-
Odsprzedam licencje - SpeedTree Cinema Modeler - 50% ceny
Cześć, Tak jak w temacie, odsprzedam licencje na SpeedTree za połowę ceny: 1. SpeedTree Cinema modeler ( 1 year, node-locked license assigned via computer's host-id) na ten moment koszt to 650$ więc sprzedam za 325$ Oprócz tego mam też do odsprzedania kredyty na francuskiej render farmie, może komuś się przyda :) * 1,000 rendering credits on 24/7 online render farm: (https://www.ranchcomputing.com/en) koszt to 1000$, u mnie 500$ Pozdrawiam.
- RenderMan "Woodville" Art Challenge
-
For Honor | Marching Fire - zwiastun filmowy z E3 2018
Taka ciekawostka: Chińska reprodukcja :D
-
PZL P. 50 A Jastrząb
Bardzo ładny obrazek :) Może powalczył bym jeszcze z shaderem i teksturami. Kadłub mistrzostwo ale skrzydła mają dość jednolity specular, zbyt rozmyty powtarzalny AO brud i chyba za nisko roughness, przez co tracą wrażenie metaliczności. Ale może te samoloty tak miały, raczej ciężko o dobre referencje w tym przypadku ;) Pozdrawiam.
- [3D] Teczka Pira
-
"Spłaszczanie" polygonów inaczej niż za pomocą skalowania ?
No niekoniecznie ;) Jeżeli płaszczyzna, w której chcemy wyrównać siatkę jest inna niż XYZ można zrobić to w odniesieniu do normalnych pojedynczego face'a: Scale settings/Custom axis orientation/set to face
-
"Spłaszczanie" polygonów inaczej niż za pomocą skalowania ?
Oczywiście z równoczesnym używaniem opcji discrete scale [j] bo samą skalą byłoby ciężko ;)
-
Degenesis - nowy zwiastun
Q'bot - to dobrze myślałeś na początku :D skoro to trailer live-action to więcej tu zdecydowanie vfx niż cg.
-
Pytanie odnośnie renderingu
użyj surface shader
-
Polska wersja czołgu średniego T-55
Fajny model, brakuję tylko lepszej prezentacji. Jeśli chcesz aby obiekt 3d ładnie wkomponował się w tło, które jest zdjęciem to zadbaj o odpowiednia mapkę hdri. W internecie można znaleźć sporo darmowych, lub też, jeśli masz możliwość, samemu zrób zdjęcie i w miejscu gdzie chciałbyś umieścić czołg stwórz hdr'ke. Ułatwi Ci to znacznie pracę z oświetleniem a efekt też będzie znacznie lepszy. Co do matte painting'u, wszystko co może przyspieszyć Ci pracę nie powodując spadku jakości jest sens stosować. Pytanie czy jesteś na tyle sprawny w digital paintingu aby zrobienie go zaoszczędziło Ci czas a efekt wyglądał nie gorzej jak zdjęcie lub 3d. Pzdr.
-
Scena 3d: Submarine wreck
Za słownikiem języka polskiego: okręt 1. «duży statek morski» 2. «statek należący do marynarki wojennej» Inaczej, każdy okręt to statek, nie każdy statek to okręt. To tak, jakbyś mówił ,,To nie człowiek, a marynarz''. Uważam że błędu nie popełniłem. Działka są dwa na kiosku, w tej rozdzielczości, zgadzam się, słabo to widać ale zapewniam, że jest komplet ;) Nie wiem czy to akurat dokładnie bo jak napisałem wcześniej tylko WZOROWAŁEM się na tej jednostce. Odnośnie skali, słusznie zauważyłeś że jest nieco większy niż model VIIC/41, ale nie ma 200m a dokładnie 73m, nurek około 175cm. Co do tego czy takie nurkowanie byłoby możliwe z prawnego punktu widzenia, pewnie nie. Natomiast sprzęt do nurkowania może kupić każdy, jest sporo odkrywców amatorów, nie traktował bym "nurków" jako jakiejś zamkniętej kasty, w której nie trafiają się amatorzy szukający przygód lub po prostu idioci. Ogólnie to dzięki za komentarz. Jestem świadom, że praca ma sporo niedociągnięć, raczej nie będę już do tego wracał. Trzeba iść do przodu. Pozdrawiam, Michał
-
Scena 3d: Submarine wreck
Raz jeszcze dzięki za tak pozytywne komentarze! Dosyć luźno wzorowałem się na U-boot TYPE VII C/41e - ma sporo ciekawego detalu na "kiosku" :) Racja, mimo, że trochę tych ryb tam dodałem to w całości gdzieś się zgubiły, dodam w animacji jeśli kiedyś do tego wrócę ;)
-
Scena 3d: Submarine wreck
thx! link do full hd: http://postimg.org/image/58i1wrqil/full/
-
Scena 3d: Submarine wreck
Dzięki wszystkim za komentarze! No trochę się rozrosła ta scenka, finalnie 15mln tris + displacement, ale maya viewport 2.0 łykał to bez zgrzytnięcia więc dlaczego nie;] Na początku miał to być tylko model statku;] Później dorobiłem scenkę, zaanimowałem nurków, ryby, kamerę, część klatek wyrenderowałem został compositing i particle. Kiedyś może wrócę do tego i poskładam krótką animację.
-
Scena 3d: Submarine wreck
Przy okazji składania nowego reela postanowiłem odkurzyć szufladę. Scenka zrobiona w zeszłym roku. Soft: Maya/Mudbox/Vray/PS siatka: