-
Legends of Poland - nowy projekt od Platige Image !
Nie wiem, ale wchodził już ktoś na http://smoczemaczety.com/ ?
-
BitWrk - renderfarma p2p dla Cycles
Projekt który wygląda dosyć obiecująco - renderfarma p2p z systemem kupna/sprzedaży obliczeń w Cycles. http://bitwrk.net/
-
ADR1FT - pierwszy in-engine trailer od Blur
Niby się dzieje, ale trochę jednak nieśmiało. Znam człowieka, który w pojedynkę robi rzeczy nieznacznie słabsze w CE. Teraz wziął się za Unreala, więc drżyjcie Blur : )
-
Pojawił się zwiastun premierowy Wiedźmina: "Go your way".
@Olaf Komunikaty dot. preorderu są publiczne na każdym portalu giełdowym. Ostatni tydzień przed premierą = 0.5 miliona zamówień. Mam nadzieję, że do końca wekeendu dojdą chłopaki do 5mln. Trzymam kciuki. Ale oczywiście zgadzam się, że dwa lata temu zaprezentowany na filmikach poziom był... wyżej dopieszczony. Ale można to zrzucić na marketing itepe.
-
Pojawił się zwiastun premierowy Wiedźmina: "Go your way".
Wiecie co? Ja chyba poczekam na Witchera FX. Kurde, to jest konsekwencja puszczania uber in-game engine trailerów pod targi a nie dla klientów.
-
The Witcher 3: Wild Hunt - A night to remember
To się musi skończyć jakimś serialem. No po prostu musi.
-
La Defense project - Pracownia MOTYW
O co chodzi z 1:02?
-
Starość Aksolotla - nowy spot Platige promujący nową książkę Jacka Dukaja
Mnie wykończył "Lód" Dukaja. I to jeszcze przed Irkuckiem.
-
Captury Studio - system motion capture bez markerów
No i w końcu. Już mnie zaczęło zastanawiać dlaczego ciągle korzysta się z markerów. Pewnie skoro to jest takie sprytne, to samo filtruje się z szumów (łokieć wywalony na drugą stronę). Swoją drogą, ciekawe jak się czuje ktoś kto zainwestował w swoje własne motion capture studio.
-
Witcher 3: Wild Hunt Recap Trailer
Hm, aż nie wiem co powiedzieć. Wspaniała robota!
-
Projections in the Forest - mapping w lesie
Dobry pomysł. Efekt lepszy niż CG z Hobbita.
-
Efekty specjalne w latach 80-tych
Koszmarna robota w której nie ma nic zabawnego. Baggins w ostatnim wywiadzie mówi, że może w końcu, dzięki łatwości w tworzeniu efektów, ludzie zaczną się skupiać na dobrej historii a nie wybuchach i dinozaurach.
-
Wanderers - short film - Erik Wernquist
Tego brakuje na codzień. Świadomości wielkiego celu, po co te wszystkie statki latają w kosmos.
-
Star Wars: Episode VII
Ujęcie za Sokołem jest naprawdę dobre. Generalnie odetchnąłem z ulgą, nie zauważyłem nigdzie, póki co, Jar Jara.
-
UE4 i wizualizacje architektoniczne w czasie rzeczywistym
Na minus grają te wyśmiukane ujęcia. Real time to jest real time, chwytasz myszkę i jedziesz. A tutaj tylko slider w lewo i prawo, to po co robić to jako RT.
narwik
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta