pierwsze co mnie kryzie to brak ostrości. Drzewa na drugim planie - modele ? postprodukcja? strasznie plamkowato wyszło. Kolejna sprawa rozmiar dachówki :)
zeby nie bylo, za całokształt odbiór jak najbardziej pozytywny + czas w jaki to wykonałeś.
Pozdrawiam
Ostatnie ujęcie świetne. Natomiast poduszki w moim odczuciu troche sztucznie sie prezentują. Co do ogólnego odbioru, za jasno w oknach. Lekki widok bym dał mimo wszystko.
Dla mnie przede wszystkim wizualizacje są przepalone. Druga sprawa - popracowałbym nad materiałami, zarówno nad ich powtarzalnością ( vide balkony, wszedzie tak samo rozłożona textura), jak i zadbał o to aby nie były nudne - reflekty, bumpy, blendy... Ludzi których wkleiłeś, jesli juz dodajesz za nimi cień, to niech ta strona nie będzie oświetlona bo troche komicznie wygląda :)
co było do powiedzenia nt wizualizacji to juz Ci powiedziałem, ale jednym słowem - klasa.
Front się należy jak psu buda :)
Czekam na kolejne prace, bo rządzisz w tym dziale.
Witam,
mam problem z ustawieniem Phoenix'a dla Distributed rendering.
Z tego co zdążyłem się zoorientować, należy ustawić ścieżkę z której inne PC będą pobierały materiały. Ustawiłem na ogólnodostępnym serwerze ( z którego każdy z nich ma dostęp) jednak dalej wyskakuję tenże błąd
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Sam budynek jakościowo bardzo dobra robota.
Popieram stormwinda jeśli chodzi o asfalt oraz pusty plac - dla mnie tez za bardzo glossy w obu przypadkach.
Nie podchodzi mi również zieleń ale tutaj może już się czepiam.
Kapitalna robota, zarówno interior jak i exterior. Przyjemne dla oka, jest detal, jest klimat, jest jakość, jest staranność, widać fach w ręku. Ładnie zaprzyjaźniłeś się z Coroną.
Jako, że Vray Frame Budder posiada panel do częściowej postprodukcji - Color Correction, moje pytanie brzmi, czy przy animacji pojedynczych klatek istnieje możliwość, aby te były zapisywane włąśnie z ustawieniami z color correction ?
EDIT - JUZ NIEAKTUALNE.