Skocz do zawartości

bajtek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. bajtek odpowiedział bajtek → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Już wiem co było nie tak. Bo ten model był kiedyś robiony według jakiegoś tutorialu i był tam użyty modyfikator physique zamiast skin i z niewiadomych powodów physique ginie przy eksporcie, ale ze skinem już wszystko ok. Dzięki za odpowiedzi.
  2. bajtek odpowiedział bajtek → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Domyślne ustawienia - nic nie zmieniałem:
  3. bajtek dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, Potrzebowałem wyeksportować zanimowany model do fbx'a. Model to na szybko zrobiony człowiek podpięty do szkieletu. Jednak podczas eksportu dzieje się tak jakby model tracił połączenie ze szkieletem. Sprawdzałem to importując go w nowym projekcie i w tym zaimportowanym szkielet sam się rusza a model nie. Domyślam się, że pewnie trzeba na stałe zachować tą animację w modelu, a nie żeby czerpał ze szkieletu, ale nie wiem jak to zrobić. Przed: Po (ta sama klatka):
  4. bajtek odpowiedział Juzwa → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    ja też ostatnio miałem problem z normalnymi gdy animację robiłem, a niestety ponad 100h mi się robiła i muszę od nowa, a przez to nie wiem czy zdążę z terminem. A mi pomogło nadanie modyfikatora normals i zaznaczenie tej górnej opcji (nie flip normals tylko tej drugiej). A ogólnie problem w renderze wyglądał tak, że pomyślałem że to pewnie cienie się zwaliły lub z modelem coś nie takbo miał na sobie takie ciemne paski w wielu miejscach.
  5. bajtek odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Co do mental raya to musisz wejść w render options (w tym menu na górze, blisko przycisku do renderowania) i w tym okienku co się wyświetli zjeżdżasz na sam dół i rozwijasz ostatnią zakładkę i tam zmieniasz z default na mental ray, ale w 2014 chyba domyślnie jest mental ustawiony
  6. bajtek odpowiedział ElementalX7 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Nie korzystałem nigdy z lathe surface ale ze zwykłego lathe i efekt tego zwykłego jest taki jak na obrazku, czyli że od razu model tworzy więc może po prostu użyłeś lathe zamiast lathe surface.
  7. bajtek odpowiedział kuba098 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Można też spróbować obkręcić samą szybę i sprawdzić czy to wina modelu czy materiału.
  8. bajtek odpowiedział larto → na odpowiedź w temacie → Modeling
    tu nie tylko z ulicą jest problem bo widać że na ścianach też ten sam problem. Może coś z cieniami nie tak. Spróbuj zmienić tym cienie lub coś z nimi pokombinować. Albo najpierw całkowicie je wyłącz i jak to się poprawi to znaczy że cienie.
  9. bajtek odpowiedział bajtek → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dzięki wielkie :)
  10. bajtek odpowiedział bajtek → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    I dzięki temu da się samemu robić tekstury według modelu?
  11. bajtek dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Zawsze się zastanawiałem czy jest taka możliwość w 3ds maxie że mamy jakiś obiekt i czy da się zrobić że max zrobi nam z tego jpg lub co innego jak się ustawiają poligony na obiekcie. Później żeby to otworzyć w PS lub innym programie i samemu stworzyć teksturę według poligonów. Kiedyś widziałem na jakimś screenie takie okienko w maxie gdzie ludzie dopasowywali tekstury ale nie wiem czy dzięki temu da się to zrobić i nie wiem jak to otworzyć.
  12. bajtek odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    A może rzeczywiście to X było... dawno tego nie używałem więc mogło mi się pomylić
  13. bajtek odpowiedział onti90 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    To spróbuj utworzyć nowy projekt i zmerguj obiekty. To chyba najlepsze wyjście jak jakieś opcje w projekcie się psują.
  14. bajtek odpowiedział onti90 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zależy to też od wielkości obiektu itd. ale może pomóc kliknięcie takiego domka przy tym boxie którym się obraca widok (prawy górny róg viewportu).
  15. bajtek odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Jeśli po prostu nie masz tych strzałek do przesuwania to kliknij W, a jak nie pomoże to Q i znowu W. Kiedyś coś takiego miałem i pomagało. No chyba że o coś innego chodzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności