Jo, masz racje, robilem na szybko tą obkrętke tnie się i musze nad nią popracować, mam w planie podpicować jeszcze tę scene z postaciami z gry któregoś wieczora ;), dzieki !(skąd wiedziałeś? Kilka sekund później zaliczył glebę ;))
Pozdrawiam
Ok, juz wiem.
Pomogl mi Yuri Alexander, trzeba w tym przpadku podzielic modelZremesher wysoko tak do 2000000 i kliknac project all/ w subtool rollout i wszystko sie wysmaza.
Czesc,
mam sprawe, wymodelowalem robota i nie moge tzn. nie chce schodzic do lowest subdivision tylko przetransferowac polypaint information z ciezkiego modelu do textury drugiego lekkiego modelu(zRemesher), Morph Target dziala bez problemu przy displacemancie i normalach, czemu nie moge na te samej zasadzie zrobic bake'a z kolorem. Mam nadzieje ze wyrazilem sie w miare jasno i prosze was o pomoc :D
pozdrawiam
[ATTACH=CONFIG]91789[/ATTACH]
Podoba mi sie to od strony shader-testu, fajny shader i wplyw swiatla HDRI (model wyglada jak dobry 123catch, jesli modelowales recznie to wysoki masz skill w wyczuciu formy :D)
Pozdrawiam
Fajna grafika, wyglada jak ilustracja ksiazki science fiction, od strony 3d podoba mi sie bo jest utrzymana w stylu retro(ze nie jest do konca realistyczna)
Pozdrawiam
Czesc Inky
Chetnie bym kupil napoj jakbym widzial sie nazywa (krople zakrywaja nazwe) :p, projekt opakowania fajny(nawet bardzo :D), jesli krople bylyby animowane to z pewnoscia bym kupil, do tv sie to nadaje, fajne i przyjemne.
Pozdrawiam
Wlasnie, zastanawialem sie nad tym, troche zaluje ze nie wrzucilem tego aliena do wipa najpierw, dofa dalem, jest bardzo lekki chcialem w miare zachowac napis black mesa na kontenerze, to jest w sumie taka probka robie ujecie gdzie AG bedzie biegal i pral sie z zolnierzami(przez chwile) z tad displacement dany na w miare lekka siatke. Dzieki za komentarz Inky :D.
(sorry za brak polskich znakow :))