-
World of Warplanes: Trailer 3
Gracze są dość zgodni że World of Warplanes dostaje baty od War Thunder. Już same filmiki z rozrywki świadczą na korzyść WT, i to tym tytułem bym się zainteresował. Zresztą, twórcy War Thunder w lotniczych symulatorach mają spore doświadczenie, więc taki stan rzeczy szczególnie nie zaskakuje. A w kwestii trailera, może tyłka nie urywa, ale samoloty są, więc mi się tam podoba :P
-
TSM#82 - Maszyna do latania - Sonda
No, na to wygląda :) Dzięki za wasze głosy i gratulacje dla zwycięzcy. Ch3steros, poza wieczną chwałą masz jeszcze obowiązek do spełnienia, jedziesz z nowym tematem.
-
TSM#82 - Maszyna do latania
Świetny temat, nie mogłem sobie odmówić wzięcia udziału. Uwielbiam nietypowe samoloty. Ten "steampunkowy Bat-samolot" to "Eole", a przynajmniej moja wariacja na temat. Zbudował go francuz Clement Ader w 1890r. Miał silnik parowy i jak twierdził konstruktor oderwał się od ziemi... tylko że nikt mu nie uwierzył :).
- Blender 2.64
-
Blender 2.64
Mi akurat chodzi o (czasami bardzo duży) spadek wydajności przy renderowaniu na GPU (CUDA). Dotychczas GTS450 renderował mi do 7x szybciej niż Athlon X4 640, więc nie myślę z tego rezygnować. Przy ustawieniu 16x16 było wolniej niż 8x8. Zaciekawia mnie jeszcze jedno. Jak odpalam rendering jedynie na CPU, to renderuje mi naraz o jeden kafel więcej niż mam ustawionych wątków. Otóż to. A o ile łatwiej testować.
-
Blender 2.64
Tak tutaj cukrzycie, a u mnie jakiś dramat jest. Z tymi kafelkami (które imo z czysto użytkowego punktu widzenia są do bani) render na CUDA wydłużył się o jakieś 7%. Jak ustawię kafla na cały ekran (1x1) to wydłuża się prawie trzykrotnie! (Może jest jakiś elegancki sposób żeby przywrócić stary, niekaflowy render?) Podobny spadek wydajności zanotowałem też podczas renderingu w viewporcie. Testowałem też pod openCL. O ile w 2.63a działało to ok25% wolniej niż CUDA ale przewidywalnie, o tyle tu albo wyrzuca mi błąd albo renderuje jakieś schizowe kolorki. Trochę jeszcze z tym powalczę, ale obawiam się że narazie powrócę do do poprzedniej wersji :/
-
Wideotutorial: modelujemy Iphone'a po czym niszczymy go w Blenderze
Zawsze możesz przecież ściągnąć cały film i odtwarzać czym chcesz z dysku.
-
Wideotutorial: modelujemy Iphone'a po czym niszczymy go w Blenderze
Wygląda na to, że Blender 2.57 już nawet jest. http://download.blender.org/release/Blender2.57/ Smash an iPhone - hell yeah :)
-
Asus Radeon EAH3650 Silent Magic crossfire
Zupełnie się nie opyla. Kup jedną a dobrą kartę. Taniej, prościej, wydajniej.
-
jaki monitor kupić
Niedawno pojawił się ciekawy HaPek LP2275W -> http://www.lcd4you.pl/monitor/hp_LP_2275W.php 22", S-PVA, poniżej 1100zł. Bawił się już tym ktoś?
-
DirectX 10.1 (obsługa m.in. Global Ilumination!)
Akurat dx10.1 zobaczymy w wykonaniu ATI już w tym miesiącu. Co nie zmienia faktu, że cały ten dx10 (nie mówie tu tylko o dx10.1 a o całym dx10) to póki co jeden wielki pic na wodę, skok na kasę i lansowanie visty. Będzie z niego realny pożytek pewnie gdzieś za 2 lata.
-
2 LCD za max 2400zł?
Ten Gateway sam w sobie to świetny monitor, ale o ile się orientuję, to są to odrzuty z USA sprowadzane przez jakiegoś prywaciarza. Pochodzą ze zwrotów, z drobnymi wadami, powystawowe itp. Jak masz farta, możliwość wyboru odpowiedniego egzemplarza albo po prostu nie przeszkadzają Ci ewentualne mankamenty, to będziesz miał dobry monitor za małą kasę. Loteria.
-
dobór karty graficznej
Myślę że nie opłaca się ładować dużej kasy w kartę pod AGP. Polecam ciekawy topic poświęcony kartom graficznym. Są tam naprawdę sensowne propozycje dotyczące tego co kupić, a czego się wystrzegać. >> LINK
-
Zepsuta sesja na płycie DVD
Naprawić to raczej nie dasz rady, ale dane (prawie na pewno;)) da się wyciągnąć. „ISOBuster” nie powinien mieć z tym problemu. Edit: PowerISO... UltraISO.... aaa no tak - ISOBuster, a choroba nazywa się skleroza :). Poprawiłem nazwę programu. Ewentualnie CDRoller też daje radę.
-
[Software] Cinebench R10
Maxon przedstawił nową odsłonę swojego benchmarka - Cinebench R10. Program testuje wydajność komputera pod kątem renderingu a także podczas pracy w viewportach. R10 wykorzystuje w testowej scenie m. in. reflection, ambient occlusion, area lights czy procedural shader. Jest więc nieco bardziej na czasie w stosunku do starszych edycji. Cinebench R10 można pobrać TUTAJ Screen
krzysioo
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta