Skocz do zawartości

grzyb950

Members
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Lublin

grzyb950's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Witam :) Jest to mój pierwszy post w dziale 2D więc jakby były jakieś błędy to poprawiajcie ;) Chcę się pochwalić moim rysunkiem. Jest to rysunek wykonany kredką akwarelową na formacie B2. Pracowałem nad nim ok 60 h roboczych, czyli ok. 2 tygodnie. Oto rysunek: http://imageshack.us/photo/my-images/841/mercedesslrysunekmayok2.jpg/ Ach, jeszcze jedno :). Ten rysunek został wykonany przeze mnie na konkurs. Więc jeśli wam się podoba, chcecie mnie wspomóc i macie fb, to lajkujcie :). Żeby Wasz głos się liczył musicie polajkować mój rysunek i fanpage mojej szkoły rysunku. Link do rysunku: Link do fanpage'a: http://www.facebook.com/instytut.architektury.sztuki?ref=ts&fref=ts Z góry dzięki;). Pozdrawiam.
  2. Ja bym jeszcze popracował nad małym szczegółem, a mianowicie nad nadkolem a konkretnie nad jego 'wnętrzem', czyli po prostu zmienił materiał, bo samochody raczej nie mają blachy we wnęce na koło ;D
  3. Dzięki JakóbM. Co do bazy, to właściwie nie istniała :) z tego co pamiętam to od razu robiłem szczegóły i wycinałem otwory i to był mój błąd.
  4. Dziękuję rallyman za bardzo rozbudowaną wypowiedź :) Cieszę się, że ktoś się zainteresował. W 3ds max działam gdzieś od czerwca 2010. Ten concept więc zaczął powstawać, gdy nie miałem jeszcze wiele umiejętności. Gdybym miał robić concept jeszcze raz, to zacząłbym go zupełnie inaczej. No ale trudno. Bugów jest dużo, wiem. Postaram się poprawić. Jeśli chodzi o zderzak to jest on schowany w ten sposób celowo Dyfuzor-rzeczywiście troszke przesadziłem :D O lusterkach zapomniałem napisać - dorobię Rury wydechowe - coś pomyślę Linia oddzielająca tylny zderzak od karoserii jest wygięta celowo Jeśli chodzi o tylne 'wyloty' powietrza to wg mnie są one uzasadnione, choć nie wiem bo nie znam się na aerodynamice ;). Generalnie wloty boczne za drzwiami (te z kratką) są połączone z tymi z tyłu i miało to pełnić rolę docisku aerodynamicznego tyłu auta. Siatki wrzucę prawdopodobnie jutro, bo dzisiaj nie mam czasu, pozdr. PS: Jak i czym oświetlić studio żeby wszystko fajnie wyglądało? EDIT felgi są wykrzywione także celowo. Chciałem zwiększyć skuteczność chłodzenia tarcz hamulcowych (chyba za dużo praktycznych rozwiązań chciałem wprowadzić :D)
  5. Witam! Chciałbym przedstawić mój pierwszy concept car Largo Funari. Pracowalem nad nim hmm... niespełna rok z dużymi przerwami :). Nie wzorowałem się świadomie na konkretnych modelach aut, choć myślę, że można doszukać się podobieństw do pewnych samochodów. Model jest prawie skończony. Chcę jeszcze dorobić logo, oczywiście oponę i wyrenderować. Może zabiorę się za wnętrze. Pracuję w 3ds max 2009, render: v-ray Liczę na konstruktywną krytykę i porady, pozdr. http://imageshack.us/photo/my-images/834/largoprzodklosze.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/683/largoprzod.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/337/largotyl2klosze.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/18/largotyl2.png/ [ATTACH=CONFIG]83160[/ATTACH]
  6. ok, sory. Niezauwazylem
  7. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=45987
  8. podoba mi się, ale z jakiego materiału są schody? Wyglądają jakby były pomalowane farbą do malowania ścian ;D
  9. a ile toto ma poly?
  10. Staloby sie coś jakbyś pokazał siatkę? :D
  11. co robi zębatka po prawej stronie?
  12. no ale jak zrobic zeby nie ustawiac na planar i zeby bylo zmapowane ;D. Unwrap UVW się bawic?
  13. mam pytanie: jak ustawiasz teksture zeby Ci sie nie rozciągała na pewnych plaszczyznacz? Bo jak próbuję nałożyć teksturę załóżmy carbonu to od 'frontu' obiektu jest dobrze a z boku tekstura się rozciąga.
  14. a moglabys pokazac siatke tego korka do paliwa(?)
  15. plasti mi tak samo ;D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności