Skocz do zawartości

lukos86

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Szukam kogos z dobrym doswiadczeniem arch viz i chociaz malym doswiadczeniu w Unity 3D do czyszczenia/optymalizowania modeli i exportu do fbx. Prosta jednak pracochlonna praca polega na wrzuceniu sceny do unity i zobaczeniu co dokladnie potrzeba naprawic. Na ogol jest to za gesta siatka, poodwrocane normale lub brudne UV. Praca na okolo 50-60 roboczo godzin, dobrze platna. Termin nagly. Prosze zainteresowanych o kontakt bezposrednio pod [email protected]
  2. Realtime Games poszukuje grafika 2D do wspolpracy nad gra na "Cave Jeff" na iOS (styl cartoonowy): http://www.facebook.com/cavejeff?notif_t=page_new_likes Zlecenie dotyczy: - elementow GUI - glownego menu oraz splashscreena - malowanie tekstur - ...... itp Oferujemy: - dobre wynagrodzenie od zlecenia, - prace nad ciekawym projektem, - luzne terminy, Od kandydata wymagamy: - doswiadczenia w game art-e, - przeslania portfolio Portfolio prosze przeslac na adres [email protected] Pozdrawiamy
  3. Witam, Poszukujemy do wspolpracy zdolnego grafika z doswiadczeniem w game art do pracy nad gra na iOS. Platne od zlecenia, szczegoly oraz wynagrodzenie do uzdodnienia. Zainteresowanych prosze o przeslanie portfolio na [email protected] Pozdrawiam Grzegorz
  4. Eazel jest troche toporny w uzywaniu. Potrzeba 5 palcow aby dostac sie go menu. Ale nie powiem bo ogolnie to fajny gadzet.
  5. lukos86 odpowiedział emer → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Mnie sie podoba. Troche te duze czerwone cegly wygladaja jakby bylo nieco rozciagniete ale pozatym miodzio
  6. lukos86 odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Ja polecam Unity 3d. Darmowy o wiele latwiejszy w obsludze niz UDK. Unity posiada ogromne zaplecze jezeli chodzi o darmowe assety. W zestawie nawet jest juz prefab do 3rd person shootera wiec od strony programowania masz tam wszystko, musisz tylko podmienic modele. http://unity3d.com/unity/download/ Pozdrawiam
  7. lukos86 odpowiedział nika1 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    A ja bym tez sie upewnil czy nie masz podwojnej geometri. Sprawdz czy nie skopiowales czesem przypadkiem tego objektu i teraz masz dwa w tym samym miejscu. Taka glupia uwaga ale jak czlowiek zamyslony to i ctrl+v przypadkiem nacisnie. Pozdrawiam
  8. lukos86 odpowiedział Black → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Siemka. Pomozemy napewno ale postaraj sie bardziej precyzyjnie okreslic co i jak chcesz zrobic. Kilka screenow napewno pomoze. Pozdrawiam
  9. lukos86 odpowiedział mnowak35 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zerknij na http://www.turbosquid.com/ Pozdrawiam
  10. lukos86 odpowiedział Bazil → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Siemka. Rozwiazanie twojego problemu jest dosc proste W irradiance map zmien parametry HSph. subdivs = 150 Interp. samples na 50 Powinno to rozwiazac sprawe Daj zanac czy pomoglo :)
  11. lukos86 odpowiedział gregory → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Jak na moje oko to zdecydowanie ta po prawej jest poprawniejsza
  12. lukos86 odpowiedział yasamaru → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Proporcje, Proporcje, Proporcje. Mapy za duze, ale ok skoro zaczynasz to jestes na dobrej drodze. Pozdrawiam
  13. lukos86 odpowiedział ewelady → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    wiec domyslam sie ze renderujesz w scanlinie. ok wiec zrob material raytrace materiał ustaw mniejwięcej tak (załącznik) Do slotu reflect wrzuć falloff i ustaw tak (ten sam załącznik) Pamiętaj że szkło musi mieś swoją grubość (modyfikator shell) wrzucam jeszcze plik z maxa 2008 z gotowym materiałem (pobaw się ustawieniami reflect gloss i specular zeby uzyskac lepszy efekt) Załączam również plik z gotowym materiałem, mam nadzieje że pomoglem Nie zapomnij podziękować. hehe Pozdrawiam
  14. Hej. Sluchaj. Opowiedz cos wiecej. jakiego silnika uzywasz? vray? Moze poprostu ten material nie ma co odbijac. Jezeli vray to wrzuc mapke HDRI w reflection/refraction enviroment ovveride w ustawieniach rendera. Jak nie to to napisz cos wiecej to ci pomoge. Pozdrawiam
  15. lukos86 odpowiedział blomd → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Jezeli masz maxa 2009 to prawdopodobnie zmieniles ustawienia startowe na inny silnik. Customize>Custom UI and Defaults Switcher> i zmien poprostu ma MAX. Mam nadzieje ze pomoglem. Nie zapomnij podziekowac. Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności