Jump to content

Kucu

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

22 Excellent

About Kucu

  • Rank
    Member
  • Birthday 01/11/1991
  1. Pamiętam jak 5 lat temu "jarałem" się waszymi wizualizacjami. Ich klimat kiedyś był niesamowity, a dbałość o detale jeszcze lepsza. Nie wiem, czy wszystkie inne biura do tego stopnia zwiększyły swój poziom, czy to ja miałem jakieś wygórowane zdanie o was, ale te prace moim zdaniem, są po prostu przeciętne i w wielu miejscach niedopracowane. Wyglądają trochę jak screeny z GTA 4. Pozdrawiam i trzymam kciuki ! :)
  2. Firma Visuallabs tworzy wysokiej jakości wizualizacje dla największych firm zajmujących się architekturą wnętrz. Nasz specjalizacją są wizualizacje wnętrz hoteli. Wśród końcowych klientów można wymienić takie marki jak: Hilton, Sheraton, St. Regis, W Hotels i wiele innych ekskluzywnych sieci co sprawia że pracujemy nad nowoczesnymi, ciekawymi projektami. Obecnie poszukujemy osoby specjalizującej się w tworzeniu wizualizacji wnętrz. , z dobrym okiem do detali. Wymagamy dobrej znajomości oprogramowania: -3ds Max + Vray -Photoshop Osoba starająca się o prace powinna posiadać: - chęć rozwoju swoich umiejętność - umiejętność dobrego odwzorowania detali - umiejetność pracy pod presją - komunikatywność - dobra znajomość języka angielskiego - zainteresowanie projektowaniem wnętrz i architekturą Oferujemy pracę tylko na pełny etat w siedzibie firmy w Bielsku-Białej. Oferujemy dowolną formę zatrudnienia (Praca na etat, B2B, umowa zlecenie) Prosimy o nadsyłanie CV oraz portfolio na adres: [email protected] telefon: 603995486 Prace wykonane przez nas znajdziecie pod adresem: http://www.visuallabs.co.uk
  3. Już było taki film, Dystrykt 9 się nazywał. Poza tym warto czasem sprawdzić czy napisany post nie jest pełen błędów ortograficznych i stylistycznych :) Ciężko się skupić na tym co masz do przekazania, gdy człowiek rozprasza się widząc "babole językowe". Pozdrawiam i wytrwałości!
  4. Tak, masz rację, ale w momencie gdy masz kilka scen i kilka obiektów do zimportowania (które nazywają sie powiedzmy "box1, box 22, Plane 001,gdzie człowiek po prostu się często myli), to opcja merge jest stosunkowo czasochłonna. W momencie gdy zaczyna doskwierać "klęska urodzaju" w zleceniach, i czas przekłada się na pieniądze, to wbrew pozorom ustuka się sporo zaoszczędzonego czasu. Pozdrawiam !
  5. Ostatnimi czasy muszę, dużo elementów ze starych scen. Pojawia się pytanie, skoro jest skrypt który kopiuje rzut z autocada do maxa na zasadzie ctrl+c, Ctrl+V, to czy istnieje coś podobnego między maksami, z zachowaniem materiałów z Vray'a ?
  6. Już dawno zauważyłem pewne zjawisko. Rynek tzw '' Średni jest już przesycony" Jest ogrom grafików którzy są przeciętni i muszą oni walczyć o zlecenia. Tak naprawdę tylko Ci wybitni mogą w nich przebierać i to klienci do nich się zgłaszają, nie odwrotnie. Pomimo trzyletniego działania w branży, nadal uważam się za średniego. Dopiero niedawno udało mi się nawiązać współpracę z gościem który jest wybitny i nie daje rady ze zleceniami. ( Jest w stanie w 2 osoby zrobić 20 porządnych Interiorów w miesiąc ) Co przekłada się oczywiści na zarobki. Dlatego dużo zdrowszą formą dla Ciebie (z mojego punktu widzenia), jest próba załapania się u kogoś kto jest mega dobry, nauczyć się od niego wszystkich sztuczek graficznych, i w między czasie nawet nie będziesz wiedział, kiedy złapiesz klientów. Wbrew pozorom, znajomości to największa część sukcesu :) Na takim portalu byłbyś tylko numerkiem seryjnym - maszyną, nie pracownikiem. Złego portfolio nie masz, wiec masz sporą szansę gdzieś się wkręcić. Jak ktoś ładnie powiedział: Nie próbujmy budować zdań, gdy nie znamy alfabetu //Trochę odbiegłem od tematu, ale pamiętam że miałem to samo co Ty na początku.
  7. Strzele klasykiem :) Takie rzeczy tylko w Erze. Zdobywanie klientów to długi proces, poza tym szkoda zdrowia. Zawsze znajdzie się Turek/Chińczyk który zrobi to za pół darmo i dwa razy szybciej. Zwykle portale gdzie się zleca robienie modeli opierają się o prostą zasadę : Kto da mniej, w miarę znośnej jakości - wygrywa.
  8. Tu masz przykład z "Potworów i Spółki" http://tatawtarapatach.com/wp-content/uploads/2013/08/uniwersytet-potworny-7441.jpg, czy tutaj http://tatawtarapatach.com/wp-content/uploads/2013/08/uniwersytet-potworny-7441.jpg Książki zwykle są przerysowane, nawet karykaturalne. Te wyglądają jak słownik Chińskiego i poradnik obsługi turbosprężarki :) Dodatkowo zwróć uwagę, że plakaty i zdjęcia w tle są zwykle w tym samym klimacie. To co jest na nich jest w porzadku, tylko są zbyt realistyczne. Zobacz tutaj (Toy Story) http://thefilmstage.com/wp-content/uploads/2009/10/toystory_2.jpg
  9. Bardzo przyjemna praca :) Jedyne co trochę irytuje, to niespójność i brak konsekwencji. Stworzyłeś bajkową postać w klimacie Pixar'a czy Disneya, a dałeś w ramki fotografie zwierząt. To samo z książkami. Są zbyt ''techniczne'' a nie bajkowe. Poza tym, jak dla mnie bomba, zwłaszcza plastyka twarzy dziecka :D //Ps. Jak bawisz się z dzieckiem, i jest ono bardzo zaangażowane w zabawę, to zwiększają mu się źrenice, tutaj mogły by być one troszkę większe. Ale to już czepialstwo :D
  10. Dzięki ! Ratujesz mi tyłek :D Mam do położenia tak ponad 20'000 kulek i myślałem w pewnym momencie robić to ręcznie :) Pozdrawiam!
  11. Cześć! (3ds max 2014) Jak położyć grupę obiektów na pofalowanej powierzchni, żeby się stykały ?
  12. Ewentualnie wejdź w menager zadań (Ctrl+Shift+Esc) -> Procesy -> Prawym na 3dsmax.exe ->Ustaw Koligację i wyłącz któryś nieparzysty rdzeń ( ja zawsze wyłączam piąty), bo nie zawsze low thread priority działa tak jak powinien :)
  13. Co do materiałów. Polecam dodać VrayDirta do tych żeliwnych elementów. Bo krawędzie zwykle się przecierają i dużo bardziej się świecą (są wypolerowane). Żarówka ma jakieś dziwne szkło. Poza tym dobra robota :D
  14. A nie masz przypadkiem przepełnionego dysku na którym masz maxa zainstalowanego ?
  15. O ile poziom grafiki jest fajny, o tyle nie przekonuje mnie kompozycja. Mam wrażenie że wszystko się zlewa. Brakuje mi głębi. Może mój mózg nie do końca działa :) ale mam wrażenie że zbudowałeś 4 plany. Las w tle , wróżkę te gałęzie po bokach i ludzi. Perspektywa też mnie drażni. Korzenie na wysokości głowy. Ten zielony ogień ma chyba zbyt czarny i wyraźny kontur. Podziwiam za to jak zbudowałeś postać wróżki. Nie przesadziłeś z detalem. Trafiłeś w punkt :) Pozdrawiam!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy