Ustaw kamerę na wprost żeby w HDRce widzieć jakieś geometryczne linie w perspektywie i wyrenderuj 1 kadr.
Dalej postępuj jak tu: https://player.vimeo.com/video/300690108
Powodzenia.
Super wygląda animacja.
Fajnie, już na początku rzuca się w oczy masa ciała tych diplodoków w tle.
Jedyne co mi przychodzi do głowy, co mógłbyś poprawić to animacja T-rexa w biegu - jest zbyt lekki. Antycypację przed skokiem dopracować itd.
Poza tym, świetnie. Indyki fajnie biegają. Kamera super.
Pozdrawiam.
Pomyślałem że się podzielę:
Przy eksporcie do sekwencji PNG podałem złą nazwę pliku docelowego - render był poprawką do istniejącej już sekwencji.
W rezultacie kilkaset plików miało inną nazwę.
W windowsie brakuje narzędzia do masowej zmiany nazw, jest ono jednak w darmowym Total Commanderze, "Narzędzie Wielokrotnej zamiany..."
Pozdrawiam.
A, spoko spoko. Miałem na myśli komplement [że profesjonalna robota] - nie wytykanie "amatorstwa".
Swoją drogą "amator" to piękne słowo, oznacza kogoś kto darzy coś miłością. :)
Wow. Super reklama w klimacie komedii.
Reżyseria i montaż można by dopracować, ale reszta elementów i model obcego świetny. Scenariusz MEGA fajny.
michalo nazwał Cię amatorem [w kontekście profesjonalizmu] - myślę że błędnie :D
Pozdrawiam.
Slate Material Editor spowalnia pracę, zmiana parametrów powoduje lag? [np. przy użyciu Quicksilver Renderer + fraktalnych map, Falloff map itd.]
Okno Material Editor -> Options -> [odznacz] Enable Global Rendering.
Pozdrawiam.
Kilka dni minęło ale:
Ja mogę polecić Ci RSMB [RealSmartMotionBlur] - plugin doda motion blur tylko tam gdzie będziesz potrzebował w momentach tego szybkiego ruchu kamery. Ustawisz sobie na klatkach kluczowych natężenie i czułość itd.
Plugin może zgadywać ruch z sąsiadujących klatek albo z informacji wyrenderowanych jako "vector" pass z 3d.
Renderując animację do pliku RPF będziesz miał możliwość zapisania passów typu vellocity, z-depth itd w jednym pliku a jakość obrazu w passie podstawowym-kolor jest jak TIFF.
Pozostaje spowolnić ruch kamery.
Pozdrawiam.