StarkRavingSane
Members-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Łódź / Warszawa
StarkRavingSane's Achievements
Newbie (1/14)
19
Reputacja
-
Mapy Metallic/Roughness/Normal - Unity i Marmoset
StarkRavingSane odpowiedział gigant84 → na temat → Work in progress (WIP)
Cześć, Jeśli SP wypluwa metallic i roughness w jednym pliku (roughness w kanale alpha), to kiedy zaimportujesz teksturę do Unity odznacz "SRGB (Color Texture)", może pomoże. Co do normal mapy ta powinna działać dobrze po imporcie. Zobacz w Unity czy "Texture type" nie wskoczyło na "Default" i zmień na "Normal map". Jak dalej nie pomoże to spróbuj odwrócić kanał zielony. Jakby nie wyszło to dawaj skrina. Powodzenia. -
Teczka - StarkRavingSane
StarkRavingSane odpowiedział StarkRavingSane → na temat → Work in progress (WIP)
Dziękuję:) Dorzucam pickupa po przejściach. Zapraszam do obejrzenia na sketchfab: https://sketchfab.com/models/b303bf67df334d589c2305c6ec6b12f5 i w moim portfolio (więcej renderów, siatki etc): https://www.artstation.com/artwork/P3wn3 Rendery z UE4: Pozdrawiam! S.R.S. -
Teczka - StarkRavingSane
StarkRavingSane odpowiedział StarkRavingSane → na temat → Work in progress (WIP)
Cześć, Dorzucam rendery z UE4 pistoletu Beretta. Zaraszam do obejrzenia na stronie mojego portfolio, gdzie jest więcej screenów, siatki, rozłożenie UV i przykład tekstur: https://www.behance.net/gallery/60898745/Beretta-Handgun-UE4-game-ready-asset Pozdrawiam! S.R.S. -
Cześć, Chciałbym przedstawić scenę korytarza SF (było ich już trochę, ale dopóki będą strzelanki SF, dopóty będą potrzebne korytarze, żeby się w nich strzelać ;) ). Korytarz zrobiony z modułów low-poly, które wymodelowałem i oteksturowałem, render na silniku Unrea Engine 4. Poniżej filmik + 3 screeny. Zapraszam do obejrzenia pracy w moim portfolio TUTAJ (więcej screenów + siatki). edit: link do filmiku vimeo (embed nie działa). Pozdrawiam! S.R.S.
-
Dzięki za rady. Chęci mi nie brak, tylko czasu:) Postacie poćwiczę, tymczasem kilka assetów średniowiecznych (proporcje kreskówkowe):
-
Cześć! Chciałbym pokazać postać, nad którą pracuję od kilku dni. W zamierzeniu jest to drugoplanowa postać do gry komputerowej SF (powiedzmy kręcący się po okolicy NPC). Render wykonałem w silniku Unreal Engine 4. Chciałem przetestować silnik UE4 i PBR. Na razie jest poza T i spojrzenie zombie. W planach: rzęsy, poza i mimika. Krytyka konstruktywna jak zawsze mile widziana. Dziękuję także forumowiczowi Sebazx6r, którego rady w moim poprzednim wątku były bardzo pomocne. Niestety tamten post jest na tyle wiekowy, że odgrzewanie go podziękowaniami zakrawałoby o nekromancję. Pozdrawiam! S. R. Sane
-
Cześć! Oto postać, nad którą obecnie pracuję. Na razie mam siatkę high-poly z namalowanymi teskturami diffuse. Jestem w trakcie tworzenia siatki low-poly. Chcę też wymodelować klucz francuski, którego grubasek będzie dzierżył w łapsku. Poniżej sculpt i wersja oteksturowana: Komentarze , krytyka, inwektywy i wygłupy w granicach nie-offtopowego rozsądku mile widziane:) Pozdrawiam! S. R. Sane
-
Cześć! Przeniosłem ten wątek z WIP, bo tutaj chyba lepiej pasuje:) Postać to kosmita-detektyw, chciałem połączyć kolorowy infantylno-kreskówkowy styl z klimatem filmów o tematyce okołopolicyjnodetektywistycznonej z domieszką cyberpunku. Oryginalnie stworzyłem prostszą postać, ale była nudna. Ze starego projektu, który posłużył za basemesh, zostały tylko głowa i ręce. Render w UDK, dwa obiekty, postać i spluwa. Będę wdzięczny za uwagi i konstruktywną krytykę i dziękuję za oglądanie:) Pozdrawiam, S. R. Sane
-
Scena 3D / Viz: Studenckie sushi
StarkRavingSane odpowiedział StarkRavingSane → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Dzięki za komentarze i krytykę. Zamierzony stan parówek to niepodgrzane (sushi je się chyba na zimno), bez osłonek. Wzorowałem się prawdopodobnie na drobiowych, nie pamiętam. Smakowały, jak drobiowe, ale z parówkami to nigdy nie wiadomo, równie dobrze mogły być z tektury, margaryny i soli... Pozdrawiam, S. R. Sane -
