-
wiz: torpedownia - babie doły
Miło mi, że taki "prehistoryczny" projekt dalej cieszy oko :) Dziękuję!
-
Wasze sposoby na burze.
Przy odłączaniu przewodów warto też pamiętać o kablu ethernetowym - szczególnie jeśli ktoś korzysta z wifi z zewnętrzną anteną itp. Może być tak że pomiędzy anteną na dachu a płytą główną mamy jedynie "zabezpieczenie" w formie routera ;-)
-
Sprzedam części do PC
Hej, w związku z modernizacją sprzętu mam do sprzedania trochę podzespołów. Wszystko oczywiście 100% sprawne, dopiero co wyjęte ze stacji roboczych. Na chwilę obecną: 2x INTEL XEON 2650 ES QBER - 200zł/sztuka 4x Pamięć Kingston DDR3 4GB 1333MHz CL9 (KVR13N9S8/4) - 80zł/sztuka 4x Pamięć Kingston 4GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (KVR1333D3N9K2/8G) - 80zł/sztuka
-
Ładowanie modeli z zewnątrz
Proxy dokładnie tak działa. W scenie masz tylko informacje o lokalizacji/skali obiektu, natomiast cała siatka jest wczytywana z zewnętrznego pliku - w formacie zależnym od używanego renderera. Oprócz tego Xref scene też działa na tej samej zasadzie (wczytuje całą zawartość sceny) - ale podepniesz tylko pliki .max. Z tego co wiem plików .obj w ten sposób w 3dsmaxie nie da się wczytywać.
- Płaska wizualizacja- brak cieni- mental ray
- Płaska wizualizacja- brak cieni- mental ray
-
Selekcja poligonów w maxie
opcja "by angle"
-
Corona Renderer 1.4 for 3ds Max
Denoise wymiata - zarówno przy renderach testowych jak i przy "produkcyjnych". Ciekawe kiedy konkurencja wprowadzi analogiczne algorytmy :-)
-
vray dziwne zachowanie odbić i przezroczystości w materiale szkła
A może zła skala sceny? Sprawdź ustawione jednostki.
-
Czas renderu do końca świata
Zmień secondary bounces na QMC/brute force. Lightcache nie ma większego sensu przy takim scenariuszu.
-
TEST benchmark VRAY
Porównywanie scen z Vraya 2.x i 3.x nie ma najmniejszego sensu ze względu na inne algorytmy samplujące - tzn wyrenderowane obrazki nie są identyczne na tych samych ustawieniach. Co nie zmienia faktu że w ogólnym rozrachunku wersja 3.x jest szybsza i tyle ;)
-
Ruchome sześciany
Odpowiedzią na wszystkie pytania jest particle flow ;)
-
Poradnik Freelancera - co i jak
Czy przypadkiem prawa autorskie nie są niezbywalne? Wydaje mi się że można co najwyżej podpisać klauzulę o poufności, zakazie publikacji dzieła. Ale zrzec autorstwa się nie można. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
-
jak uzyskać odbicie na krawędzi deski?
Pewnie po prostu nie ma w scenie niczego, co mogłoby się odbijać pod takim kątem. Bez źródła światła/hdri lub jakiegoś fakeowanego materiału w dobrej lokalizacji i z dużą jasnością nie uzyskasz takiego efektu.
-
Bump -> Normal - jaki soft?
Nie wiem czy to już soft, ale kiedyś korzystałem i było całkiem ok :-) http://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
kozioo
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta