Hej, spotkal sie ktoś moze z toolem/skryptem etc ktory poradzilby sobie z projekcją normalmap na inny model z kompletnie innym mapowaniem? Render to texture maxowy nie kuma ze to normalmapa i przy obróconym uv robi babole.
Hej, podbijam. Moze ktos chetny? Najlepiej z doswiadczeniem, ale zdolnym juniorem tez nie pogardze :)
http://techlandjobs.com/oferty-pracy/environment-artist-3209
W razie pytan PM albo mail:
[email protected]
lub prywatny
[email protected]
Nie wiem kiedy byles, ale moglo to byc tymczasowe biuro. My sie rozbudowalismy i juz wszystko jest na Szczyrki. Tu filmik jak to wygladalo jeszcze podczas budowy.
http://www.polygon.com/features/2014/7/16/5825146/dead-island-dying-light
Dzieki :)
hmm..nie wiem, nie myślałem o tym żeby zrobić czarna prawdę powiedziawszy :) Może później, za kolejne 2 lata :D ;)
Wpierw planuje pokończyć modele które gdzieś leżą odłogiem.
O, jeszcze dodam tylko ze te prezentacje postaci to byly zakonczeniem animacji, w takich obrazkach malo mowia i moga sie wydawac dziwne. Kto nie gral, ten ma tu przyklad jak to w grze wygladalo.http://youtu.be/e7NaB3V7Yt8?t=7m28s