-
Teczka 3D - test renders
przewody są modelowane ale na tej rozdziałce tego tak dobrze nie widać.
-
Teczka 3D - test renders
Dzięki wielkie Panowie ;) siedziałem nad nim dokładnie 14 dni.
-
Teczka 3D - test renders
aaaa myślałem że chodzi o droida ;) Wgłębienie to geometria a dziurki to disp. Zrobiłem sobie spline'a w PS który szedł równo z tym wgłębieniem a później przygotowałem brusha w PS z odpowiednimi odstępami itp. i użyłem funkcji "stroke path". To chyba tyle. Pozdrawiam.
-
Teczka 3D - test renders
Dzięki. hmmm wybacz ale nie do końca zrozumiałem o co pytasz :D Akurat na ten projekt miałem wyznaczony termin i nie miałem zbyt dużo czasu na dopieszczenie wszystkiego. jakbyś mógł napisać o jakie szwy Ci chodzi to postaram się pomóc :P Pozdrawiam
-
Teczka 3D - test renders
Hey Ostatnio zrobiłem takiego droida. Bazowałem na koncepcie Joe Peterson. Więcej ujęć tutaj: http://s201.photobucket.com/albums/aa164/Zartor/3ds%20max/Droid/ Niedługo wrzucę też 360... Pozdrawiam.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
eXPlosiV - może i ostatnie Twoje prace uważałem za zbyt szybko skończone tak ta wymiata na starcie. Możesz napisać coś więcej o materiale tego dzbanka/konewki :P czy co to tam jest? Co do elementów które mi nie pasują to wosk bo chyba nie ma tam sss, ciecz w szklance - zbyt jasne jak dla mnie i czaszka ma dziwny materiał. Sznurek który wiąże tą kartkę jest zbyt płaski chyba. - pewnie to tylko diffuse :P Plasti - Id pass ? Nie wiem czy dobrze rozumiem ale do pomocy w wydzielaniu sobie obiektów w PS używaj takiego pass'a który może przyjmować różne wartości dla pikseli a nie jak w przypadku ID gdzie masz wartości całkowite bo wtedy AA nie może mieć miejsca między kolorami. Ja używam vray wirecolor. Aaaa i wesołych wszystkim
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Dwa nowe ujęcia: Zbliżenie zrobione dość szybko bardziej jako test. DOF maxowy. Interesuje mnie co o tym myślicie zwłaszcza o tym zbliżeniu bo to moje pierwsze i nie wiem czy kadr dobry itp. Pozdrawiam. PS. Ostani na noc: high res: http://img833.imageshack.us/img833/7048/ujecia3duzy2.png
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Dzięki za wskazówki SWRSC. Area mam zawsze włączony i jednak zrobiłem w 2x większej rozdziałce i potem skalowanie w dół. Za to bardzo ciekawe rzeczy wyczytałem na temat wyostrzania i mam nadziej że teraz jest lepiej. Dodałem dofa ale nie wiem czy za mały czy za duży... Komentarze mile widziane. a tu High res: http://img844.imageshack.us/img844/2279/ujecie1ver2duze2.png Ps. nie wiem czemu ale ten DOF wydaje mi się fajny w wersji high res ale w malej jest dziwny - mam jakieś zwidy ? Ps2. Freedom Fighter - miałem mały problem z maskami ale chyba już sobie poradziłem. Wrzucam poprawione ujęcia. Nie ma już tego glow'a z dofa. Pozdrawiam.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
SWRSC - dobre gówn* ;] jak to mawiają na dzielni :P Po takich pracach aż się głupio pokazywać... Pracuje nad czymś takim (zanim zobaczyłem jak wiele razy ten fotel był tu klepany to postanowiłem go wymodelować może popełniłem swego rodzaju zbrodnie nie wiem :P) Obecnie chce jeszcze doszlifować to ujęcie a przede wszystkim poprawić AA bo coś siadło miejscami ;/ i poprawię skórę. Później jeszcze z dwa inne tego typu i chociaż jedno ujęcie z bliska. komentarze i opinie mile widziane. PS. Zastanawiam się czy wystarczy wyrenderować to w 2x większej rozdzialce żeby problem zniknął oraz to jak wiele trace gdy tego nie robię... Czy moje poprzednie prace zyskałyby na czymś gdyby i w ich wypadku tak zrobić i czy zawsze tak robić ? :D Pozdrawiam.
-
POJAZD 3D SdKfz 205 MAUS
Niesamowite Stary :D Kawał dobrej roboty. Jak malowałeś ogniwa ? zmapowałeś je , zrobiłeś kilka wersji text... czy to proceduralny brud ? Pozdrawiam.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
eXPlosiV - wybacz ale nie podzielam entuzjazmu ola-f. Jak dla mnie sofa wygląda strasznie. Mógłbyś pokazać referki bo jestem ciekaw czy w rzeczywistości też wygląda tak niewygodnie. Szabla wygląda ciekawe ale czemu tak mało włosów dałeś temu dywanikowi/poduszce ? Co do fotelu właśnie renderuje mi się na kompie :P i u Ciebie w wielu miejscach proporcje leżą. plasti - spoko render ale myślę że warto zrobić coś z tilingiem tekstury na schodach i kolumnach. Wajper spoko :P tylko co to za zacieki na szybie ? artur03 - mi się podoba. Jedynie poprawiłbym materiał skóry bo zbyt ziarnisty oraz dodał AO w miejscu gdzie stykają się obiekty z dywanem bo u mnie wygląda to tak jakby lewitowały zwłaszcza lewa nóżka od fotela. Nadałbym również grubość dywanowi bo wydaje się płaski.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
JohnZi - Jak to powstało ? Jak dla mnie bomba
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
pierwsze ujęcie - umywalka to biała plama Panie :D Ja dałbym mocniejsze odbicia na szkle w kabinie ale tak delikatnie. Od lewego dolnego rogu wystaje Ci coś białego nie wiadomo co to :) drugie ujęcie - znów umywalka to biała plama i odbicia na kabinie. trzecie ujęcie - motyw z lustrem wydaje mi się niewypałem :P Efekt który jest w lustrze choć może i poprawny to dla mnie brzydki. Co to za follow jasny od sufity w stronę podłogi na ścianie ? Lampki nad lustrem chyba zbyt czarne. Poza tym reszta jest dla mnie na plus i przyjemnie to wygląda. Pozdrawiam.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
o właśnie ! Z przyjemnością zerknę ;) Nawet na dwa cropy ;D
-
Wiatrak
układanie desek mnie rozwaliło, super sprawa. Co do przetarć mogłeś spróbować dać zamiast białego albo ciemnego koloru tą samą mapę drewna tylko z color corection i tam się pobawić saturacja itp. Pozdrawiam.