-
Koenigsegg Agera One:1
Dziękuje wszystkim za miłe słowa, na pewno zmotywują mnie do dalszej pracy. Od teraz każdą wolną chwilę będę spędzał nad tym autem.
-
Koenigsegg Agera One:1
Napisałem w pierwszym poście, że zamierzam dokończyć w całości ten model, tak więc wrzucam kilka renderów, aby pokazać że jednak temat nie umarł. Z powodu bardzo małej ilości czasu postępy są bardzo małe patrząc na czas jaki upłynął od założenia tematu. Jestem w pełni świadom, że auto nie jest idealne i jest wiele krzywych miejsc, niezgodnych z oryginałem będę starał się je poprawiać z biegiem czasu. To co chce zmienić w najbliższej przyszłości to poprawić okolice tylnych świateł, dokończyć "skrzydło", wyrównać powierzchnie w wielu miejscach, poprawić siatkę w niektórych miejscach, naprawić miejsce zaznaczone na czerwono, które aktualnie jest moim priorytetem, aż nie mogę na to patrzeć tak brzydko to wygląda. ' PS: Lepszy jest render z ciemnym czy jasnym materiałem?
-
Koenigsegg Agera One:1
Hey. Jakiś czas temu postanowiłem nauczyć się modelować samochody. Więc wybrałem Koenigsegga Agere One:1 jeden z moich ulubionych samochodów i rozpocząłem moja przygodę z nauką, wiem że nie jest to najprostsze auto jak na początek nauki ale cóż postanowiłem, że będę go robił dopóki nie będę zadowolony z wyniku. Na początku robiłem przedni zderzak w kółko, żeby nauczyć się rozkładać siatkę etc. Jak w końcu byłem zadowolony z wyniku, zacząłem modelować resztę karoserii i teraz chce podzielić się z wami moimi dokonaniami. Przedni splitter będę robił na nowo ale to na końcu, gdy będę miał zrobioną całą karoserię. Nie jestem za bardzo zadowolony z siatki na drzwiach, będę się jeszcze starał ją poprawić. Opinie i krytyka jak zawsze mile widziane. PS: Tak wiem zapomniałem przeciąć karoserię przy świetle, jest już to naprawione. Pozdrawiam.
-
Opcja "Connect" nie dziala tak jak bym potrzebował
Standardowo Connect dzieli na pół chyba że to zmienisz w opcjach connecta, a jak chcesz żeby linia była prosta to po prostu zaznacz vertex, który cię interesuje i go przesuń ręcznie.
-
usuwanie materiałów ze sceny
Co do pierwszego to można ręcznie to robić ale dużo wygodniej jest za pomocą skruptu http://polycount.com/discussion/67113/3d-max-how-can-i-remove-all-materials-from-scene, Co do drugiego pytania to nie wiem czy chodzi ci o samo jakby kopiowanie textury w slate material(jesli tak to robi się to z shiftem), a jeśli o nakładanie materiału na obiekt łapiąc go i przesuwając to wydaje mi się, że nie można tak robić. Trzeba klikać assign material.
-
WELDOWANIE VERTEXÓW 3ds max
Najpierw zrób bazę, a dopiero potem dodawaj detal. Ten plastik jest osobnym elementem więc na tym etapie będzie ciężko to dodać. Ale niech się wypowiedzą bardziej doświadczone osoby przy modelowaniu samochodów.
-
Początkujacy. Kilka pytań. Modelowanie samochodu.
Hey. Jeżeli chcesz uzyskać ostre krawędzie przy TurboSmooth musisz dodać tzw. Support Edge. Polecam obejrzeć ten poradnik o hardsurface. Wtedy zrozumiesz wszystko https://www.youtube.com/watch?v=oaUzfqZFWBA
-
Rpg-7
@dexter47 dzięki za podpowiedzi, w wolnych chwilach to poprawię. Cały model(wyrzutnia i 4 rakiety) ma niecałe 4 900 000 poly, a sama wyrzutnia 2 831 000.
-
Rpg-7
Witam. Chce Wam zaprezentować model RPG-7, który ostatnio wykonałem. Chciałem uzyskać jak największą zgodność z oryginałem. Wydaje mi się, że wymodelowałem każdy element, a przynajmniej każdy, do którego znalazłem jakieś zdjęcia. Wymodelowane w 3ds Max, textury w Substance Painter i render w Marmoset.
-
3ds max auto dzielanie poligonów.
Możesz spróbować Detach w Edit Poly.
-
Myszka do projektowania 3D
Osobiście odradzałbym MadCatz Cyborg Rat 7. Korzystałem z tej myszki kilka lat temu i jest według mnie nie warta kupna i swojej ceny. Nie wiem czy zmienili sensor, ale ja w swojej miałem sensor Philipsa, który był tragiczny często się gubił. Po kilkunastu razach zmiany kształtu myszki, śrubki się wyrobiły i zrobiły się dosłownie okrągłe, co uniemożliwiało już dalsze zmiany.Możliwe, że to ja miałem jakąś trefną sztukę. Sama myszka nawet przy możliwości zmiany kształtu leżała jakoś dziwnie w dłoni.
- ustawienie pivota
-
Niewymiarowy blueprint
Będziesz musiał się bardziej skupić na tych dwóch pierwszych blueprintach, które do siebie pasują. Tamten krzywy używaj do trzymania mniej więcej proporcji i w przypadkach gdy na innych blueprintach nie widać tego co akurat chcesz zrobić, ale przy tym będziesz i tak musiał się bardziej na zdjęciach wzorować.
-
Niewymiarowy blueprint
Albo masz źle ustawione/zeskalowane blueprnty albo po prostu są krzywe. Musisz pamiętać, że blueprinty zazwyczaj nie są idealne.
-
M1 Abrams. Pytanie co do dokładości modelowania.
To zależy co chcesz robić. Jeżeli robisz to dla siebie albo do portfolio, to możesz modelować dużo detalu żeby pokazać, że potrafisz. Natomiast jeżeli jest to do jakiejś gry czy projekt. To możesz zrobić Low Poly i do tego tekstury.
Sensej
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta