Skocz do zawartości

marqz

Members
  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    3-miasto

marqz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. RA wygląda jak byś to Nurbs'ami robił ... rewelacja ... Widzę że technikę POLY opanowałeś do perfekcji. Miło popatrzeć na tak dopracowane modele. Czekam na tekstury.
  2. Javor - piękna robota ... Nie widziałem towich wcześniejszych prac ... a szkoda. Napewno revelka. Widzę że WWW masz jescze w robocie.
  3. Mentaller, piękna robota .... Model zapowiada się super. Powodzenia :)
  4. Łukasz jaką technikę modelowania stosujesz? Model wygląda bardzo ładnie, podoba mi się. Wrzuć siatkę ;) Pozdrawiam.
  5. marqz

    Pojazd 3D: czolk

    Woojaszq ... powiem tobie że już dawno nie widziałem takiego cacka ... gratuluję wytrwałości ... rewelacja ... Pozdrawiam
  6. Witam, Nie za bardzo wiem jak zamknąć profil, przedstawiony poniżej. Modeluję w MAYA 6PLE. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  7. Witam, Nie za bardzo wiem jak zamknąć profil, przedstawiony poniżej. Modeluję w MAYA 6PLE. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  8. marqz

    MAYA NURBS Modeling

    Jeszcze raz dzieki Peter. Klikne do drUG'a :)
  9. marqz

    MAYA NURBS Modeling

    THX Peter za posta, juz się przestraszyłem że nikt tego nie czyta :) PS. W Maya jest coś takiego jak Rebuild Surface ale to chyba nie do końca do tego służy. Badania trwają ;) Jeszcze raz dzięki.
  10. Witam, mam pytanko do "starych" wyjadaczy w MAYCE. Mam problem z łączeniem powierzchni NURBS. Wiem że na powierzchniach łączonych musi zgadzać się U i V nie wiem jak stworzyć z powierzchni trimowanych (załączonych na screenie nurbs_02.jpg) jeden obiekt. W drugim pliku załączyłem przykładowy model nad którym w chwili obecnej pracuję i chyba cos namieszałem. Jeśli macie metodę i możecie mi pomóc będę dziwęczny nie mogę tego przeskoczyć. Robiłem z tutem (Subaru Impreza) ale tam nie zaqmałem łączenia powierzchni. Pozdrawiam, M@rqz.
  11. egon14 jak narazie jest to jeden z najlepiej odwzorowanych 126p jakie widzialem ... BraFo .... musisz popracowac jeszcze nad zalamaniami siatki przy krawędziach ... i bedzie GIT. Wydaje mi sie ze tylne okno jest z deczko za duże. Moze to wina perspektywy nie wiem. Dopracujesz detale i bedzie OK. Podeslij linka do blueprintów 126p. Do tej pory udało mi sie znaleźć jakieś badziewie w niskiej rozdzielczośći. Może kiedyś też się zabiorę za 126p. :) Pozdrawiam.
  12. marqz

    Pojazd 3D: BMW 6

    Hmm tego się obawiałem ... przeważnie psuje całą siatkę, jeśli jest bardziej skomplikowana. Chyba się będzie trzeba za NURBS\'y wziąść. Jak patrzę na to co Bzyku robi to aż się chce za Rhino zabrać.:-). Ale twój model wygląda rewelka ... pracuj dalej, bacznie obserwuje :)) Pozdrawiam.
  13. Praca zaczyna nabierać rumieńców :)) nie chce zapeszać ale widać że będzie dobrze :)) Czekam na textury. Pozdrawiam.
  14. marqz

    Pojazd 3D: BMW 6

    xMark daj siatę twojej felgi ... jestem ciekawy jak sobie poradziłeś z otworami ... Fajna pracka, tuning dobry pomysł :)) Pozdrawiam.
  15. sith_LORD, pomysł miałeś rewelka, podoba mi się twoj design ... dopracuj szczegóły o których pisali powyżej i bedzie miodzio ... Powodzenia ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności