Skocz do zawartości

jacob

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. wlepa, to zamiast szukać wszędzie, zacznij od helpa, bo masz tam o tym wspomniane w kilku miejscach;)
  2. jacob odpowiedział Victor_V → na odpowiedź w temacie → Programs Languages
    tak na szybko to można tak mojBox = $Box001 if $ == mojBox then print "wybrales boxa" else print "wybrales cos innego"
  3. jacob odpowiedział Paranoid → na odpowiedź w temacie → Scanline Renderer
    możesz też w video post dodać glow, ale takie rzeczy robi się w postpro np. w adobe after effects (w skrócie taki program jak ps, tylko do animacji;) )
  4. jacob odpowiedział Temporal → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Temporal chyba chce wiedzieć jak umieścić na stronce turntable, tak żeby osoba oglądająca mogła sobie strzałkami obracać model(ręcznie sterować animacją), zgadłem?;)
  5. jacob odpowiedział odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Witam, ja mam kilka pomysłów, w ogóle chętnie Ci wszystko zrobię tak żebyś się nie zmęczył. Podepnę od razu swoje pytanie, bo nie chcę zaśmiecać forum. Otrzymałem ogromne zlecenie na budowę promu kosmicznego, dostałem zaliczkę na kilkanaście milionów, wszystko fajnie, ale jakoś nie mam pomysłu jak się za to zabrać. Bardzo proszę o pomoc. Najlepiej by było jakby prom spełniał wszystkie wymogi, był bezpieczny, efektowny, itp. ale żebym długo przy nim nie dłubał, bo przecież mam ciekawsze zajęcia np. CG
  6. jacob odpowiedział FXSzewC → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    robisz plane albo boxa, tak aby pasował do tego muru i przypisujesz mu materiał matte/shadow
  7. jacob odpowiedział MezmerizeStudios → na odpowiedź w temacie → Hardware
    Jeszcze coś dodam... nie wiem jaki masz poziom, ale jeżeli taki, jak na tamtym filmiku + pracujesz w maxie, chcesz pograć czasem, to lepszym rozwiązaniem będzie taki GTX560Ti albo GTX580. Ja mam to Quadro 2000, ono dało wyraźnego kopa (w porównaniu do GTX580), ale nie maxowi tylko programowi maya + jest kilka razy mniejsze:) może to 4000 znacząco przyśpiesza maxa;), nie wypowiem się, bo nie miałem tego w rękach
  8. jacob odpowiedział max_1989 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    jeszcze mi się przypomniał jeden fajny tutorial, ale autor dość szybko leci z materiałem http://3dquakers.com/web/index.php?option=com_content&view=article&id=38&Itemid=62
  9. jacob odpowiedział max_1989 → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    chodzi Ci o te kółka np. na palcach, łokciu itp.? to są control curve do FK, linkujesz kość do takiego kółka, które ma pivot w odpowiednim miejscu. Max czy Maya wszędzie robi się podobnie. Nie wiem czy to miałeś na myśli, ale jak nie przerabiałeś tutków od Digital Tutors to sobie zobacz na Character Rigging for Production in 3ds Max i Facial Rigging in 3ds Max
  10. jacob odpowiedział MezmerizeStudios → na odpowiedź w temacie → Hardware
    RafalPL, gdzie widziałeś Quadro 5000 za 4000zł?;) MezmerizeStudios, poczytaj sobie forum i zobaczysz, że każdy poleca coś innego, trudno dać jednoznaczną odpowiedź. Gdybym miał tyle przeznaczone na kartę i składał kompa do pracy, to kupiłbym pewnie Quadro 4000. Sam mam Quadro 2000 i bardzo sobie chwalę.
  11. jacob odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    o faktycznie, wyszło jak czytam;)
  12. jacob odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    o będzie for maya;) http://www.afterworks.com/FumeFX/Maya.asp
  13. jacob odpowiedział Martius → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    yyy gorszy efekt? tzn? przecież w postpro sobie wszystko ładnie możesz zrobić.. kolega chyba nie wie o czym mówi
  14. jacob odpowiedział Martius → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    zobacz czy nie lepszy ogień zrobisz za pomocą pflow, np. tu http://www.vfxsolution.com/allanmckay2/tutorials/pflow_fire.avi co do czarnego, to nie możesz wyrenderować ognia osobno i dodać w postprodukcji?
  15. jacob odpowiedział zjadarka → na odpowiedź w temacie → Modeling
    zaznacz ten obiekt, przejdź do Hierarchy, kliknij Affect Pivot Only, włącz snapowanie do vertexów i przesuń pivot do jakiegoś vertexu na krawędzi, wyłącz Affect Pivot Only, teraz powinno się odbić ładnie :) ps pisałem to w przypadku zwykłego mirrora, jeżeli chodzi o modyfikator symmetry, to można tak, jak w poście wyżej;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności