Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ftorek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. spoko - szacun za zawziętość :) troche metal ostrza mi nie pasuje (w sumie na każdym z nich) - szczególnie zaostrznej części - jakoś tak mało metalicznie ten nemoto tez chyba powinien mieć troche bardziej zaokrągloną rękojeść najbardziej podoba mi się ten balistik - chyba dlatego że ma dosyć nietypowy jak na nóż detal i ten czerwony się super odcina tak czy siak - mega robota pozdrawiam f.
  2. ftorek odpowiedział P!roman → na temat → Game Art
    30 tysiecy????!!? toż to szaleństwo :D a może inaczej - zupełnie tego nie widać... a wszystkie te 'nowe' technologie jakos zgineły no i na dokładke - w zbliżeniach wygląda hmmm... słabo?? jakoś tak zupełnie bez pomysłu, brak jakiś sensownych 'tekstur' czyli różnych 'materiałów' z którch ten kostium mogłby zostać zrobiony (np. karbon fibre, aluminium, malowany metal, gruba tkanina itp.) 3 kanały uv? na postaci? wiem że to ułatwia mocno - ale na jednej postaci?? - to całe sety mają czasem mniej :D (bo 2) aha - nie żebym tylko marudził - postać ma potencjał - ja bym wrócił do konceptu, obciachał polys na postaci i wydał je np. na broń, jakiś riot-gear (kask przypięty do paska), plecak nieduży może?, jakieś paski i klamerki? pozdrawiam f.
  3. ftorek odpowiedział Positive100 → na temat → Game Art
    ja piszę za Dalamar'em - za mało małych szczegółów - owszem kolimator i dodatkowe patrony (?) - są spoko - ale cały czas brakuje ci śrubek (np. tych kilku na górnej krawędzi kolby), cięć (np. pomiędzy powierzchnią rękojeści a główną częścią broni) no i generalnie jak robisz do portfolio to z referencji wybieraj te ciekawsze / trudniejsze do zrobienia :) np. coś co się nazywa 'bolt' (nie wiem jak po polsku ta część się nazywa) - na referencjach od piro (ostatni obrazek) - wygląda jak u ciebie - ale obrazek wyżej - wygląda dużo ciekawiej (podłużne nacięcia i taki jakby klepsydrowaty obrys) pozdrawiwam f.
  4. ftorek odpowiedział Buła → na temat → Game Art
    ano dobry jest - jakies wieksze rendery by sie przydaly, uwagi: - metal na tych wystajacych ramionach - swietnie wyszedl :) - metal pomaranczowej budy - troche slabo - w sensie - wyglada dobrze ale tak jakby to byl brąz albo mosiądz jakiś - a nie jak malowany metal no i jak wyżej: siatka jakaś by się przydała pozdrawiam f.
  5. ftorek odpowiedział incorect → na temat → Game Art
    niesty piro ma racje - technicznie niezbyt czysto to wygląda - najlepiej chyba wylot lufy - reszta jakoś tak hmmm.. nierówno... niby te chamfery na krawędziach są ale tak jakby ich nie było - nie wiem czy turbosmooth pro to dobry wybór do tego typu pracy (sam nie używałem więc nie wiem dokładnie jak to działa :) co do hybrydy różnych modeli - mi to wcale nie przeszkadza - zupełnie na tym się nie znam i jak tylko ma lufę w dobrą stronę to może byc :D pozdrawiam f.
  6. ftorek odpowiedział Zernat → na temat → Game Art
    fajnie ze masz to w udk i dziala generalnie (wizualnie i technicznie) - dluga jeszcze droga przed tobą - ale widzę że podoba ci się proces tworzenia - wiec mam nadzieję że niedlugo pokarzesz coś dużo lepszego :D pozdrawiam f.
  7. ftorek odpowiedział Jedaith → na temat → Work in progress (WIP)
    taboret - lux torpeda - troche bym zróżnicował gloss pomiędzy siedziskiem a nogami - czyli siedzisko troche bardziej wytarte/błyszczące od siedzenia a nogi troche mniej i jeszcze troche (ale tylko troche :) mi nie pasi ta ciemniejsza deska w srodku - jakoś tak wygląda jakbyś na siłe chciał je zróżnicować - może troche delikatniejszy kontrast, i leciutko przyciemnij (albo rozjaśnij) deske obok - no nie wiem.... pajęczyny - też przyjemne - mam wrażenie że na drugiej texturce od góry masz zbyt zaakcentowane linie - jakoś te dwie pozostałe wyglądają bardziej mechato... tak czy siak - dobry jest! i fajnie że cały czas ten interior ciągniesz :) pozdrawiam f.
  8. ftorek odpowiedział sumo129 → na temat → Game Art
    no jest progres :) ale caly czas jest on taki troche nieporadny dłonie -> mam wrażenie że palce ma za długie (w porównaniu z kciukiem) i całe dłonie wciąż trochę za cienkie stopy -> chyba za długie i śródstopie powinno być wyższe - no i jeszcze ta blacha na piszczelu by mi sie w to śródstopie przy chodzeniu wrzynała nogi - chyba tak generalnie powinny być grubsze - teraz jakieś takie cienkie :D zbroja - jakieś mocowanie naramienników do napierśnika i naplecznika, fajnie że robisz klamerki itd. - ale może troche za wcześnie - sylwetka jeszcze troche kuleje - naprawiłbym to a dopiero później detale tyl generalnie troche mało dopracowany (zarówno plecy jaki i nogi, stopy,pięty) na prawym obrazku - jak patrz na jego ramie od łokcia do dłoni - jakoś tak dziwnie do góry się wygina - ale to może tylko ten kawałek zbroii tak robi pozdrawiam f.
  9. ftorek odpowiedział sumo129 → na temat → Game Art
    hej - na poczatek broda: generalnie - zalezy troche od stylu w jakim chcesz go wykończyć: bardziej handpainted/kreskówkowy - lepiej by pasowała broda normalnie z geometrii, jeżeli bardziej 'realistycznie' to chyba z planów z alphami - a w sumie można by pewnie połączyć oba (czyli baza jako geometria żeby zbudować 'mase/objętość' brody i na to dodatkowe plany żeby dodać 'kudłatości' :) generalnie - no troche słabo jest szczerze powiedziawszy... sylwetka - teraz to box z wystającymi rękami, nogami - tu trzeba jakichś kształtów zbroja - na nogach nie wiadomo co gdzie jest - w sensie - wygląda jakby blacha przechodziła gładko w nogi? naramienniki - chyba przyklejone? dłonie - cienkie jakieś generalnie - jak robisz postać która ma coś wspólnego z hmm... rzeczywistością (niech będzie 'fantastyczną') a nie masz konceptu jako takiego - dobrze jest sobie stworzyć 'reference sheet' - czyli po prostu obrazek z wklejonymi zdjęciami które pokazują np. kawałki średniowiecznych zbroi, paski, klamerki, rysunki krasnoludów - i nie musisz robić dokładnie jak na zdjęciach - ale przypatruj się jak pewne rzeczy są rozwiązane najlepiej ze wszystkiego to mu mordka wyszła :) (tylko uszy jakieś płaskie :) pozdrawiam f.
  10. dobry jest! usta i wlosy swietne! jedyne co mi nie lezy to te male kropki na ramce okularów (na dole i na gorze) - powinny byc raczej rowno ulozone - niby maly szczegol a jakos pierwsze co mi do oka wpadlo...
  11. superek - jak dla mnie drugi obrazek duzo lepszy :) - jakos taki bardziej wizardowy grymas ma
  12. ftorek odpowiedział ftorek → na temat → Game Art
    dzieki panowie za mile slowa :) mirach: marmoset ma powera - bardzo lubiem go uzywac :) - tylko jeszcze z alpha blendingiem musze powalczyc blesik: no wlasnie :) ultrakaka: no pewnie masz troche racji - generalnie lapie sie na tym ze za malo czasu spedzam na dobrym wywazeniu low poly - robienie bez konceptu to niestety powoduje -> jak tylko skoncze bryle low poly to szybko wrzucam do sculptu i poozniej mi juz ciezko wrocic i wprowadzac grubsze zmiany - zamiast zostawic LP na dzien, dwa i poozniej jeszcze raz krytycznie spojrzec kmiklas - ano - jak wyzej pisalem - chce mu rig zrobic i jakos go upozowac - ale chyba bedzie musial chwile poczekac (az sie rigowania naucze - albo sobie przynajmniej grubo przypomne - wieki tego nie robilem :) jeszcze raz - dzieki za komenty! pozdrawiam f.
  13. ftorek dodał temat → w Game Art
    Witam - takie ostatnio wydlubałem :) Bez konceptu - z głowy więc miejscami kuleje - ale mam nadzieje ze generalnie sie podoba Statystyki: Geometria: wszystko z podstawką ma 15k trojątów - i wiem że to ostre przegięcie :) ale chciałem się skupić na skulpcie, normalnych i texturowaniu i nie miałem już siły robić porządnej retopologii - więc część wrzuciłem do coata3d i z automatu poleciało a reszte jakoś dorobiłem Texturki: postać 4k (kolor, normalne, spec + gloss, emissive), łańcuch 512 (kolor, normalne, spec + gloss), podstawka 1k (normalne, kolor) Rendery z marmoseta z jednym silnym czerwonym swiatlem z boku Pipeline: low poly w maxie -> sculpt w zbrush -> retopo w coat3d + max -> unwrap w maxie -> baki w xnormals (przy okazji nauczylem sie robic w nim cage'a :) -> handplane do przerobienia object space na tangent -> texturki w photoshopie i troche body paincie (glownie naprawianie szwów) piszcie co myslicie :) aha - mam w sumie jeszcze zamiar rig do niego zrobic - ale na razie rzucam bo juz nie moge na niego patrzeć :D dzieki i pozdrawiam f. [ATTACH=CONFIG]89866[/ATTACH]
  14. piro -> szacun stary :D mi sie te metaliczne zadrapania tez srednio podobaja - malo realistyczne - one tak pewnie wygladaja piec minut po zadrapaniu - a z chwile brudne i łapiace rdze - i na pewno mniej błyszczące - wyglada jak ołów - normalnie taki właśnie matowy szary, a lekko podrapać i spod spodu świeci sie czyste srebro co do polycountu - ja bym sie nie napinał - wiadomo, że da sie przyciąć, ale robiąc do pfolio - mehhh - lepiej skupić sie na ogólnej prezentacji co do texturek - no piro dobrze mowi - ja jeszcze dorzuce, że nawet jak refki masz mało interesujące (albo ten pojazd w rzeczywistości był kolorystycznie 'nudny') - szukaj miejsc gdzie da sie troche sztucznie popchnąć w bardziej interesujące klimaty - np. pociski - ciut bardziej miedziane, te szafko/półki w środku (czy co to jest :) - może akurat w tym egzemplarzu ze sklejki były :D aha - generalnie - kawał dobrej roboty :D - ja pewnie w połowie bym tym rzucił.... pozdrawiam f.
  15. ftorek odpowiedział jacenty → na temat → Game Art
    spoko - ale texture to będziesz jeszcze robił?? ;) te takie slady to viewport mayi czy jakies artefakty?? (np pod tym kwadratowym dzyndzlem z boku albo pod bębenkiem? czy jeszcze coś innego?? (pojawia sie też w innych zagłębionych miejscach) pozdrawiam f.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.