Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

m-z

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Hej, ogólnie bardzo fajnie. Mam uwagę do kropel, wg mnie dziwnie wyglądają takie ich gromadki w tle, lepiej by to wyglądało jakby się ze sobą łączyły w splashe. Kropel jako tło stanowczo za dużo, a w szczególności skupiska w których ich kierunek/kształt jest podobny - wyglądają troszkę jak pattern. Edit: zapomniałbym o tym, że napis nie jest czytelny, nie wiadomo za bardzo jaki to napój, popraw to i będzie git :) Pozdrawiam
  2. Cześć, niekomercyjny projekt wykonany już chwilę temu, ale myślę że warty pokazania. Pobawiliśmy się troszkę w design opakowania i etykiety. Standardowo 3dsmax, Vray oraz postprodukcja w Photoshopie. Pozdrawiam :) [ATTACH=CONFIG]87681[/ATTACH]
  3. Cześć, chciałem przedstawić Wam rendery puszki napoju energetycznego. Projekt posiada kilka propozycji etykiety. Splash to hybryda (3dsmax + Realflow) - w ~75 % wykonany w 3D + skład w PS. Tło, balans kolorów również PS :) Propozycja 1: Siatka: Propozycja 2: Propozycja 3: Uploaded with ImageShack.us
  4. m-z odpowiedział oczymufasy → na temat → 3ds max
    Wydaje mi się że najprostszym rozwiązaniem byłoby stworzyć stworzyć kliszę za pomocą spline i wyextrudować ją na odpowiednią szerokość i nadać modyfikator Slice. Później w zależności od toczenia rolki, Slice na kliszy powinien być animowany i odsłaniać coraz więcej kliszy. Jednocześnie punkty kontrolne na spline powinny być animowane. Obawiam się że mogą się pojawić wtedy problemy z mapowaniem. Nie wiem czy to najlepsze rozwiązanie ale stosunkowo proste.
  5. m-z odpowiedział DigPix → na temat → Modeling
    Nie wiem czy o to chodzi - ja bym skasował wklęśnięcie i otaczające poligony (w sumie 5 poligonów), przeszedł w tryb edycji Border, zaznaczył tą otwartą przestrzeń, zastosował "Cap", a później w trybie Poligon, zaznaczył nowo powstały poligon i użył na niego Bevel.
  6. Jeśli chodzi o samą przeróbkę trójkątów na czworokąty to w Graphite Modelling Tools -> Geometry All -> Quadrify All , tylko nie wiem czy w Twoim przypadku o to chodzi
  7. m-z odpowiedział Lukasz_D → na temat → 3ds max
    Spróbowałbym zmienić ustawienia widoku (Customize -> Preferences -> Viewport -> Choose Driver) i potestować poszczególne opcje
  8. m-z odpowiedział ostwid1985 → na temat → 3ds max
    Stawiam na smoothing groups. Jeśli jesteś w trybie Editable Poly, zaznacz wszystkie poligony, przejdź do zakładki "Polygon: Smoothing Groups", wpisz jakąś niską wartość np. 0 i naciśnij Autosmooth.
  9. Chodzi mi o te krawędzie
  10. Wg mnie proporcje kuleją, szczególnie to mydełko jest za małe i burzy proporcje. DOF jest prawie dobry, ale postarałbym się znaleźć większą ostrość na górze wylewki. Troszkę nie podobają mi się krawędzie korpusu baterii - tzn tak jakby był błąd w siatce, albo dziwne odbicie - model robiony z Meshsmoothem/Turbosmoothem czy chamferowałeś krawędzie ? Pozdro
  11. m-z odpowiedział m-z → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    @Pawelkos: okrągłe krople były wymogiem Klienta :) Do portfolio pewnie dorobimy kilka rzutów ze spływającymi łezkowatymi kroplami :) @ KMiklas: krople to 12 różnych obiektów bazujących na sferze, różniących się "płytkością". Rozmieszczane były Randomizerem z Advanced Paintera
  12. Hej, chciałem Wam przedstawić rendery, które wykonaliśmy kilka miesięcy temu na cele katalogowe. Butelki przygotowane zostały w całości w 3dsmax 2011 + Vray 2.0 . W postprodukcji dokonano jedynie korekcji kolorów i kontrastu, krople na butelkach to obiekty 3D. Na cele prezentacji ustawiliśmy część butelek sąsiadująco (tło i odbicia butelek PS). Ujęcie Zlaty Hrad z Dofem do portfolio :) Wbrew pozorom dużo pracy wymagało przygotowanie etykiet - niektóre mają po 4-5 masek. Oczywiście mnóstwo zabawy ze światłami i shaderami szkła oraz piwa :) Pozdrawiam, Marcin
  13. Bez pluginu można to zrobić obiektem typu Conform (space warps -> geometric/deformable -> conform). Bindujesz później obiekt do Conforma
  14. m-z odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zrobiłbym zamknięty kształt z Shape (Line), punkty kontrolne zamieniłbym na Bezier i doszlifowałbym kształt. Zmieniłbym również interpolacje splajna na "adaptive". Później tylko extrude z odpowiednią wartością. Pozdrawiam
  15. 1. Polecam darmowy skrypt Advanced Painter i jego funkcję Randomizer. 2. Z modyfikatorów wbudowanych w maxa możesz "obsiać" bryłę kamieniami za pomocą Scattera (Create ->Geometry - > Compound Objects - > Scatter). Na bryle zaznacz odpowiednie poligony na które chcesz rozsiać kamienie. 3. Particle Flow - sposób z cząsteczkami Zdecydowanie polecam pierwsze 2

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.