-
Liczba zawartości
85 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Myoghi's Achievements
-
Klient transformuje plik glb na jsx. Czy tu moze pojawiać sie problem? Ciezko mi powiedziec z jakiego silnika on korzysta. Dostaje od niego tylko info ze brak materiałów
-
Witam. Mam problem z plikiem .glb. Klient wysłał mi plik stp żebym dodał do niego 9 materiałów i eksportował go w formacie glb. Dodalem materiały, zrobilem uv mape. We wszystkich programach jak blender, substance paiter, paint materialy są i wszystko jest ok. Problem sie robi gdy klient chce dodać model na swoja strone internetową jego program wykrywa tylko 3 materiały na modelu. Pomoże ktos?
-
@Mortom Dziękuję za rady. Zrobilem w 60 klatkach bo wydawało mi sie ze będzie jakościowo lepiej. Zwrot kamery zauwazylem dopiero po renderze. Mialem dodac jakis szum albo ruch kamera zeby nie bylo tego widac. Ale w końcu nie dodalem. Generalnie bardzo mnie ograniczala hdrka. Lepszym rozwiazaniem bylo wymodelować hale i zrobic lepsze ujecia. Napewno duzo musze popracowac nad animacjami. Podobaja mi sie te ujęcia z bliska, ale wiem ze moje modele nie sa idalne pod takie zbiiżenia @jakubziom właśnie chciałem dodać ślady po wycierackach ale jeszcze za bardzo programu nie ogarniam
-
Witam. Oto efekt koncowy mojej pracy nad maluchem. Animacja mogłaby być troche lepsza ale chyba nie jest najgorzej. https://youtu.be/9sw94GlZ4WM
-
@blazejbobeko tych programach nawet nie myślałem bo raczej mój sprzęt nie wytrzyma haha działam na laptopie ze zintegrowaną karta graficzna. Już przy adobe mam temperature kompa powyżej 90 stopni. Także lecę na granicy sprzętowej haha podejrzewam że unreala nawet bym nie odpalił
-
Witam. Szybka aktualizacja. @Mortom sugerowałem się maluchami z wyścigów górskich i co zdziwiło też mnie żaden nie miał spojlera z przodu. Zmniejszyłem moc hdrki i rozjaśniłem lakier, myślę ze teraz lepiej sie prezentuje.
-
Witam. Wrzucam pare próbnych rederów. Napewno musze popracować nad tłem, teraz jest hdrka. Tak samo lampy i szyby wymagają jakiejś korekty. W adobe lampy miały ładną fakture, a w blenderze wyszlo zwykle szklo. Pozdrawiam
-
Piewszy plan zakładał odpicowanego malucha, potem bawilem się programem i stwierdziłem czemu nie. Generalnie scena będzie taka że dwa maluchy będą stać w jakieś hali. Musze wlasnie w oknach zmniejszyć przezroczystość. Narazie testuję do momentu kiedy niby coś widać, ale jednak nie widać. Model bomba. Nie wiem czy osiągnął bym coś podobnego. Popróbuje może coś z tego będzie
-
No to chyba porzucę pomysł z zardzewiałym maluchem. Dla mnie malowanie ręczne to już trzeba być "leonem zawodowcem". Jeszcze jedna próbka z rdzą, ale to chyba nie w tą strone będę szedł
-
Witam. Po pierwszych krokach w programie substance painter chcialbym zaprezentować wam efekty mojej pracy. Co uważacie? Coś jeszcze mogę poprawić? Rendery robione w 100 samplach.
-
Problem rozwiązany. Modyfikator Solidify był ustawiony na 0.01. Zwiększyłem dystans i problem znikł. Dzieki wszyskim za rady
-
Wszyskie normale sa ok. Bo za kazdym razem jak koncze jakis element to sprawdzam opcją Face Orientation i jak cos nie tak to poprawiam. Problem pojawia sie tylko przy uv AO. Gdy ja wyłączam wszystko jest ok
-
@KLICEK na całym modelu mam wypaloną AO, sprawdzalem. Tylko drzwi na uv sa ciemniejsze i nie wiem czemu.
-
Wyeksportowalem malucha w formacie fbx do programu substance painter. Wybejkowalem mapy uv. I przy dodaniu materialu do karoserii drzwi roznia sie kolorem mimo ze to ten sam material. Jest mi ktos w stanie wytlumaczyc dlaczego tak jest? I jak to naprawic?
-
@dm_ oglądałem kiedyś jakiś poradnik na youtbe i tam gość teksturował topór w quixel mixer i tym się sugerowałem @blazejbobek dzięki za tutoriale biore sie do nauki