-
Nie wiem jak włączyć siatkę obrabianego przedmiotu,proszę o pomoc
wlepa, to zamiast szukać wszędzie, zacznij od helpa, bo masz tam o tym wspomniane w kilku miejscach;)
-
[MaxScript] Nazwa obiektu
tak na szybko to można tak mojBox = $Box001 if $ == mojBox then print "wybrales boxa" else print "wybrales cos innego"
-
glow - swiecąca atmosfera planety
możesz też w video post dodać glow, ale takie rzeczy robi się w postpro np. w adobe after effects (w skrócie taki program jak ps, tylko do animacji;) )
-
Turntable
Temporal chyba chce wiedzieć jak umieścić na stronce turntable, tak żeby osoba oglądająca mogła sobie strzałkami obracać model(ręcznie sterować animacją), zgadłem?;)
-
Animacja stereoskopowa
Witam, ja mam kilka pomysłów, w ogóle chętnie Ci wszystko zrobię tak żebyś się nie zmęczył. Podepnę od razu swoje pytanie, bo nie chcę zaśmiecać forum. Otrzymałem ogromne zlecenie na budowę promu kosmicznego, dostałem zaliczkę na kilkanaście milionów, wszystko fajnie, ale jakoś nie mam pomysłu jak się za to zabrać. Bardzo proszę o pomoc. Najlepiej by było jakby prom spełniał wszystkie wymogi, był bezpieczny, efektowny, itp. ale żebym długo przy nim nie dłubał, bo przecież mam ciekawsze zajęcia np. CG
- Czy można zrobić maskę w 3ds max?
-
Karta graficzna - studio reklamoweB
Jeszcze coś dodam... nie wiem jaki masz poziom, ale jeżeli taki, jak na tamtym filmiku + pracujesz w maxie, chcesz pograć czasem, to lepszym rozwiązaniem będzie taki GTX560Ti albo GTX580. Ja mam to Quadro 2000, ono dało wyraźnego kopa (w porównaniu do GTX580), ale nie maxowi tylko programowi maya + jest kilka razy mniejsze:) może to 4000 znacząco przyśpiesza maxa;), nie wypowiem się, bo nie miałem tego w rękach
-
Jak zrobić Rig tego typu? tutoriale ...
jeszcze mi się przypomniał jeden fajny tutorial, ale autor dość szybko leci z materiałem http://3dquakers.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=38&Itemid=62
-
Jak zrobić Rig tego typu? tutoriale ...
chodzi Ci o te kółka np. na palcach, łokciu itp.? to są control curve do FK, linkujesz kość do takiego kółka, które ma pivot w odpowiednim miejscu. Max czy Maya wszędzie robi się podobnie. Nie wiem czy to miałeś na myśli, ale jak nie przerabiałeś tutków od Digital Tutors to sobie zobacz na Character Rigging for Production in 3ds Max i Facial Rigging in 3ds Max
-
Karta graficzna - studio reklamoweB
RafalPL, gdzie widziałeś Quadro 5000 za 4000zł?;) MezmerizeStudios, poczytaj sobie forum i zobaczysz, że każdy poleca coś innego, trudno dać jednoznaczną odpowiedź. Gdybym miał tyle przeznaczone na kartę i składał kompa do pracy, to kupiłbym pewnie Quadro 4000. Sam mam Quadro 2000 i bardzo sobie chwalę.
-
FumeFX 3.0 wydany!
o faktycznie, wyszło jak czytam;)
-
FumeFX 3.0 wydany!
o będzie for maya;) http://www.afterworks.com/FumeFX/Maya.asp
-
Problem z ogniem i daylight - zamiat ognia czarny dym
yyy gorszy efekt? tzn? przecież w postpro sobie wszystko ładnie możesz zrobić.. kolega chyba nie wie o czym mówi
-
Problem z ogniem i daylight - zamiat ognia czarny dym
zobacz czy nie lepszy ogień zrobisz za pomocą pflow, np. tu http://www.vfxsolution.com/allanmckay2/tutorials/pflow_fire.avi co do czarnego, to nie możesz wyrenderować ognia osobno i dodać w postprodukcji?
-
Problem z mirror
zaznacz ten obiekt, przejdź do Hierarchy, kliknij Affect Pivot Only, włącz snapowanie do vertexów i przesuń pivot do jakiegoś vertexu na krawędzi, wyłącz Affect Pivot Only, teraz powinno się odbić ładnie :) ps pisałem to w przypadku zwykłego mirrora, jeżeli chodzi o modyfikator symmetry, to można tak, jak w poście wyżej;)