Skocz do zawartości

krynski

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

krynski's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputacja

  1. They had my curiosity but now they have my attention :D
  2. krynski

    burning face

    Dzięki :) Przy tym projekcie korzystałem z 3ds maxa, mudboxa (projection paiting), fumefx, vray. Compositing w after effects. Dodatkowo uczę się trochę realflow.
  3. krynski

    burning face

    Cześć wszystkim. Chciałbym podzielić się z Wami najnowszą animacją :) Jakiś czas temu wrzucałem na forum model swojej twarzy. W zasadzie dużo w nim nie zmieniłem, jest masa błędów, jakieś krzywe usta i w ogóle. Cóż, character designer to ze mnie nie będzie... :) Mimo wszystko postanowiłem się trochę pobawić i oto rezultat. Mam jeszcze w planach zniszczyć tą twarz na kilka innych sposobów :)
  4. Jeśli chcecie naprawdę konstruktywnej oceny swoich prac, to jest ku temu okazja. Ekipa Blur Studio na łamach serwisu CG Society będzie oceniać na żywo nadesłane prace. Kategorie podlegające ocenie: enviroment, character, rigging, animation, vfx http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=165&t=1191407
  5. Świetny wykład. Fajnie było usłyszeć to na żywo. Dzięki :)
  6. Integracja prawie jak przy piwie :D
  7. Pierwsza próba wkomponowania obiektu 3d do realnego obrazu :)
  8. Szczerze powiedziawszy dotychczas nie miałem pojęcia o istnieniu mP GLue i mP Solvent (jak wspomniałem, jestem początkujący), ale zgłębię co nieco zagadnienie :) Symulacja to rayfire + troche particli z pFlow
  9. Z perspektywy czasu zgadzam się z Tobą, że kamerę w pierwszej animacji można było inaczej poprowadzić :) Być może jak by całość byłą w slow motion to by to ładniej wyglądało. W każdym razie postaram się by następne były jeszcze lepsze :) btw. Wesołych Świąt :)
  10. Cześć wszystkim. Jestem nowy - zarówno tu na forum jak i w świecie 3D :) Chciałbym Wam zaprezentować moje pierwsze animacje 3D Pierwsza zrobiona w maxie przy użyciu rayfire i pflow Z tą miałem trochę więcej zabawy. Proste rozbicie zrobione w rayfire, następnie symulacja particli w realflow. Mesh zrobiony we froście. Compositing robiony w AE. Wszelka krytyka i rady mile widziane :) Dodatkowo chciałbym podziękować ApaczoSowi za ogólne wsparcie, porady oraz odbieranie i komentowanie milionów screenów ode mnie :D pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności