Skocz do zawartości

StK Uriziel

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. całkiem fajne Bułka :D
  2. StK Uriziel dodał temat → w Game Art
    Taki tam game props, zrobiony do folio. około 3,6 k tri, renderki z marmoseta
  3. Wrzucam małe enviro które wykonałem jakiś czas temu. Screeny z UE4
  4. StK Uriziel odpowiedział PIraT → na temat → Game Art
    ładne Panie
  5. StK Uriziel odpowiedział StK Uriziel → na temat → Game Art
    dzięki, a nie wiem miale zaćmienie i zrobiłem takie rendery, bo mi się wtedy te postprocesory podobały nowe renderki:
  6. StK Uriziel dodał temat → w Game Art
    Witam, dawno nic nie wrzucałem na forum. Taki tam samochodzik który skleciłem sobie ostatnio w wolnym czasie, 11400 tri , teksturki 2k (ue4). Krytyka mile widziana.
  7. he he, robisz bazowego plejna z podziałem na ile tam chcesz segmentów, dajesz modyfikator decimate na opcje unsubdivide, wartość 1, zatwierdzasz i już gotowe nie baw się w żadne noże lol
  8. ajgor dobry tip, nawet o nim nie wiedziałem a tyle już używam blendera, zawsze myślałem ze zrobi się wtedy podwójna ścianka
  9. ja swoją przygodę z 3d zacząłem od blendera i umiejąc tylko jego dostałem pracę w studiu, na miejscu douczyłem się trochę maxa żeby być kompatybilnym w pełni z resztą zespołu (kilka takich podstawowych funkcji), w sumie to pracodawca jest zadowolony że nie musiał na mnie licencji kupować
  10. dissolve edge działa dobrze, może na panelu pod T nie zaznaczyłeś tika, żeby usuwał vertexy ewentualnie pokarz jakiś screen
  11. jak wyżej, popracuj nad materiałami, bo to coś szare to na pewno nie wygląda jak metal
  12. Fakty są takie że robiąc tekstury koloru 4x takie niż te które będą docelowo w grze, tracisz czas na malowanie detalu który po skalowaniu w dół nie będzie widoczny. Co do normal map to jest inna historia i tu nie powinno się za bardzo kombinować, a po każdej modyfikacji powinno się przeprowadzać renormalizacje.
  13. StK Uriziel odpowiedział d4nTe → na temat → Game Art
    nom, tylko że: http://s.cghub.com/files/Wip/025001-026000/25519/736_max.jpg na tym widać gdzie jest włożone te 40k i 2 sety tekstur po 2k, a u kolegi wyżej nie widać tego za bardzo
  14. StK Uriziel odpowiedział d4nTe → na temat → Game Art
    no no no myśl tak dalej, to że nastąpi przejście, nie oznacza ze można będzie ładować bez sensu poly w modele, to co można zaoszczędzić na optymalizacji może zostać przeznaczone na lepiej wyglądające enviro
  15. Oh god _________

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności