-
Badi Badi - szukamy każdego !
no... prawie każdego 🙂 Prowadzimy rekrutację na stanowiska: Blender Generalist Maya Generalist Houdini Generalist Maya Character Animator Compositing Artist Jeśli masz ciekawe portfolio i chcesz pracować w fajnym studio - zajrzyj na badibadi.com/careers Gorąco zapraszamy !
-
Cyberiada
Też bym chciał się załapać... ?
-
mental ray EOL - to już koniec
jestem ! ;] Już niedługo near-realtimeowe renderery będą tam gdzie offlineowe były z 5 lat temu :) Tymczasem meta cały czas ucieka, choć różnice nie są tak widoczne dla oka jak dawniej. dobra... gadam trochę pół żartem pół serio, nie róbmy tylko wojny :) miłego dnia !
-
Houdini 16.5 Sneak Peek
czy tylko ja niedowidzę linka ?
-
Przenoszenie pliku na inny komputer Maya
file > archive scene (czy jakoś tak)
-
Hypershade
użyj przecinka zamiast kropki 0,01
-
Przenoszenie pliku na inny komputer Maya
Jeśli będą w sourceImages w katalogu projektu, to jest szansa że maya sobie poradzi (ścieżki relatywne, czyli podfoldery sourceimages, muszą się zgadzać). Ale maya kiepsko sobie radzi z odnajdywaniem plików.
- MAYA - Pivot grupy ustawia się na środku obieku zamiast world 0;0;0 XYZ
- MAYA - Pivot grupy ustawia się na środku obieku zamiast world 0;0;0 XYZ
- Nie zaznacza kości poprzez MEL script editor - Maya
-
Mel kilka pytan o edycje file node z poziomu kodu.
- Każdy może rysować ładnie z Google Auto Draw
Jest bardziej kreatywny od Ciebie, nie podcinaj mu skrzydeł z zazdrości ;]- Importowanie pliku .ma [Maya 2016]
w opcjach importu, namespace- Mel kilka pytan o edycje file node z poziomu kodu.
Tak nie rób :) setAttr -type "string" file3.ftn "dupa.jpg"; setAttr -type "string" file3.colorSpace "Raw";- Autodesk zwiększa ceny upgradów dla użytkowników licencji wieczystych.
Hę? Wybacz jeśli zasmuciłem :) - Każdy może rysować ładnie z Google Auto Draw
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności