Skocz do zawartości

mort

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Od wieków nie było mnie tutaj, ale jak trwoga to do Boga i ktoś może będzie mógł mi pomóc w nietypowym rigu. Mam cartoonową postać, wzorowaną na 2d oryginale, która - dla uproszczenia - jest kulista z 4 kończynami a większość jej ciała to twarz. Problem mój polega na tym, że czasami porusza się na czterech a czasami na dwóch kończynach i w momencie przejścia przednie kończyny przesuwają jej się z przodu na boki i spowrotem. uproszczony szkic poniżej. Jakiś pomysł jak to rozwiązać siatką/rigiem? https://i.imgur.com/Mr4XWKw.png pozdrawiam!
  2. mort odpowiedział CzAk1 → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    wątek za długi zebym go calego ogarnial teraz, wiec pewnie powtarzam: Animacja jak z Flashowych gier/animacji, robionych na kolanie. TRAGEDIA. Disney sie musi w grobie przewracać, takie coś robi studio, które dopracowało praktycznie cały kanon animacji 2d... tak, wiem, hejtuje, ale po Disneyu mozna by sie spodziewać więcej. To, że jest to produkt dla dzieci (jeśli jest, szybko wyłączyłem bo patrzec sie na to nie da) to nie znaczy, że można odwalać chałturę. Salve!
  3. mort dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam, mam dość pewnie debilny problem, z którym spotykam się dość często i do tej pory nie znam rozwiązania. Czasami otwierając starą scenę maxa, albo importując jakiś obiekt, potrafi mi się on importować jakby był invisible. po zaznaczeniu wyświetla się na przykład siatka, ale po wyłączeniu jej nie widać faceów, całości albo tylko niektórych elementów. Wiem, że czasami działało z tym zaznaczenie całego modelu i detachowanie go, albo attachowanie do innego obiektu, czasami działał reset xform. Zna ktoś może źródło tego problemu i jakieś inne rozwiązania? Salve!
  4. mort odpowiedział CzAk1 → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    @ikkiz - bo to nie Burton tylko Sam Raimi. i jakos nie napawa mnie to optymizmem, osobiscie nie lubie tego jak buduje historie, jak dla mnie naiwnie. @Sunedge - uwielbiam ten argument :) mozna nim bezkarnie kogos obrazic bez zadnych konkretow, bo to przeciez "oczywista oczywistosc". Zgadzam sie tu z Dziadkiem, robienie remake'u wnosi cos najwyzej wizualnie, specjalnie nowatorskie - jak Incepcja czy Benjamin Button (przynajmniej dla mnie) - to to nie jest. Salve! P.S. Inna sprawa, ze to jest robione dla kasy i swoj cel spelni, moim zdaniem i dla takich rzeczy jest miejsce w spoleczenstwie, na cos trzeba wydac ciezko zarobione pieniadze, nie?
  5. mort odpowiedział Falcrum → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    kufa kosmos. Aczkolwiek zona mowi ze animacja postaci momentami za bardzo jak z in game footage jest. niemniej mi tam pasi. Salve!
  6. mort odpowiedział floo → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    ani to disney, ani to pixar, a sam sposob pokazywania kobiet w ten sposob to dla zachodu i w sumie dla nas juz tez w zasadzie standard, spróbowali by pokazac inaczej to jakies feministki by ich po sadach zaczely ciagac. Poprawnosc polityczna musi byc :) Technicznie trailer oczywiscie swietny, ale dizajn postaci ani nie jest odkrywczy ani nie budzi mojej sympatii, wiec chyba tym razem kina nie odwiedze. Salve!
  7. mort odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Fajnie ze zrobili, ale jak przy kazdym z tych filmow pokazali ze dalej nie sa w stanie dogonic czolowki. Rendery w wielu miejscach plastikowe, compositing conamniej sprzed paru lat. Sa ujecia swietne, ale np start rakiety jest slaby aż boli. Jesli chcieli pokazac ze sa w stanie konkurowac z pro softem w normalnym studiu (a tak z opisu wynika), to niestety im znow nie wyszlo. IMHO oczywiscie. Salve!
  8. mort odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    fabularnie ok, nie powala. ale wykonanie i trailera i making of'a wyczesane, fantastyczna prezentacja materialu. Salve.
  9. Adam, nic takiego nie powiedzialem, po prostu mnie to ciekawi. Fajna inicjatywa i niezly sposob na znalezienie utalentowanych przyszlych pracownikow. Salve!
  10. zapytalbym raczej ile trzeba bedzie za taki kurs zaplacic?
  11. mort odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    niezly marketing, promowac sie jednym intrem tyle czasu.. Salve!
  12. mort odpowiedział Lacedemon → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    piekne, tylko te rogi na helmach krzyzowcow troche kłują w oczy :) niemniej wielki szacunek Salve!
  13. ladna infografika o niczym. nawet pusta scene z boxem mozna przedstawic jako ogromny projekt jesli uwzgledni sie wszystko do kodu binarnego wlacznie. Ogolnie malo czytelne lanie wody, a same dane nie sa specjalnie imponujace ;] Salve!
  14. mort odpowiedział wesol → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    mookie - polecam Krolestwo Niebieskie, ale wersje rezyserska, rozszerzona. Smiem twierdzic, iż Ridley Scott wielkiem rezyserem jest :) Salve!
  15. mort odpowiedział raterio → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    @sucharek - ja tam bardzo pro nie jestem, ale wydawalo mi sie, ze twarz zazwyczaj nie jest symetryczna?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności