Jump to content

FleSh89

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About FleSh89

  • Rank
    Member
  1. @ PLS http://www.unit-image.fr/ twórcy trailerka :)
  2. Wszystko fajnie tylko czemu tak kobieta jeździ na zmywarce ;/ ... ?
  3. A ja lubię sobie puścić stream'a na twitchu ze starcrafta xD
  4. No i Baggins rozwiał wszelkie wątpliwości jak ten helikopter kurz ;D
  5. ikkiz typowy [...], żeby uczepić się że postać nie łapie samochodu używając sieci tylko siły ... Przecież w komiksie podtrzymywał zapadające się ściany itd więc nie widzę czemu by się tak tego ujęcia czepiać.
  6. A materiał, z którego korzystasz jest na dysku sieciowym ?
  7. Jak można w czymś takim narzekać na fabułe ? .... Przecież to typowy film, w którym liczy się tylko obrazek. Dla mnie to tak jakby narzekać, ze w angry birds jest słaba fabuła ;p
  8. Pikok, FumeFx + Thinking Particles
  9. Dzięki wszystkim za komentarze. Safian co do moich testów to po prostu chciałem wrzucić kilka, moim zdaniem fajnych symulacji które ciężko by było wykorzystać w komercyjnych projektach przynajmniej w polskich produkcjach :P
  10. Siema, Kilka fx'ów jak udało mi się zrobić przez ostatni rok. Znajdują się tutaj moje prywatne testy jak również kilka rzeczy komercyjnych. Oprócz samych symulacji jest też trochę clotha, mocapu, modeli i renderków ;] [ATTACH=CONFIG]91990[/ATTACH] Konstruktywna krytyka mile widziana , może uda się jeszcze coś poprawić :)
  11. To może ja postaram się trochę prościej to wytłumaczyć. Po pierwszej animujesz sobie jakiś obiekt tutaj jest to sferka, później w pflow dajesz position object i rodzisz w jednej klatce kilka partikli ( ważne żebyś zaznaczył lock to object bo sfera poleci a particle zostaną) później wrzucasz spawn by travel , wiatr z jakaś turbulencja i w zasadzie masz gotowy ten efekt :) @legomir: owszem można to zrobić z fume'em ale w tej refce którą wrzucił kolega jest czyste pflow
  12. Z doświadczenia wiem, że rzucanie się od razu na TP jest złym pomysłem. Lepiej zaczać od PFlow, ktoś już mówił o tutkach Allana McKay'a, jak już zrozumiesz jak działa PFlow to wtedy dorzucaj sobie kolejne pluginy ale TP zostaw na później, fakt jest to potężne narzędzie ale też bardzo skomplikowane i jak ktoś nie ma mocnej bazy to go to tylko zniechęci :)
  13. Hej ! Jeśli ktoś z Was gra w StarCraft'a (prefer Heart of the swarm ) to zapraszam do wspolnej gry 1/1 jak również teamowki :) Flesh / 511
  14. Podczas zapisu zmieniłem wartość gammy na 2.0 i jest w miarę ok. Do mihpolak : Nie renderuje w Frame Buffer , ale dobrze, że o tym wspomniałeś ponieważ zastanawiałem się do czego to służy i jakie mam korzyści używając FB ? ;p
  15. Witam, Mam dziwny problem z zapisywaniem wyrenderowanej sceny do pliku, mianowicie gdzy zapisze scene do jakuego kolwiek pliku obrazek jest znacznie ciemniejszy niz wyrenderowany orginal. Kozystam z vraya, musle ze to ma jakies znaczenie. Czy ktos wie co moze byc tego przeyczyna? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy