-
Klonowanie xref
"Dodam tylko że dzieje się tak tylko z trawą, drzewa i krzewy (w tym samym pliku)" Wnioski,same się nasuwają. Daj export,do OBJ,i import,i sprawdź.
-
Problem z Displace
To jest otexturowane,jako domyślny objekt,czy coś było zmieniane?
-
Klonowanie xref
A jak dajesz do tej sceny,jako xref,jakiś np. BOX,albo SPHERE,to jest to samo???
-
Klonowanie xref
Testowałem 2x,działa bez zarzutu.Klonowanie,tak samo.Zbugowane pliki???Najlepiej by było,jak byś,dał jakiś objekt,takiej sceny,albo jakieś screeny zrobił.Jak dla mnie,to są zapsute pliki.
- 3ds,bug w renderingu(Vray,Default Scanline)
- 3ds,bug w renderingu(Vray,Default Scanline)
-
Wyrzuca widok daleko od obiektu Max 2016
""Dodatkowo zauważyłem, że jak mocno przybliżę sobie obiekt to nie mogę trafić w vertexa ani w edge. Znajdują się jakby obok tego co widzę. "" Ja mam coś podobnego w 3ds.Też,jak w jeden polygon celyje,to zaznacza mi często ten,za nim,mimo iż normal's,są we właściwą stronę ustawione. Na starym gtx 280,i 260,nie pamietam takich problemów.Możliwe że karta graficzna,za pewne masz AMD?
- 3ds,bug w renderingu(Vray,Default Scanline)
-
Inna siatka na renderze
A może jakieś screeny?
-
3ds,bug w renderingu(Vray,Default Scanline)
Jak w nazwie tematu.Problem zaczoł się wtedy,gdy dałem "Relax",na siatke modelu.Ale uwaga!Miałem kopie w obj,to same na niej,i to samo na modelu,którego modyfikator relax,nie dotyczył.Im bliżej renderuje,tym szwy textury sa mniejsze,im dalej,tym większe,w obydwu podanych render'erech. W 3d coat,nie ma szwów,a viewporcie,w 3ds,też,nie ma szwów,uv,perfekcyjnie ustawione na brzegach. PS.Jak robie screena,to jakby jest efekt "Illuzi",podwaja się pewna część obrazu. Może sterowniki? Zbugowane Screeny i rendery. http://www.mediafire.com/download/hbgbpxr5v8spaaq/Files.rar
- 3ds max,problem z nurbs
-
3ds max,problem z nurbs
LensEffect.......HAHAH,do tej pory,nie zbyt to działa.Pamiętam wątek jak nie mogłem zaświecić lampą,przy uzyskaniu tego efektu. W Vray'u,oczywiście.Zawsze jak otwierałem wątki z tym związane,to wybuchała awantura,ponieważ ludzie,nie wiedzieli,o co chodzi.Teraz najprawdopodobniej,już rozumie,że to nie działa tak do końca...... Co do tematu,to już to wiem,co prawda wcześniej o tym słyszałem,ale na opini 1-2 osób,się nie opierałem,zwłaszcza,ii\ż nawet modelować nie umiałem,a co dopiero za nurbsy,gdzie wtedy,wydawały się jakimś czarnym kosmosem. PS:Same orły Dołączył: Jun 2003,Dołączył: Feb 2006.....
-
3ds max,problem z nurbs
"To se daruj nurbs i tyle. " Ok,to twoje zdanie,ja,tak czy inaczej,w podstawowej formie,się tym zajme. I nie była to mowa,o nurbs'ach,tylko temat przeszedł,raczej do opini,na temat innych programów jak max,i to w ogólnym pojęciu,a nie tylko,w kwesti nurbs'ów.
-
3ds max,problem z nurbs
Niczego mi nie brakuje,bo nic innego do tej pory nie używałem.Tylko max,i mudbox(nad zbrushem pamiętam skasowane przeklinaniem dni,tyle tego napchane tam jest,że wole do niego na tą chwile nie wracać) A pytam od tak,może ktoś użwa maxa,i czegoś innego naprzemian,i może powiedzieć "tu,to i tamto jest lepsze niż tam". A co do kierunku,to nie jest dla mnie istotne,bo po trochu jest wszystkiego,szczególnie wizualizacje,i gameart.
- 3ds max,problem z nurbs
patq2012
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta