na artstation dodałem też obracający się filmik wokoło postaci (nie wiem czy na tej stronie da się dodać mp4 wiec mam nadziej że nie łamie regulaminu dając linka :P)
https://www.artstation.com/artwork/G8JnbW
dodaje tutaj tylko kilka screenów z zbrush'a do ostatniej pracy bo reneder dodałem w galerii wiec nie będę powielał obrazów 🙂.
Jak zwykle proszę o opnie, rady oraz krytykę i serdecznie dziękuje z góry.
Zeszło mi strasznie długo ale po raz pierwszy używałem marvelous designer'a, substance designer'a oraz pierwsze podejście do haircards (to było naprawdę bolesne :P) czy do retopologi postaci oraz malowania skóry w substance painter'erze - wiec praca pierwszych razy 🙂.
Dołączę się do wątku i polecę Warhammer 40,000: Battlesector (nie wiem czy ktoś już pisał).
Gra ma swoje problemy (np. kiepskie skalowanie trudności głownie poprzez ustawianie słabych jednostek w pobliżu wroga na początku gry i objective - uratuj je zanim zginą : ) oraz słabo rozwinięty tryb zarządzania armią pomiędzy misjami). Widać po niej mały budżet w porównaniu z xcom'em czy Phoenix Point ale ma swój klimat a potyczki są bardzo angażujące i wymuszają ciągłe adaptowanie do tego co się dzieje wokoło oraz płynne przechodzenie z ofensywy w defensywę czy zabezpieczanie flank.
Dawno już nie skończyłem gry a ta mi poszła cała.
Jako ciekawostkę dodam że mamy do dyspozycji czołg -Baal-Predator którego jak postawimy w overwatch to rzuca tekstem "The zone of denial has been established" co już zawsze będzie mi się kojarzyło z tym trybem : D.
Wrzucam update pracy, powoli zbliżam się do końca, mojego pierwszego modelu w zbrush'u (zostały spodnie, buty, torba, włosy + broda i ogarnąć o co chodzi z micromesh i nanomesh). Powoli do przodu 🙂. Jeśli macie chwile skrobnąć jakąś uwagę bądź krytykę będę bardzo wdzięczny, wszystko mi się przyda przy następnym projekcie.
Wrzucam też swój koncept z którego staram się robić dla porównania (nie jestem wprawnym rysownikiem :)).
Podsyłam widok 3/4. Wielkie dzięki za pomoc.
Jeśli chodzi o doświadczenie to jestem po kilku kursach na udemy z may'i i w trakcie pierwszego z zbrush'a wiec profesjonalnego nie mam (jednocześnie próbuje się nauczyć anatomii stąd pewnie sztywna poza 🙂 ). Planuje powoli zacząć budować portfolio i szukać pierwszej pracy jako grafik. Na razie na artstation mam tylko jeden własny projekt roweru który zrobiłem w may'i (https://www.artstation.com/artwork/nYzDDo).
Cześć wszystkim,
Chciałem zacząć zamieszczać prace 3d (obecnie uczę się zbrusha) z nadzieją na jakąś krytykę i rady z waszej strony.
Na początek własny projekt krasnoluda w trakcie wykonania.