- Teczka Bułkowskiego
-
slot_machine
Taki tam game props, zrobiony do folio. około 3,6 k tri, renderki z marmoseta
-
Small scifi lab room
Wrzucam małe enviro które wykonałem jakiś czas temu. Screeny z UE4
-
Jeszcze nowsza teczka Pirata
ładne Panie
-
Citroen cv11
dzięki, a nie wiem miale zaćmienie i zrobiłem takie rendery, bo mi się wtedy te postprocesory podobały nowe renderki:
-
Citroen cv11
Witam, dawno nic nie wrzucałem na forum. Taki tam samochodzik który skleciłem sobie ostatnio w wolnym czasie, 11400 tri , teksturki 2k (ue4). Krytyka mile widziana.
-
Jak wyciąc kafelki w kształcie karo?
he he, robisz bazowego plejna z podziałem na ile tam chcesz segmentów, dajesz modyfikator decimate na opcje unsubdivide, wartość 1, zatwierdzasz i już gotowe nie baw się w żadne noże lol
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
ajgor dobry tip, nawet o nim nie wiedziałem a tyle już używam blendera, zawsze myślałem ze zrobi się wtedy podwójna ścianka
-
Czy Blender nadal jest dobry na początek?
ja swoją przygodę z 3d zacząłem od blendera i umiejąc tylko jego dostałem pracę w studiu, na miejscu douczyłem się trochę maxa żeby być kompatybilnym w pełni z resztą zespołu (kilka takich podstawowych funkcji), w sumie to pracodawca jest zadowolony że nie musiał na mnie licencji kupować
-
Szybkie odpowiedzi na proste pytania. Blender Q&A
dissolve edge działa dobrze, może na panelu pod T nie zaznaczyłeś tika, żeby usuwał vertexy ewentualnie pokarz jakiś screen
-
Obiekty3d: Coś na wzór teczki ;]
jak wyżej, popracuj nad materiałami, bo to coś szare to na pewno nie wygląda jak metal
-
Teczka gameart: Valerius1990
Fakty są takie że robiąc tekstury koloru 4x takie niż te które będą docelowo w grze, tracisz czas na malowanie detalu który po skalowaniu w dół nie będzie widoczny. Co do normal map to jest inna historia i tu nie powinno się za bardzo kombinować, a po każdej modyfikacji powinno się przeprowadzać renormalizacje.
- Postac 3d: Żołnierz
- Postac 3d: Żołnierz
-
Blender - NEWS oraz dyskusje
Oh god _________