-
Particle Flow, 3dsmax. Cząsteczki poruszające się losowo po meshu
ok już poradzone. problemem było to, że najpierw partykle miały find target na mesha po którym miały zapierniczać. jak z tego zrezygnowałem i ustawiłem partykle żeby emitowały się od razu na meshu było już ok..
-
Particle Flow, 3dsmax. Cząsteczki poruszające się losowo po meshu
Hej, Mam problem z przygotowaniem animki. Rzecz wydaje się prosta. Chciałbym, żeby cząsteczki po tym jak dolecą do mesha "przykleiły" się do niego ale dalej miały prędkość i zasówały po powierzchni mesha. Zrobiłem to tak, że jest najpierw find target na mesha a od niego leci lock/bond. Jeśli zmienię wartość Force w lock/bond na mniejszą niż 100% to rzeczywiście, poruszają się ale w miejscu i do tego odchodzą od powierzchni mesha. Chciałbym, żeby cały czas latały po powierzchni mesha. Czy któs może ma pomysł co z tym zrobić ? Pozdrawiam
-
Rome 2 Total War
rewelacja, nie wiem co jeszcze powiedzieć, świetny efekt, zazdraszczam i podziwiam :)
-
Scena 3D: Industrial sci-fi
Dzięki ! Wrzucam już chyba finalną wersję :) seblen11 - dzięki za sugestię, dodałem lekką smugę. nie chciałem zbyt wiele nią zasłaniać ale jest i chyba pasuje :) StarkRavingSane - wielkie dzięki za wytknięcie największych mankamentów. Popracowałem nad światłem i jest zdecydowanie lepiej. Wcześniej zupełnie tego nie widziałem... Zmniejszyłem też DoF ale nie mogłem go usunąć, wbrew prawom logiki po prostu chciałem go tam mieć choć trochę... pozdro!
-
Scena 3D: Industrial sci-fi
poprawiłem trochę kolory kontrast itp...
-
Scena 3D: Industrial sci-fi
Hej, Wrzucam kolejną scenę, chodziło mi o klimat kolonii/fabryki gdześ w kosmosie. Soft to 3ds max + vray i photoshop. Podmalówek prawie w ogóle nie ma, tylko sklejonych parę passów+chmurki,dymki,tło itp. Chętnie jeszcze nad tym posiedzę, doszlifuję itd. Pomożecie ? Wszelka krytyka mile widziana, będę wdzięczy za uwagi itp:) pozdro
-
Postać 3d: Alien
świetna praca, bardzo podobają mi się te rogi, wyszły super ale to oczy najbardziej mnie urzekły, łącznie z całą mimiką i pozą tworzą charakter tej postaci, bije od niej coś nieprzewidywalnego i złowrogiego.
-
Scena 3D: Magma Giant
Drabik09 - Fajnie poznać kogoś z tym samym nazwiskiem i do tego hobby :) co do niebieskiego światła nie mam nic na swoje usprawiedliwienie, tak mi jakoś pasowało. Dzięki za opinię! Najmilsze są dla mnie komentarze o plastyczności, już na pierwszym etapie modelowania w zbrushu skał i stwora tak starałem się wykonać modele, żeby stworzyć wrażenie oblania ich światłem i efektu śladów twardego brusha: https://m1.behance.net/rendition/wip_revisions/928177/hd/027769c6c068730c9c25fc6806c04b9c.jpg pozdro!
-
Scena 3D: Magma Giant
Pawlito - dzięki :) gnacik - masz linki na końcu mojego posta do modeli i czystego renderu, pozdro!
-
Scena 3D: Magma Giant
Hej, wrzucam nową pracę. Dłubałem to jakiś czas po nocach i w końcu pora pokazać. Będę bardzo wdzięczny za wszelką krytykę, chętnie jeszcze coś poprawię. Soft to 3dsmax, zbrush (model golema, skał, uv, textury), mudbox (textury postaci na 1 planie) i photoshop ( textury + postpro ) Dla ciekawskich: Render bez postpro Czyste modele Dzięki za uwagi, pozdro!
-
teczka3d: klicek art dump
Dzięki KLICEK !
-
Postać 3d : Rampage
dziwne, że nikt nic nie pisze, mi się praca bardzo podoba. Zwłaszcza kolory, oświetlenie i wyraz twarzy trola, jest przekonywujący :) pozdrawiam!
-
Teczka3D: Krajobrazy
piękności :) świetne wykonanie, kadry i kolory, bardzo mi się podoba
-
3D: sci-fi/fantasy ship
zapoiada się soczyście:) bardzo podoba mi się design statku i textury
-
[FD] Fuzja umysłów
świetna praca tylko podmaluj ten lewitujący łokieć u typa w dresie :) pozdro! EDIT - w sumie i nie musisz go ruszać, wlasnie sprawdzilem i da się tak leżeć ;) my bad.
Fixed
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta