-
Dialog test
Cześć, Bardzo ładny system :) Niedawno pracowałem przy podobnym, oczywiście znacznie mniej zaawansowanym systemem. Mogę mieć dwa pytania z tym związane? Dużo skryptowałeś, czy sam reaction/wire parameter? Jak rozwiązujesz kwestie nachodzenia na siebie morphów? Tzn. miejsc na które działa więcej niż jeden na raz (czyli np. strefy policzków), a gdy zadziałają w tym samym momencie, to vertexy wylatują w kosmos. Z góry dzięki i pozdrowienia!
-
import modeli- brak tekstur
wiem, że trochę czasu minęło od napisania tego posta, ale przy większej ilości modeli z różnych źródeł polacam plugin Relink Bitmap :)
-
Wąż prysznicowy
dzięki chłopaki za odpowiedzi :) @Torres - genialne! po stokroć dziękuję :)
-
Wąż prysznicowy
@DanielKusak - dzięki za wypowiedź, ale nie o to mi chodziło :) Twoje rozwiązanie pokazuje najprostszy sposób - co raczej każdy powinien wiedzieć i potrafić :) Mnie chodzi o pokazanie węża ze sporą ilością detali - dlatego chciałem stworzyć go z tych cylinderków widocznych na screenie(na screenie jest jeden, ale chcę go powielić *set razy). Moim problemem jest umiejscowienie ich na tym splinie - żeby razem stworzyły wąż. Coś mi po głowie chodzi Spacing Tool ale nie jestem pewien.
-
Wąż prysznicowy
Cześć wszystkim, przygotowuję elementy do wizki wolnostojącej wanny z również wolnostojącą baterią wannową, ale zatrzymałem się przy rozpoczęciu modelowania węża prysznicowego od baterii do słuchawki. Splinem narysowałem poglądowy kształt jak mniej-więcej powinien się on układać, lecz teraz zastanawiam się jak do efektywnie wymodelować. Z początku myślałem, że zrobię go z małych cylindrów z zawiniętymi końcami do środka, ale uświadomiłem sobie, że nie bardzo mogę się połapać jak regularnie skopiować taki kształt, a potem te *ileśset cylinderków umieścić na narysowanym splinie. Domyślam się, że zapewne jest jakieś narzędzie/narzędzia do wykonania takich czynności - i wdzięczny byłbym bardzo każdemu, kto naprowadzi mnie jak to wykonać :) Poniżej zrzuty z viewportów (3ds max 2011) Cylinderek (czy aby nie za dużo poly?) http://img840.imageshack.us/img840/3249/tuba1.png Widok na spline węża z lewej http://img827.imageshack.us/img827/6681/leftside1.png Widok na spline węża od frontu http://img408.imageshack.us/img408/8272/front1.png Pozdrawiam, aresso [ATTACH=CONFIG]83425[/ATTACH]
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
kozioo - genialne :) jak oświetliłeś?
-
Bump map tylko na jedną ze ścian obiektu.
Tak jak wyżej - Multi/Sub-Object boxa Twojej szyby przekonwertuj do Edit Poly - zaznacz Face, który chcesz, żeby miał materiał z bumpem - nadaj mu ID np 3, a w Edytorze materiałów (M) zrób pod Multi/sub-object w 3cim slocie materiał z bumpem i zastosuj na boxa.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Kolejny teścik studia.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Test studia pod takie mebelki. Zastanawiam się czy przy tak rozproszonym świetle opłaca się dawać pod mebel dywanik z vray furem?
-
Płyta główna do AMD Phenom II X6 1090T BE
Cześć wszystkim, nastał w końcu czas kiedy to słońce jaśniej świeci i sprzęt pora by zmienić ;) wspomniany w temacie Phenom II X6 1090T BE już do mnie jedzie - teraz czas na wybór płyty głównej pod tenże procesor. Po przebrnięciu przez masę testów i porównań wybrałem 2 płyty: ASROCK 890GX PRO3 AMD 890GX Socket AM3+ lub ASUS M4A88T-V EVO/USB3 obie są dość porównywalne cenowo i w miarę wydajne. Od razu muszę wspomnieć, że nie jestem entuzjastą OC, ale zamierzam delikatnie spróbować rozwiązań Turbo UCC i ASRock UCC czy analogicznych w ASUSie. Proszę o jakieś sugestie w związku z tymi 2ma powyższymi płytami, bądź zaproponowanie innych mieszczących się w tym przedziale cenowym - ok 350zł. Pozdrawiam, aresso
-
Teczka 3D - nauka 3ds maxa
render - klapa niestety. O ile model w miarę, to studio, oświetlenie leży - przynajmniej moim zdaniem. poczytaj tutoriale o tworzeniu studia i ustawianiu oświetlenia - oczywiście dla każdego modelu osobno ustawia się światła, ale może to Cię jakoś naprowadzi : http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/studiolighting/
-
HighPoly obiekty jako przezroczyste boxy
dzięki wszystkim za odpowiedzi - najprostsze rozwiązanie okazało się najskuteczniejsze - pomogło SP i hotfix :) A przy tak sporych scenach zawsze mam włączone AD :)
-
HighPoly obiekty jako przezroczyste boxy
zapomniałem dodać - 3DS Max 2011. W sumie można by zacząć od oczywistego - dzięki artur za podpowiedź.
-
HighPoly obiekty jako przezroczyste boxy
Witam wszystkich, mam dość zapewne nietypowy problem - w mojej scenie (ok 900 000 poligonów) po otwarciu, wysoko poligonowe obiekty - np kilka eames chair, flakony, kieliszki itp - wyświetlają się jako przezroczyste boxy, a przy obracaniu sceny we viewporcie na chwilę pokazuje się ich siatka jako czerwone edge. Jest to dość problematyczne, na dodatek przy próbie zmergowania takiego obiektu do innej sceny max dość często się 'wywala' i zapisuje mi scenę do backupów. Gdybym nie dość jasno się wyraził załączę screeny z opisanym problemem. Jeżeli ktoś już przez coś takiego przechodził prosiłbym o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
aresso
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta