sculpting
Cześć wszystkim, Zauważyłem na facebooku jakieś posty odnośnie prób wskrzeszania forum. Dawno mnie tu nie było i nie wiedziałem nawet co i jak się tutaj dzieje. Dziś postanowiłem zalogować się na stare konto. Poprzeglądałem stare posty i wróciły fajne wspomnienia. Widzę, że ludzie dalej się udzielają i fajnie to wygląda. Postanowiłem wrzucić do mojej bardzo starej teczki kilka rzeczy, które gdzieś tam robiłem. Dziś niestety dużo mniej bawię się w ZBrushu, ale czasem coś tam sklecę. Niżej wrzucam kilka prac z różnego okresu. Kto wie, może od czasu do czasu coś zapostuję. Wiem, że szału z pracami nie ma, ale może coś się komuś spodoba. Possessed King speed Vampire Blind scream Female head study
-
Teczka 3D:postacie
Jak dla mnie przedramie nadal do poprawy. Boczny brzucha powinien trochę chyba wyżej sięgać. Mięśnie brzcuha za płasko chyba, powinny być takie troszeczkę bułeczki ładniejsze. Granica pomiędzy nimi a tym wszystkim dookoła miejscami powinna być bardziej wyraźna. Zaznaczyłeś poszczególne włókna czy jak to tam nazwać na mięśniach klatki piersiowej, ale chyba troszkę za drobno wyszły i chyba nie zmierzają w dobrym kierunku powinny chyba iść pod pachę tak bardziej do deltoida na ramieniu tak jak tu, http://www.fitballs.eu/images/anatomia/m_z_przodu.jpg . Jak mówiłem wcześniej nadal podtrzymuję, że biceps powinien troszeczkę łagodniej kończyć się przy stawie łokciowym. Mam nadzieję, że moje biadolenie Ci w czymś pomoże i Ci nie przeszkadza. Wygląda już całkiem ładnie. Pozdrawiam, Cyanide
-
ZBRUSH - kącik porad
Z obszarem roboczym to proste ustawiasz dokument jaki chcesz, i klikasz 'Save as Startup Doc' w zakładce 'Document'. Ale jak zrobić , żeby się... livebox... a nie lightbox? Nie ważne jak to się nazywa, nie wiem jak zrobić żeby się nie rozwijał.
-
Teczka 3D:postacie
Trochę jest jeszcze o poprawy. Brzuch wyszedł trochę płasko, podpracuj go jeszcze bo wygląda plackowato. Mięśnie klatki piersiowej też mi do końca nie leżą, też trzeba je tu i ówdzie zaokrąglić. Troszkę glutowato jest (i może troszkę kwadratowo w niektórych miejscach), zejdź troszkę niżej w subdivach i powygładzaj niektóre nieptrzebne dołki itp. Chyba troszkę za duży dołek dałeś w miejscu gdzie deltoid wchodzi na plecy. Nie jestem pewien co do przedramienia, ale coś jest chyba nie tak jak trzeba, i biceps mógłby troszkę łagodniej się łączyć tam po łokciem. Sądzę, że część błędów widziałeś sam, ale to po prostu takie stadium pracy i tak to wygląda. Pozdrawiam, Cyanide.
-
Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp - 2019
Indian coś mi się nie podoba z kształtem czaszki. Jest albo nieco za wysoka, albo za krótka. Szczególnie rzuca mi się to w oczy na widoku z boku, wygląda trochę jak gdyby ją rozciągnąć do góry. Dodatkowo coś nie gra w miejscu gdzie mięśnie karku łączą się z plecami. Ogólnie bardzo fajna główka. Spoko ten Hitman tr3buh. Pozdrawiam, Cyanide.
- Teczka 2D: Ortheza - 06.05.2012
- Teczka 2D: Ortheza - 06.05.2012
-
Łączenie elementów ciała - Subtools
Poszukaj sobie na youtubie tutków odnośnie dynamesh. Bardzo fajne narzędzie, w takich sytuacjach bardzo pomocne. Pozdrawiam, Cyanide.
- Chc.41: Neuroshima by Lulek
-
Chc.41: Neuroshima by Uriel
Może być fajnie ale troszkę ta pani połamana. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to jej prawa ręka. Łokieć chyba troszkę nie w tym miejscu się znajduje. Z tułowiem też coś nie gra. Jakoś dziwnie się przekręca w pasie względem bioder, i nie wiem czy nie wyszło Ci troszkę za grubo w ty miejscu, tak jakby to była raczej szerokość tułowia niż jego grubość. Dawaj dalej. Pozdrawiam, Cyanide.
-
Teczka 3D: Zbrush vs trg
Sporo jeżeli chodzi o proporcje i ustawienia pewnych rzeczy względem siebie nie działa. Np. kształt tylnej części czaszki jest u ciebie całkiem inny od tego jak być powinno. Żuchwa w miejscu gdzie tego zaczepu, gdzie się troszkę rozdwaja też jest dziwna, dość szeroki jest ten element u Ciebie. Poszukaj sobie fajnych zdjęć z boku, przodu itp. Jakichś schematycznych rysunków, poczytaj o proporcjach, którymi rządzi się budowa ludzkiej czaszki i będzie lepiej. Dawaj dalej. Pozdrawiam, Cyanide.
-
Bombadil 2d
Całkiem fajne ale jak światło ma "wychodzić" to się powinno rozszerzać w stożek jak np światło latarki. Pozdrawiam, Cyanide.
-
Teczka 3D:postacie
Zaraki całkiem fajnie wyszedł. Swojego czasu oglądałem Bleach, ale jakoś zaprzestałem tego procederu. Pozdrawiam, Cyanide.
-
Poczatkujacy....pomocy!
Dam Ci po prostu link do pierwszego lepszego tutoriala znalezionego w necie odnośnie dynamesha. Oto i on - . Może nie jest najlepszy, ale jak będziesz szukać czegoś z frazą dynamesh to na pewno znajdziesz więcej ciekawych tutków odnosnie tego narzędzia. Ogólnie, jeżeli wiesz co będziesz robić, np. tylko głowa, popiersie albo cała postać, to najlepiej z góry widząc zrobić odpowiedni basemesh i z niego sobie cisnąć. Ale jeżeli nie wiesz do końca na czym praca ma się zakończyć, a np. masz fajną główkę i chesz dodać do niej jakieś fajne ramiona, tułów czy całe ciało, to dynamesh jest w tym wypadku bardzo przydatnym narzędziem. Pozdrawiam, Cyanide.
Cyanide
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta