Skocz do zawartości

asfalton

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. asfalton odpowiedział asfalton → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Jo, masz racje, robilem na szybko tą obkrętke tnie się i musze nad nią popracować, mam w planie podpicować jeszcze tę scene z postaciami z gry któregoś wieczora ;), dzieki !(skąd wiedziałeś? Kilka sekund później zaliczył glebę ;)) Pozdrawiam
  2. asfalton odpowiedział asfalton → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Wielkie dzieki, ciesze się że Ci się podoba, trochę się nagrajdałem przy tym lotniskowcu :p
  3. asfalton odpowiedział asfalton → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Zrobilem maly update, i dodalem troche projektow z pracy przy effektach specjalnych do filmu Kon-Tiki.
  4. asfalton odpowiedział bolitic → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Ciekawe rzeczy tu masz ziomek :D
  5. asfalton odpowiedział MrDexis → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Super, bardzo mi sie podobaja te tekstury, idziesz w dobrym kierunku, wrzucaj wiecej
  6. asfalton odpowiedział Tazio → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Niezle postepy, fajny projekt tego glidera
  7. asfalton odpowiedział HummFred → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Swietna robota, sam teraz grzebie w Iray - szybki jest :D
  8. asfalton dodał odpowiedź w temacie → w Animacje
    Czesc, co myslicie o tym? http://vimeo.com/87125815 probowalem wrzucic inny link z vimeo ale nie zadzialal :p
  9. asfalton odpowiedział asfalton → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ok, juz wiem. Pomogl mi Yuri Alexander, trzeba w tym przpadku podzielic modelZremesher wysoko tak do 2000000 i kliknac project all/ w subtool rollout i wszystko sie wysmaza.
  10. asfalton dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Czesc, mam sprawe, wymodelowalem robota i nie moge tzn. nie chce schodzic do lowest subdivision tylko przetransferowac polypaint information z ciezkiego modelu do textury drugiego lekkiego modelu(zRemesher), Morph Target dziala bez problemu przy displacemancie i normalach, czemu nie moge na te samej zasadzie zrobic bake'a z kolorem. Mam nadzieje ze wyrazilem sie w miare jasno i prosze was o pomoc :D pozdrawiam [ATTACH=CONFIG]91789[/ATTACH]
  11. asfalton odpowiedział hcpiter → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Piękne wnętrze, sam jestem zwolennikiem takiego stylu, rendery pierwsza klasa!!!!!!!Gratulujet!!!
  12. asfalton odpowiedział Amok → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Podoba mi sie to od strony shader-testu, fajny shader i wplyw swiatla HDRI (model wyglada jak dobry 123catch, jesli modelowales recznie to wysoki masz skill w wyczuciu formy :D) Pozdrawiam
  13. Fajna grafika, wyglada jak ilustracja ksiazki science fiction, od strony 3d podoba mi sie bo jest utrzymana w stylu retro(ze nie jest do konca realistyczna) Pozdrawiam
  14. Czesc Inky Chetnie bym kupil napoj jakbym widzial sie nazywa (krople zakrywaja nazwe) :p, projekt opakowania fajny(nawet bardzo :D), jesli krople bylyby animowane to z pewnoscia bym kupil, do tv sie to nadaje, fajne i przyjemne. Pozdrawiam
  15. Wlasnie, zastanawialem sie nad tym, troche zaluje ze nie wrzucilem tego aliena do wipa najpierw, dofa dalem, jest bardzo lekki chcialem w miare zachowac napis black mesa na kontenerze, to jest w sumie taka probka robie ujecie gdzie AG bedzie biegal i pral sie z zolnierzami(przez chwile) z tad displacement dany na w miare lekka siatke. Dzieki za komentarz Inky :D. (sorry za brak polskich znakow :))

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności