Dzięki :)
Przy tym projekcie korzystałem z 3ds maxa, mudboxa (projection paiting), fumefx, vray. Compositing w after effects. Dodatkowo uczę się trochę realflow.
Cześć wszystkim. Chciałbym podzielić się z Wami najnowszą animacją :)
Jakiś czas temu wrzucałem na forum model swojej twarzy. W zasadzie dużo w nim nie zmieniłem, jest masa błędów, jakieś krzywe usta i w ogóle. Cóż, character designer to ze mnie nie będzie... :)
Mimo wszystko postanowiłem się trochę pobawić i oto rezultat.
Mam jeszcze w planach zniszczyć tą twarz na kilka innych sposobów :)
Jeśli chcecie naprawdę konstruktywnej oceny swoich prac, to jest ku temu okazja. Ekipa Blur Studio na łamach serwisu CG Society będzie oceniać na żywo nadesłane prace.
Kategorie podlegające ocenie: enviroment, character, rigging, animation, vfx
http://forums.cgsociety.org/showthread.php?f=165&t=1191407
Szczerze powiedziawszy dotychczas nie miałem pojęcia o istnieniu mP GLue i mP Solvent (jak wspomniałem, jestem początkujący), ale zgłębię co nieco zagadnienie :)
Symulacja to rayfire + troche particli z pFlow
Z perspektywy czasu zgadzam się z Tobą, że kamerę w pierwszej animacji można było inaczej poprowadzić :)
Być może jak by całość byłą w slow motion to by to ładniej wyglądało. W każdym razie postaram się by następne były jeszcze lepsze :)
btw. Wesołych Świąt :)
Cześć wszystkim. Jestem nowy - zarówno tu na forum jak i w świecie 3D :)
Chciałbym Wam zaprezentować moje pierwsze animacje 3D
Pierwsza zrobiona w maxie przy użyciu rayfire i pflow
Z tą miałem trochę więcej zabawy. Proste rozbicie zrobione w rayfire, następnie symulacja particli w realflow. Mesh zrobiony we froście.
Compositing robiony w AE.
Wszelka krytyka i rady mile widziane :)
Dodatkowo chciałbym podziękować ApaczoSowi za ogólne wsparcie, porady oraz odbieranie i komentowanie milionów screenów ode mnie :D
pozdrawiam