Cześć,
Nie używaj kości, nie są tu potrzebne.
Poustawiaj osie obrotów manipulatora w odpowiednich miejscach, a później użyj opcji "select and Link" i wszystko będzie śmigało jak należny.
Jakbyś dalej nie wiedział jak to zrobić to pisz na priv - pomogę.
Dzięki serdeczne.
A jak z kwestią mocowania czegoś takiego. Czy to ma wyglądać mniej więcej w taki sposób? Który ze sposobów byłby dobry, czy może robi się to w inaczej.
http://img9.imageshack.us/i/podx.jpg/
Cześć,
Nie wiem czy to dobry dział, ale zaryzykuje.
Czy wiecie może jak osiągnąć taki efekt podświetlanego sufitu?
http://img529.imageshack.us/i/podswietlanysufit.jpg/
Czy jest na to jakiś system, czy wystarczą zwykłe jarzeniówki? Byłbym wdzięczny za odpowiedź.
Super światło. Robisz postępy w zatrważającym tempie, tak trzymaj.
Rób swoje i nie zwracaj uwagi na negatywne komentarze.
Trzymam za Ciebie kciuki.
Pozdrawiam.
Dziękuję bardzo za pomoc - pomogło.
Niestety po zapisaniu sceny i odpaleniu maxa ponownie znowu jest to samo i bitmapy trzeba znowu przeładowywać.
Ciekawe co jest tego przyczyną.
Ważne jednak, że można pracować.
Dzięki jeszcze raz.
Pozdrawiam
Cześć.
Spotkaliście się może kiedyś z taką sytuacją, że zmiany wyświetlania w viewoprcie (customize/preferences/viewports) nie dają się zatwierdzić?
Nie moge sobie z tym poradzić od dłuższego czasu - "troszkę" pixeloza przeszkadza mi w modelingu z blueprintów. Dzieje się tak zarówno w trybie opengl jak i directx.
Max2009
karta graficzna Geforce 9800gtx+
Jak sobie z czymś takim poradzić, w czym tkwi problem?
SWRSC- wnętrze kozak, exteriorek tez bardzo dobry.
Powiedz mi proszę, czy ta pomarańczowa poświata od światła kierunkowego to efekt postprodukcji czy to coś innego?
Chylę czoła. "Jesienny" render jest po prostu rewelacyjny. Widać ogrom włożonej pracy , dbałość o najmniejszy szczegół no i oczywiście wielkie umiejętności. Myślę, że swoimi ostatnimi pracami sprowadziłeś do parteru połowę forum.
Jak coś takiego się robi? LWF? Korygujesz gammę maxową? Może uchylisz rąbka tajemnicy:)
Pozdrawiam.