Skocz do zawartości

Xaia

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Xaia obserwuje zawartość → TX Converter 1.0.5
  2. Hej. Tutaj chyba jeszcze nie wrzucałem. Wypuściłem nową wersję apki do konwersji textur do tx tex i rat. Temat niszowy ale może się komuś przyda. Dla ułatwienia, skompilowalem wersję na Windowsa. Features: Convert entire folders and subfolders Multithreaded conversion Simultaneous Multi texture conversion Drag and drop DWAA Compression Adding Missing color space suffix to original and tx/tex Adding color space Acescg to tx/tex to acescg Renderman Bump Rough support HDRI checkbox Automatic color space detection Acescg 1.3 and Acescg 1.0.3 support Texture Color space preview Custom settings Custom patterns Added an Icon Added Houdini .RAT support Added Custom ENV VARS GitHubGitHub - Xaia/TX-Converter: converts all textures to arno...converts all textures to arnold tx. Contribute to Xaia/TX-Converter development by creating an account on GitHub.
  3. Xaia odpowiedział Zdzichu → na temat → Inne
    No to też tak trochę średnio. Budżet budżetem, ale w polsce też często jest tak, że mają te 12k i myślą, że będziesz trzaskał milion poprawek i zmian przez następne dwa lata bo podpisałeś kontrakt.
  4. Xaia odpowiedział Zdzichu → na temat → Inne
    To odwrotnie. Jak masz klientow z EU albo USA to bierzesz wiecej :P
  5. Wrzucalem co chwile nowy obrazek z pinteresta przez caly dzien i wyszlo tyle
  6. https://huggingface.co/spaces/ilcve21/Sparc3D
  7. @Nezumi źle na to patrzysz. To jest jak fotogrametria z jednego obrazka. Dzisiaj fotogrametrie używa się do wielu rzeczy. Te AI robi czystszy mesh niż reality capture z 500 fotkami. To jest baza do pracy. Szczególnie przydatna jak model jest blisko konceptowi. Wygenerowałem pare modeli motocykli. Główna forma jest, teraz tylko ładne retopo, dodać pare elementów, shadery i gotowe. Znacznie przyspiesza to pracę nad konceptem. Trochę tak jak z "vibe coding" niby chujowe, ale jednak już napisało mi pare programów i pluginów kompletnie wyciągnietych z tyłka i wszystko działa tak jak chcę w dosłownie pare godzin.
  8. Może dzisiaj robi błędy, ale jutro już nie będzie. Dziś już niektóre modele możesz używać bez dużego nakładu pracy ... www.dawidcencora.com/projects/generation_01_v001.blend
  9. https://huggingface.co/spaces/ilcve21/Sparc3D Kurde ... w 30min wygenerowało mi tę ekipę z jednego obrazka, wygenerowanego przez ai ... Jak tak dalej będzie to AI będzie rzeźbiło a my będziemy robić retopo i UV ... .
  10. Xaia odpowiedział Zdzichu → na temat → Inne
    Mała anegdotka. Szukaliśmy freelancera do stworzenia 10s animowanej wizki. Sporo fajnych ludzi w Polsce mamy więc postanowiłem tam szukać. Znaleźliśmy ziomka z fajnym portfolio i wszystko było spoko, ale cena jaką rzucił była stanowczo za niska za ilość pracy, która miała być wykonana. Postanowiliśmy wybrać inną osobę w sumie tylko ze względu na cenę. Także morał tej historii - ceńcie się. Nie rzucajcie stawek jak 1000zł za 10s realistycznej wizki.
  11. Xaia odpowiedział Zdzichu → na temat → Inne
    3d Wzór na stawkę: X (Elektryczność) + Y (Oprogramowanie) + Z (Koszty życia) + W (Sprzęt) + V (Podatki) + U (Inne koszty ogólne) + T (Marża zysku) Polska: 100–250 PLN/godz. (średnio 150 PLN/godz.). Europa (np. UK): 200–400 GBP/dzień (~1000–2000 PLN/dzień). USA: 50–100 USD/godz. (~200–400 PLN/godz.). Stawki (W zależności od twojego skilla) Godzinowe: 120–250 PLN (~30–60 USD). Dzienne: 960–2000 PLN (~240–500 USD).
  12. Dokładnie, ja bym nawet tego nie nazwał oczekiwaniami. To standard pakiet dla ubogich.
  13. Szczerze mówiąc to jeśli te demko tak wygląda na PS5 to ja się spodziewam, że finalna gra na PC będzie wyglądała jeszcze lepiej. Nic nie stoi na przeszkodzie oprócz tego, że będzie pewnie 1TB ważyła. Niestety wysokiej rodzielczości assety i tekstury swoje ważą. Gra będzie sprzedawana z dyskiem SSD gdzie będą już zapakowane high poly meshes i 16k teksturki. Koniec z low poly i normal mapami, wszystko nanite ogarnie. Chyba, że redzi wykombinują jakiś inside out compression alghorithm od pied piper i gra będzie na dyskietce się mieścić. Jak będzie gra wychodziłą to pewnie już 6090Ti albo inne cuda z 48 gigem pamięci będzie. Path tracing to już w każdej grze będzie dostępny bo i tak karta będzie renderowała 1 klatkę a 99 będzie generowane przez AI.
  14. Our fight will be legendary
  15. Xaia odpowiedział Xaia → na temat → Aktualności (mam newsa)
    Ej no ja mam nadzieję, że CDPR nie skończy z tradycją wsadzania głównej postaci do bali z wodą. Wiedźmin 4 musi się zacząć dokładnie tak jak trójka, ale z Ciri. xD

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności