Niby się dzieje, ale trochę jednak nieśmiało. Znam człowieka, który w pojedynkę robi rzeczy nieznacznie słabsze w CE. Teraz wziął się za Unreala, więc drżyjcie Blur : )
@Olaf
Komunikaty dot. preorderu są publiczne na każdym portalu giełdowym. Ostatni tydzień przed premierą = 0.5 miliona zamówień. Mam nadzieję, że do końca wekeendu dojdą chłopaki do 5mln. Trzymam kciuki.
Ale oczywiście zgadzam się, że dwa lata temu zaprezentowany na filmikach poziom był... wyżej dopieszczony. Ale można to zrzucić na marketing itepe.
No i w końcu. Już mnie zaczęło zastanawiać dlaczego ciągle korzysta się z markerów. Pewnie skoro to jest takie sprytne, to samo filtruje się z szumów (łokieć wywalony na drugą stronę).
Swoją drogą, ciekawe jak się czuje ktoś kto zainwestował w swoje własne motion capture studio.
Koszmarna robota w której nie ma nic zabawnego.
Baggins w ostatnim wywiadzie mówi, że może w końcu, dzięki łatwości w tworzeniu efektów, ludzie zaczną się skupiać na dobrej historii a nie wybuchach i dinozaurach.
Na minus grają te wyśmiukane ujęcia. Real time to jest real time, chwytasz myszkę i jedziesz. A tutaj tylko slider w lewo i prawo, to po co robić to jako RT.