Scena 3D: Industrial sci-fi
StarkRavingSane odpowiedział Fixed → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Cześć! Kompozycja, modele i atmosfera, tj. para na dole, są spoko, więc najtrudniejszy (moim zdaniem) kawał roboty zrobiłeś solidnie. Dalej mam kilka uwag: Zrezygnowałbym z DoF, bo jest to ujęcie plenerowe, a DoF sugeruje mały rozmiar obiektów. Przestrzeń w plenerze można wyrazić inaczej, np. mgłą o odpowiednim kolorze. Nie rozumiem oświetlenia - jeśli flara pokazuje mniej więcej położenie słońca, to obiekty powinny być ciemniejsze z drugiej strony. Oświetlenie powinno być bardziej jednoznaczne,. na przykład takie tylnoboczne oświetlenie, jeśli flara wskazuje położenie słońca: trzymałbym się go i pozwolił ostremu światłu wyciągnąc sylwetki budynków i szczegóły, których sporo tam jest, a resztę sceny pozostawił troche w mroku i oświetlił światłem odbitym i rozjaśnił lekkimi refleksami na metalu. Światło powinno być też bardziej czerwonawe, bo flara jest dosyć nisko, więc zbliża się wieczór. Wtedy też będziesz miał fajnie zdefiniowane jasne i ciemne pola. Trzecia sprawa to kwestia gustu, bo zależy w jakim kierunku idziesz. Jeśli uderzasz w takie hollywoodzkie sci-fi scenki, to może spróbuj trzymać się bardziej jednolitej palety. To już można zrobić w post, więc nie ma co tracić czasu na poprawę tekstur i shaderów. Kilka przykładów, które pokazują o jakie zabiegi mi chodzi: http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/2011-12-22(102534)_ScifiCity02.jpg http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/2009-10-28(49635)_steampunk-final.jpg http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/citymatte_final_1.5k_cc.jpg http://www.3dtotal.com/admin/new_cropper/gallery_originals/3395.jpg Pozdrawiam! S. R. Sane -
Cześć! Umieszczam dosyć starą pracę (powstała ponad rok temu), która niedawno spodobała się kilku osobom. Scenka przedstawia "zestaw sushi", który nie obciąży za bardzo studenckiego portfela:) Pracka powstała w 3ds max, wasabi w Zbruish, post w PS. Prawdopodobnie nie będę poprawiał tej pracy, ale będę wdzięczny za konstruktywną krytykę. Pozdrawiam! S. R. Sane
-
Postać 3d: Dreams of steel
StarkRavingSane odpowiedział StarkRavingSane → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Dzięki za odpowiedzi i uwagi! GS faktycznie do poprawki. Co do głowy I pozy (tudzież jej braku) chciałem osiągnąć wrażenie trybu stand-by, więc tutaj "martwa" postać jest chyba na miejscu:) Jak będzie chwila to dopieszczę szczegóły w dolnej części pancerza. Chciałem, żeby głowa I okolice torsu były najbardziej szczegółowe, żeby nie rozpraszać uwagi, ale faktycznie praca może lepiej wyglądać, jeśli oświetlenie, a nie brak szczegółu, poprowadzi oko widza. Pozdrawiam! S. R. Sane -
Cześć! Pracka oryginalnie miała być ćwiczeniem z modelowania i metalowych shaderów, ale postanowiłem ją dopracować i umieścić tutaj. Chciałem połączyć formy syntetyczne i biologiczne. Model w Zbrush, render w 3ds max mental ray, post a AE i Photoshop. Konstruktywna krytyka jak zawsze mile widziana:) Pozdrawiam! S. R. Sane
-
Postać 3d: Happy to Help
StarkRavingSane odpowiedział StarkRavingSane → na temat → Galeria 3D (Finished Works 3D)
Dziękuję wszystkim za konstruktywne uwagi i miłe komentarze:) Po ich przeczytaniu będę chciał poprawić pracę. Jak tylko będę miał czas wprowadzić poprawki (lepsze materiały i jakieś sensowniejsze otoczenie dla postaci) przeniosę ten wątek do WIP, gdzie chyba powinien był zacząć życie:) Pozdrawiam! -
Cześć! Przedstawiam pracę, którą wykonałem w wolnym czasie. Agentkę wymodelowałem w Zbrushu, dodatki i włosy w 3dsmax. Render w Mental Ray, compositing w After Effects. Tekstury w Zbrush i Photoshop. Inspiracją była specyfika pracy agentów telefonicznej pomocy technicznej zatrudnionych w dużych korporacjach. Pozdrawiam!