>> ja to już prawie nic nie riguję No to jak to tak? Pamiętam, że swego czasu namiętnie to praktykowałeś.
Mam gdzieś jeszcze na dysku Twoje stare filmiki, zgrane kiedyś w folderze Fikołki, chyba sprzed 15 lat 😛
>> Select n-th edge nie jest już czasem gdzieś w majkę wbudowane?
No właśnie chyba nie 😆
Może w ostatnią, ale wciąż siedzę na 2020, bo w tych nowych rozwalili okienko graph editora do wprowadzania wartości numerycznych, od ponad roku nie mogę się doprosić Autodesku, żeby to naprawili.
I mocno to wkurza, spowalnia robotę, jak trzeba po parę razy zaznaczać liczby, żeby je zmienić.
>> houdinim standardowo siedzi
W hudzielcu tak, jest szukanie właściwie dowolnego patternu, gdzieś chyba w opcjach grup.
Czego tam w nim w sumie nie ma 🙂
•
Aaa, w Bonus Tools jest jeszcze przydatna rzecz - nazywanie file nodów zgodnie z nazwą pliku tekstury.
Przydaje się, jak nazbiera się sporo szaderów w projekcie.
No i jakieś proste polecenia do odwracania animacji po danej osi, czy time reverse - swego czasu sporo z tego korzystałem.
Ogólnie lekka przewaga BT nad innymi skryptami, po mojemu jest taka, że da się je wyciągnąć na shelf jak zwykłe polecenia z menu, albo zrobić sobie guzik na shelfie z kontekstowym dostępem do tych funkcji.
Łatwo też da się rozebrać te skrypty i zrobić sobie np. jeden automatyzujący pracę, przykładowo poprawiający nazwy tekstur, wyłączający domyślne filtry, ustawiający dokładne rotacje, działający zależnie od kontekstu.