Opierając się na tym co mówią przedstawiciele Epic Games, to produkcja gry na UE4 będzie około 4 razy droższa niż na UE3.
Wracając do specyfikacji PS4. Wszelkie źródła przewidują, że procek to architektura x86, produkcji AMD fx-6300, rdzenie Jaguar produkowane w procesie 28 nm, grafa AMD na poziomie pomiędzy 7850 a 7870. To co odróżni tą konsole od PC-ta będzie 8 GB współdzielonej pomiędzy procesorem i grafą pamięci RAM, 8GB GDDR5.
Yyy czy ty wierzysz w to co napisałeś? Jedyne czym ta konsola różni się od mid-end PC to pamięć RAM. A co do dema UE4 engine...
U góry PS4, na dole PC.
I kolejny up. Mało mam ostatnio czasu i chęci do modelowania ale powolutku coś tam się dzieje.
Model krzesła w zasadzie gotowy, siatek nie ma co pokazywać, tragedii tam raczej nie ma:p
Natomiast ostatnio w ramach relaksu postanowiłem zrobić sobie wizualizację swojego pokoju i przy okazji zaplanować jakie meble by do niego wpakować i jak wszystko rozmieścić.
I teraz tu mam pewne problemy. Pomijam walkę z sufitem i z oświetleniem, mój największy problem na chwile obecną to te dziwne cienie w kątach. W paru miejscach ściany się nie schodzą to wiem i powoli to eliminuje, ale w paru miejscach wiem, że w danym kącie wszystko jest ok, a mimo to na renderze wychodzą babole.
Nie chciałbym tworzyć nowego wątku więc podepnę się tutaj. Które z tutoriali z Gnomona, Digital Tutors byście polecali kupić komuś, kto dopiero zaczyna zabawę z modelowaniem? Na początek interesuje mnie głównie tematyka wizualizacji, ale nie ukrywam, że w przyszłości chętnie pomodelował bym też fury. Soft - max.
Ciężko się tu wypowiadać o poziomie nauki i zakresie materiału, nie znając wypowiedzi osób, które ten kurs ukończyły, a z tego co wiem jednej grupie podyplomówki się to udało. Osobiście te studia traktowałbym bardziej w charakterze czynnika zwiększającego motywację do dalszej pracy. bardzo ciężko mi samemu się zmotywować zwłaszcza jak coś nie wychodzi. Może częściej będę Wam zatruwał życie na forum i pytał o wskazówki :p
Nie wiem jak kierunek radzi sobie w ramach studiów dziennych. Tak jak napisałem powyżej, podyplomówka nawet nie ruszyła bo zbyt mało chętnych. Właśnie zaczęła się nowa rekrutacja, zobaczymy co z tego wyniknie.
Mały upik. Kółka pójdą chyba do poprawy, ale na razie dałem im szansę. Narzeczona twierdzi, że lewa strona siedziska "zje**a", ale to chyba perspektywa płata jej figle :p
Wracam po długiej przerwie :) Żeby nikt nie pomyślał, że dałem sobie spokój, wrzucam 2 pracki. Pierwsza z nich to teścik materiałów i oświetlenia, druga to WiP, dłubie sobie w ramach nauki takie małe krzesełko. Przerwę miałem dosyć długą bo i sprzętu nie miałem i miejsce zamieszkania zmieniałem :) Ale teraz na pokładzie mam małego potworka, który skrócił mi czasy renderingu 10-krotnie więc myślę, że znów będę bardziej aktywny.
Ustawiłeś Adaptive DMC i ok, ale jakie tam są ustawienia to dalej nie wiemy. Z gnomona był kiedyś taki fajny wykład o AA.
http://www.thegnomonworkshop.com/store/products/tutorials/cni03/
Jeśli chodzi o studia podyplomowe w tym roku kierunek nie powstał :( Jedynie 8 osób chętnych więc nie było sensu uruchamiania kierunku. Być może powstanie w semestrze letnim.