Siemanko 😉
Ostatni czas spędzałem na intensywnym crash course UE. Nie jest to moje pierwsze zetkniecie z Unrealem bo robiłem już kiedyś male testy oraz skończyłem jedną stillke ale tym razem chciałem przejść przez jak najwięcej tematów i wyciągnąć z tego sporo więcej nauki.
Lumen, vdb, animacja, shading, niagara i kupę innych tematów + po drodze setki problemów do rozwiązania.
A ze mam strasznego fioła ‚a na punkcie Ufo to animacja musiała być w temacie 😉
Film krotki ale wylałem to sporo potu i krwi żeby to jakoś finalnie zagrało.
Jak ostatnio mój znajomy napisał przy publikacji własnej pracy - perfekcja wrogiem skończonego, więc zdecydowałem się wreszcie na publikacje.
Poza UE, elementy powstały w Gaea, tekstury głownie Substance, Blender pomógł w simach szmatek (tu poległem w UE) użyłem tez sporo własnej roboty skanów i tekstur z własnych fotografii. Pomocny był także Quicksell i jego asety.
Postacie obcych wygenerowane online w meshcapade.com i wystąpiły już kiedyś u mnie w innej pracy.
Projekt był typowo edukacyjny wiec wykorzystałem tez darmowe budynki postApo z Kitbash3d, trochę rzeczy ze Sketchfab'a które przeteksturowałem na własne potrzeby.
Wrocławski Manhattan czyli "Sedesowce" z końca filmu są mojego autorstwa. Trochę zbzikowałem na ich punkcie a do tego zawsze byłem fanem brutalizmu.
I tak.... na pewnym etapie pomyślałem ze akcje umieszczę w tym mieście skoro już tu mieszkam. Było mi dużo prościej wczuć się i doprowadzić ten projekt do końca.
Także np. graffiti i typowo Wrocławskie elementy jak kosze na śmieci czy latarnie są wymodelowane wg. prawdziwych odpowiedników. Spalone samochody także skanowane we Wrocławiu.
Muzyka z serwisu uppbeat.io a efekty dźwiękowe głownie z biblioteki BBC. Całość poskładana w DaVinci.
Krótko, może chaotycznie i z błędami, ale po mojemu , z dala od "zawodowego" 3D które robię na co dzień.
pzdr.
Robert