Skocz do zawartości

StK Uriziel

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. StK Uriziel odpowiedział Buła → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    całkiem fajne Bułka :D
  2. StK Uriziel dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Taki tam game props, zrobiony do folio. około 3,6 k tri, renderki z marmoseta
  3. StK Uriziel dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Wrzucam małe enviro które wykonałem jakiś czas temu. Screeny z UE4
  4. StK Uriziel odpowiedział PIraT → na odpowiedź w temacie → Game Art
    ładne Panie
  5. StK Uriziel odpowiedział StK Uriziel → na odpowiedź w temacie → Game Art
    dzięki, a nie wiem miale zaćmienie i zrobiłem takie rendery, bo mi się wtedy te postprocesory podobały nowe renderki:
  6. StK Uriziel dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Witam, dawno nic nie wrzucałem na forum. Taki tam samochodzik który skleciłem sobie ostatnio w wolnym czasie, 11400 tri , teksturki 2k (ue4). Krytyka mile widziana.
  7. StK Uriziel odpowiedział SE3A → na odpowiedź w temacie → Blender
    he he, robisz bazowego plejna z podziałem na ile tam chcesz segmentów, dajesz modyfikator decimate na opcje unsubdivide, wartość 1, zatwierdzasz i już gotowe nie baw się w żadne noże lol
  8. StK Uriziel odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    ajgor dobry tip, nawet o nim nie wiedziałem a tyle już używam blendera, zawsze myślałem ze zrobi się wtedy podwójna ścianka
  9. StK Uriziel odpowiedział siemien → na odpowiedź w temacie → Blender
    ja swoją przygodę z 3d zacząłem od blendera i umiejąc tylko jego dostałem pracę w studiu, na miejscu douczyłem się trochę maxa żeby być kompatybilnym w pełni z resztą zespołu (kilka takich podstawowych funkcji), w sumie to pracodawca jest zadowolony że nie musiał na mnie licencji kupować
  10. StK Uriziel odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    dissolve edge działa dobrze, może na panelu pod T nie zaznaczyłeś tika, żeby usuwał vertexy ewentualnie pokarz jakiś screen
  11. StK Uriziel odpowiedział fletcher → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    jak wyżej, popracuj nad materiałami, bo to coś szare to na pewno nie wygląda jak metal
  12. StK Uriziel odpowiedział Valerius1990 → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Fakty są takie że robiąc tekstury koloru 4x takie niż te które będą docelowo w grze, tracisz czas na malowanie detalu który po skalowaniu w dół nie będzie widoczny. Co do normal map to jest inna historia i tu nie powinno się za bardzo kombinować, a po każdej modyfikacji powinno się przeprowadzać renormalizacje.
  13. StK Uriziel odpowiedział d4nTe → na odpowiedź w temacie → Game Art
    nom, tylko że: http://s.cghub.com/files/Wip/025001-026000/25519/736_max.jpg na tym widać gdzie jest włożone te 40k i 2 sety tekstur po 2k, a u kolegi wyżej nie widać tego za bardzo
  14. StK Uriziel odpowiedział d4nTe → na odpowiedź w temacie → Game Art
    no no no myśl tak dalej, to że nastąpi przejście, nie oznacza ze można będzie ładować bez sensu poly w modele, to co można zaoszczędzić na optymalizacji może zostać przeznaczone na lepiej wyglądające enviro
  15. StK Uriziel odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Oh god _________

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności