Hej,
ogólnie bardzo fajnie. Mam uwagę do kropel, wg mnie dziwnie wyglądają takie ich gromadki w tle, lepiej by to wyglądało jakby się ze sobą łączyły w splashe. Kropel jako tło stanowczo za dużo, a w szczególności skupiska w których ich kierunek/kształt jest podobny - wyglądają troszkę jak pattern.
Edit: zapomniałbym o tym, że napis nie jest czytelny, nie wiadomo za bardzo jaki to napój, popraw to i będzie git :)
Pozdrawiam
Cześć,
niekomercyjny projekt wykonany już chwilę temu, ale myślę że warty pokazania. Pobawiliśmy się troszkę w design opakowania i etykiety. Standardowo 3dsmax, Vray oraz postprodukcja w Photoshopie.
Pozdrawiam :)
[ATTACH=CONFIG]87681[/ATTACH]
Cześć,
chciałem przedstawić Wam rendery puszki napoju energetycznego. Projekt posiada kilka propozycji etykiety. Splash to hybryda (3dsmax + Realflow) - w ~75 % wykonany w 3D + skład w PS. Tło, balans kolorów również PS :)
Propozycja 1:
Siatka:
Propozycja 2:
Propozycja 3:
Uploaded with ImageShack.us
Wydaje mi się że najprostszym rozwiązaniem byłoby stworzyć stworzyć kliszę za pomocą spline i wyextrudować ją na odpowiednią szerokość i nadać modyfikator Slice. Później w zależności od toczenia rolki, Slice na kliszy powinien być animowany i odsłaniać coraz więcej kliszy. Jednocześnie punkty kontrolne na spline powinny być animowane. Obawiam się że mogą się pojawić wtedy problemy z mapowaniem. Nie wiem czy to najlepsze rozwiązanie ale stosunkowo proste.
Nie wiem czy o to chodzi - ja bym skasował wklęśnięcie i otaczające poligony (w sumie 5 poligonów), przeszedł w tryb edycji Border, zaznaczył tą otwartą przestrzeń, zastosował "Cap", a później w trybie Poligon, zaznaczył nowo powstały poligon i użył na niego Bevel.
Jeśli chodzi o samą przeróbkę trójkątów na czworokąty to w Graphite Modelling Tools -> Geometry All -> Quadrify All , tylko nie wiem czy w Twoim przypadku o to chodzi
Stawiam na smoothing groups. Jeśli jesteś w trybie Editable Poly, zaznacz wszystkie poligony, przejdź do zakładki "Polygon: Smoothing Groups", wpisz jakąś niską wartość np. 0 i naciśnij Autosmooth.
Wg mnie proporcje kuleją, szczególnie to mydełko jest za małe i burzy proporcje. DOF jest prawie dobry, ale postarałbym się znaleźć większą ostrość na górze wylewki. Troszkę nie podobają mi się krawędzie korpusu baterii - tzn tak jakby był błąd w siatce, albo dziwne odbicie - model robiony z Meshsmoothem/Turbosmoothem czy chamferowałeś krawędzie ?
Pozdro
@Pawelkos: okrągłe krople były wymogiem Klienta :) Do portfolio pewnie dorobimy kilka rzutów ze spływającymi łezkowatymi kroplami :)
@ KMiklas: krople to 12 różnych obiektów bazujących na sferze, różniących się "płytkością". Rozmieszczane były Randomizerem z Advanced Paintera
Hej,
chciałem Wam przedstawić rendery, które wykonaliśmy kilka miesięcy temu na cele katalogowe. Butelki przygotowane zostały w całości w 3dsmax 2011 + Vray 2.0 . W postprodukcji dokonano jedynie korekcji kolorów i kontrastu, krople na butelkach to obiekty 3D. Na cele prezentacji ustawiliśmy część butelek sąsiadująco (tło i odbicia butelek PS). Ujęcie Zlaty Hrad z Dofem do portfolio :) Wbrew pozorom dużo pracy wymagało przygotowanie etykiet - niektóre mają po 4-5 masek. Oczywiście mnóstwo zabawy ze światłami i shaderami szkła oraz piwa :)
Pozdrawiam,
Marcin
Zrobiłbym zamknięty kształt z Shape (Line), punkty kontrolne zamieniłbym na Bezier i doszlifowałbym kształt. Zmieniłbym również interpolacje splajna na "adaptive". Później tylko extrude z odpowiednią wartością.
Pozdrawiam
1. Polecam darmowy skrypt Advanced Painter i jego funkcję Randomizer.
2. Z modyfikatorów wbudowanych w maxa możesz "obsiać" bryłę kamieniami za pomocą Scattera (Create ->Geometry - > Compound Objects - > Scatter). Na bryle zaznacz odpowiednie poligony na które chcesz rozsiać kamienie.
3. Particle Flow - sposób z cząsteczkami
Zdecydowanie polecam pierwsze 2