Skocz do zawartości

kozioo

Members
  • Liczba zawartości

    3 591
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana kozioo w dniu 6 Lipiec 2012

Użytkownicy przyznają kozioo punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kozioo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

190

Reputacja

  1. Miło mi, że taki "prehistoryczny" projekt dalej cieszy oko :) Dziękuję!
  2. kozioo

    Wasze sposoby na burze.

    Przy odłączaniu przewodów warto też pamiętać o kablu ethernetowym - szczególnie jeśli ktoś korzysta z wifi z zewnętrzną anteną itp. Może być tak że pomiędzy anteną na dachu a płytą główną mamy jedynie "zabezpieczenie" w formie routera ;-)
  3. Hej, w związku z modernizacją sprzętu mam do sprzedania trochę podzespołów. Wszystko oczywiście 100% sprawne, dopiero co wyjęte ze stacji roboczych. Na chwilę obecną: 2x INTEL XEON 2650 ES QBER - 200zł/sztuka 4x Pamięć Kingston DDR3 4GB 1333MHz CL9 (KVR13N9S8/4) - 80zł/sztuka 4x Pamięć Kingston 4GB 1333MHz DDR3 Non-ECC CL9 DIMM (KVR1333D3N9K2/8G) - 80zł/sztuka
  4. kozioo

    Ładowanie modeli z zewnątrz

    Proxy dokładnie tak działa. W scenie masz tylko informacje o lokalizacji/skali obiektu, natomiast cała siatka jest wczytywana z zewnętrznego pliku - w formacie zależnym od używanego renderera. Oprócz tego Xref scene też działa na tej samej zasadzie (wczytuje całą zawartość sceny) - ale podepniesz tylko pliki .max. Z tego co wiem plików .obj w ten sposób w 3dsmaxie nie da się wczytywać.
  5. Nie korzystam z mental ray'a, ale z tego co widzę warto się zainteresować suwakiem "FG precision presets" w zakładce Global Illumination. Więcej nie potrafię pomóc :)
  6. Moim zdaniem to kwestia (bardzo) niskich ustawień GI. Oświetlenie jest bardzo rozmyte i brakuje detali w shadingu, przez co całość jest właśnie taka płaska w odbiorze.
  7. opcja "by angle"
  8. Denoise wymiata - zarówno przy renderach testowych jak i przy "produkcyjnych". Ciekawe kiedy konkurencja wprowadzi analogiczne algorytmy :-)
  9. A może zła skala sceny? Sprawdź ustawione jednostki.
  10. Zmień secondary bounces na QMC/brute force. Lightcache nie ma większego sensu przy takim scenariuszu.
  11. kozioo

    TEST benchmark VRAY

    Porównywanie scen z Vraya 2.x i 3.x nie ma najmniejszego sensu ze względu na inne algorytmy samplujące - tzn wyrenderowane obrazki nie są identyczne na tych samych ustawieniach. Co nie zmienia faktu że w ogólnym rozrachunku wersja 3.x jest szybsza i tyle ;)
  12. Odpowiedzią na wszystkie pytania jest particle flow ;)
  13. Czy przypadkiem prawa autorskie nie są niezbywalne? Wydaje mi się że można co najwyżej podpisać klauzulę o poufności, zakazie publikacji dzieła. Ale zrzec autorstwa się nie można. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
  14. Pewnie po prostu nie ma w scenie niczego, co mogłoby się odbijać pod takim kątem. Bez źródła światła/hdri lub jakiegoś fakeowanego materiału w dobrej lokalizacji i z dużą jasnością nie uzyskasz takiego efektu.
  15. Nie wiem czy to już soft, ale kiedyś korzystałem i było całkiem ok :-) http://cpetry.github.io/NormalMap-Online/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności