GrzegorzPrzybys
Members-
Liczba zawartości
571 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana GrzegorzPrzybys w dniu 13 Kwiecień 2012
Użytkownicy przyznają GrzegorzPrzybys punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
GrzegorzPrzybys's Achievements
Newbie (1/14)
128
Reputacja
-
Sądząc po barwach i natężeniu światła większość z tych ostatnich studiów było robionych na podstawie zdjęć HDR. Które nie mają nic wspólnego z naturalnym postrzeganiem świata przez ludzkie oko. Tak jak przy studiowaniu portretów czy anatomii ważne jest dobieranie sobie odpowiednich zdjęć, najlepiej takich które nie mają rozproszonego światła które sprawia że o wiele ciężej jest dostrzec bryłę w przestrzeni tak w przypadku studiów krajobrazu ważne jest, przynajmniej na początek, znalezienie sobie zdjęć, robionych przy naturalnym dziennym świetle, bez żadnych filtrów, nakładania na siebie prześwietlonych i niedoświetlonych warstw i manipulacji kolorem. Idealnym wyjściem jest malowanie z natury. Parę takich plenerów jest w stanie dać o wiele więcej niż dziesiątki przemalowywań zdjęć. A dodatkowo otwiera oczy i uwrażliwia na wiele rzeczy których się już nie da wyciągnąć z fotografii. Ale rozumiem że póki zimno to nikomu się nie chce wyściubiać nosa ;) PZdr
- 82 odpowiedzi
-
- karykatury
- sketch
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
finished 2d Witcher 3: Wild Hunt Recap Trailer
GrzegorzPrzybys odpowiedział GrzegorzPrzybys → na temat → Work in progress (WIP)
Dziękuję wszystkim za miłe słowa, w swoim i imieniu zespołu :) -
Widać ogromny potencjał w wyczuciu koloru i światła. Pani na tle drzewa świetnie pokazuję że potrafisz fajnie wrzucić do digitalu rozedrganie koloru i to drzewo naprawdę mieni się dziesiątkami subtelnie różnych barw. Pani z koniem i ptakiem pokazuję, że umiesz dać sobie na luz i malować lekko i swobodnie i tą pracę zaliczyłbym do najlepszych z tego zestawu. Z rzeczy które moim zdaniem odstają to wciaż jeszcze małe braki w zrozumieniu budowania formy światłem i design. Na Twoim miejscu poświęciłbym trochę czasu na szkicowanie sobie różnych rzeczy jak zbroje, stroje, broń, czy inne rekwizyty z referencji , a potem wymyślanie i rysowanie własnych wersji etc. Bo póki co wiele tego typu rzeczy u Ciebie jest generyczna. Pzdr!
- 28 odpowiedzi
-
- concept
- digital painting
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
finished 2d Witcher 3: Wild Hunt Recap Trailer
GrzegorzPrzybys odpowiedział GrzegorzPrzybys → na temat → Work in progress (WIP)
Kalberos - teledysk nie był robiony przez Division48 tylko przez Juice. Wszystkie ilustracje były robione przez moją skromną osobę ale wszystko pozostałe zostało zrobione przez Juice'a. Dużo osób to kojarzy od razu z naszym studiem ale nie jesteśmy wstanie wszędzie tego prostować. Jaras - pozdro ;) -
finished 2d Witcher 3: Wild Hunt Recap Trailer
GrzegorzPrzybys odpowiedział GrzegorzPrzybys → na temat → Work in progress (WIP)
Bez pomocy Kasi niektóre z kadrów wyglądałyby znacznie, znacznie gorzej. Ale jeśli liczyć procentowo ilość pracy to w gruncie rzeczy wykonały ją dwie osoby. Uściślając - scenariusz pochodził od CDP, ale również jesteśmy jego współtwórcami. Nie odpowiadamy jednak za dźwięk w żadnym stopniu i tu faktycznie nasz błąd, powinniśmy napisać iż robiło to studio Juice. -
finished 2d Witcher 3: Wild Hunt Recap Trailer
GrzegorzPrzybys odpowiedział GrzegorzPrzybys → na temat → Work in progress (WIP)
Dzięki za wszystkie miłe słowa!! Wojtas - do narratora było typowanych 4 aktorów. Jego wybór był kwestią wewnętrznego głosowania i je przegraliśmy ;) i nie został wybrany ten który nam się najbardziej podobał. Dla mnie jest trochę za młody i za mało zniszczony jak na takiego dziada ale niektórym się podoba jak bardzo się wczuwa ;) Paweł - Dzięki, staramy się za każdym razem wprowadzić coś nowego i podkręcić to na wyższe obroty pod każdym względem. Nie tylko ze względu na lepszą jakość ale też żeby się zwyczajnie nie znudzić ;) -
Hej wszystkim. Dawno nie byłem aktywny tu na forum i tylko biernie obserwowałem co się dzieje. Jakiś czas temu można powiedzieć, że zakończyliśmy z naszej strony pracę nad animacjami storytellingowymi do Wiedźmina 3. W ramach współpracy z super ludźmi z CD Projektu mieliśmy przyjemność wykonać parędziesiąt animacji do samej gry, jak również animacje promocyjną służącą jako przypomnienie lub wprowadzenie nowych graczy w świat prozy Sapkowskiego, która posłuży również jako sekwencja otwierająca grę. Animacja miała premierę parę dni temu i dopiero teraz możemy pokazać jakieś trochę szersze materiały na jej temat. credits: Marcin Przybyś Grzegorz Przybyś Kasia Niemczyk Studio Juice - dźwięk I stillsy: I na koniec mały breakdown sekwencji koniunkcji sfer:
-
Wiadomka, Monika jest super zdolna ;)
-
Dying Light - intro od Division48
GrzegorzPrzybys odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Hej. Tak, niedługo powinien się pojawić na max3d jakiś skromny breakdown tej animacji. -
teczka 2d TSP 189: Rzeczpospolita szlachecka - SONDA
GrzegorzPrzybys odpowiedział GrzegorzPrzybys → na temat → Work in progress (WIP)
Gratulacje dla EthicallyChallenged -
teczka 2d Teczka 2D : Varmer
GrzegorzPrzybys odpowiedział Varmer → na temat → Work in progress (WIP)
Hej Zrobiłem Ci taki szybki nieudolny overpaint. Mam nadzieję że się nie obrazisz. Generalnie widać, że w ogóle nie odbijasz sobie obrazka w trakcie malowania. Co w przypadku malowania portretów jest czynnością strategiczną i kluczową, żeby zachować symetrie twarzy. U Ciebie po odbiciu wyłażą od razu wszystkie babole, których sie można było wcześniej tylko domyślać. Krzywo usadzone oczy i usta. To po pierwsze. W oku nie czuję się przestrzeni. Nie czuję że znajduje się na frontalnej płaszczyźnie czaszki a rozlewa się na twarzy. Przestudiuj też jaki kształt ma żuchwa. Na obrazku zaznaczyłem pare pomocnych w nawigacji linii dzięki którym będziesz mógł łatwiej zawsze sprawdzić czy poszczególne elementy twarzy są w harmonii i na odpowiednim miejscu. Generalnie jeśli puścisz linie wzdłuż nosa od brzegów nozdrz w górę to pokaże Ci ona w którym miejscu zaczyna się powieka oka. ( u Ciebie oko jest zbyt blisko centrum twarzy ). Druga linia to linia środek źrenicy - kącik ust. Wiem, że u Ciebie chłopak się uśmiecha jedną stroną ust, ale i tak kącik ust nie poleci nigdy tak daleko. Te zmiany są o wiele bardziej subtelne. Mam nadzieję że jakoś udało mi się pomóc. Dzięki za tipsa ze skrótem - nie znałem tego. Pzdr G -
teczka 2d kanthall - pomoc w rozwoju umiejętności
GrzegorzPrzybys odpowiedział kanthall → na temat → Work in progress (WIP)
Hej. Generalnie na początek w ogóle wyrzucił bym z listy priorytetów punkt dotyczący zwiększenia szybkości swojej pracy. To na razie nie jest kompletnie istotne. Szybkość przyjdzie z czasem, wraz z wiedzą, pewnością siebie i doświadczeniem. Nie narzucaj sobie żadnego czasu, nie rób masy speedpaintów. Zrób parę dopracowanych studiów otoczenia. Usiądź na spokojnie, przeanalizuj co widzisz. Spróbuj to zinterpretować, zsyntezować i oddać na swojej pracy. Jeśli to będzie trwało 3 dni to żaden problem. Jeśli chodzi o wiedze polecam tą książkę : http://www.amazon.com/Color-Light-Guide-Realist-Painter/dp/0740797719 40zł, a znajdziesz tam wszystko czego Ci trzeba na początek. -
teczka 2d Teczka 2D - Grzegorz Przybyś
GrzegorzPrzybys odpowiedział GrzegorzPrzybys → na temat → Work in progress (WIP)
Dobra, to jakies kolejne ćwiczenia w ramach wolnego czasu: -
teczka 2d TSP 189: Rzeczpospolita szlachecka
GrzegorzPrzybys odpowiedział GrzegorzPrzybys → na temat → Work in progress (WIP)
Panie drogi, na bogatości ;)