-
Character Artist 3D
Jesteśmy doświadczonym studiem deweloperskim specjalizującym się w FPS-ach (NecroVision, Painkiller Hell and Damnation, Deadfall Adventures), ale nie stronimy też od innych gatunków. Obecnie pracujemy nad nowatorskim projektem Get Even, który burzy granice między gatunkami, odznaczając się przy tym fotorealistyczną oprawą graficzną opartą na skanach 3D. Naszym głównym atutem jest zespół. Zgrana paczka ludzi kochających gry, a przede wszystkim świetnie potrafiących je tworzyć. Cenimy wiedzę, umiejętności i doświadczenie, ale nie mniej ważny jest zapał i zaangażowanie. Nie ukrywamy, że mamy wysokie wymagania, ale równie wiele oferujemy ze swojej strony. Jeżeli sądzisz, że pasujesz do nas, chcesz uczestniczyć w tworzeniu prawdziwie next genowych gier i wniesiesz coś do zespołu, nawet jeśli wcześniej nie pracowałeś w gamedevie, skontaktuj się z nami! Obecnie poszukujemy Kandydata / Kandydatki na stanowisko: Character Artist 3D Miejsce pracy: Gliwice (praca na miejscu w studio) Nr referencyjny: CA3D/08/2015 Jakie wyzwania stawiamy: tworzenie modeli nisko- i wysokopoligonowych postaci występujących w grze, tworzenie i mapowanie fotorealistycznych tekstur, praca przy technologii fotoskanów. Czego oczekujemy: doświadczenia w tworzeniu grafiki 3D, bogatego portfolio w modelowaniu i teksturowaniu postaci w 3D, biegłej znajomości programów graficznych 3D typu 3ds Max, Maya, Zbrush itp. znajomości podstawowych zagadnień anatomii i fizjologii człowieka, zaangażowania i odpowiedzialności, dbałości o szczegóły i jakość, kreatywności, umiejętności wychodzenia poza utarte schematy, umiejętności pracy pod presją czasu, w szybko zmieniającym się środowisku, samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań, a jednocześnie dobrej współpracy z zespołem. mile widziana znajomość Marvelous Co oferujemy: pracę wśród pasjonatów, możliwość uczestniczenia w tworzeniu projektów innowacyjnych technologicznie i artystycznie, dostęp do najnowszych technologii, współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku i o międzynarodowym zasięgu działania, elastyczne godziny pracy, pomoc przy relokacji, możliwość ciągłego rozwoju i uczenia się od najlepszych. Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV wraz z portfolio oraz listu motywacyjnego na adres: [email protected] podając w temacie maila nr referencyjny. Dziękujemy za wszystkie nadesłane aplikacje. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Prosimy o umieszczenie w CV poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883 z póżn. zm.).
-
Żółte punkty i brak możliwości edycji
Jesteś w edyci vertex zmień na edge.
-
Teaser - Get Even -
Obiekty dodane mają i będą mieć cienie :)
-
Teaser - Get Even -
- Get Even - https://www.facebook.com/GetEvenGame
-
Thorscan Demo [Tech demo nowatorskiej technologii Twórców Deadfall Adventures]
Technologia wykorzystywana w GET EVEN to bardzo skomplikowany, wymagający i czasochłonny proces (więcej nie zdradzę). Działa w realtime :D
-
Problem ze zmapowaniem obłego chodnika, unwrap UVW
Wrzuć obiekt do uvlayout i wciśnij (ctrl + i )
-
Tworzenie normal maps skomplikowanych modeli postaci - eksportowanie do xNormal
Daj scr i żeby zobaczyć normalki. A ustawiłeś smooth group na obiekcie lowpoly??
-
problem z ZBRUSH
A stworzyłeś zsphere na symetrii?? tą która ci ucieka?? mi się wydaje że przesunołeś transformacją cały model, względem układu współrzędnych. Więc w menu transform kliknij w set pivot point i to powinno pomóc. Jak nie pomoże to daj więcej scr i z włączonym układem współrzędnych.
-
Postać 3d - Mężczyzna w saunie
spoko ale ten ręcznik czy inne okrycie psuje całkiem odbiór, zrezygnuj z niego na saunie jest się tylko z ręcznikiem na biodrach. Ten materiał wyszedł słabo i jest bardzo płasko dzięki temu.
- Nowe Max3D.pl
-
dDo-plugin PS przyspieszajacy texturowanie.
już to było
-
Destiny
Destiny nowa gra firmy Bungie twórców Halo: Combat Evolved. Destiny według zapowiedzi powinno pojawić się na przełomie 2013/2014r. na PS3 i Xboxie 360. Twórcy myślą także o next-genach i wersji na PC.
-
StarCraft II: Heart of the Swarm Opening Cinematic
Nowy Cinematic od Blizzard Premiera gry 12 marca StarCraft II: Heart of the Swarm
-
Oblivion - trailer
zobaczymy w kwietniu
-
Brothers in Arms: Furious 4
"Komuś w studiu Gearbox chyba troszkę za bardzo spodobał się film "Bękarty wojny", bo najnowsza odsłona Brothers in Arms zdecydowanie do wiernych faktom historycznym nie należy. Jeśli macie już serdecznie dość wszelkich tytułów podchodzących na poważnie do tematu II Wojny Światowej, to Furious 4 może okazać się Waszym lekarstwem na nudę." http://www.youtube.com/watch?v=z-1gHDWUzlI&feature=player_embedded
BloodGollum
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta