Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Idlero

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. http://www.blendernation.com/2014/09/29/edit-multiple-objects-at-once-with-the-multiedit-addon/
  2. Próbowałeś może przy exporcie w opcjach exportera OBJ skale ustawić x100? z fbx tak robię i nie ma najmniejszych problemów
  3. Takie rzeczy robi się podczas exportu lub importu, ważne są proporcje. Jeśli jednak ta odpowiedź cię nie satysfakcjonuje to możesz spróbować pobawić się skalą albo w 3dView -> display lub w ustawieniach sceny parametr scale w panelu Units. Tyle że to raczej nie rozwiąże idealnie twojego problemu. Skąd wynika ograniczenie do akurat 10000 unitów nie mam pojęcia :D
  4. @drakul według mnie to jest bug, powinno działać to w taki sposób jak to opisałeś(wydaje mi się bardziej intuicyjni). Jeśli jednak taki był zamysł developerów wypadało by ich poprosić o zrobienie kolejnego checkboxa
  5. Idlero odpowiedział kolaborant → na temat → Blender
    to już dziwne co to możesz podesłać plik testowy w którym coś takiego u ciebie występuję?
  6. Świetne latadło. Na mój gust za ciemno ale klimatycznie :D
  7. Idlero odpowiedział kolaborant → na temat → Blender
    ale+d duplicate linked to nie instancing kiedyś gdzieś to na blenderartists czytałem i tak też mi się wydawało całe życie. Chyba chodziło o to że przez linkowanie podpinasz pewne parametry. instancing działa przez particle, grup instanc i teoretycznie przez duplication w zakładce object (Czyli parent z duplikacją) (u mnie działa). w skrócie moje przejścia z instacingiem w blenderze są podobne do @ikkiza i niegdy nie traktowałem tego jako bug. Tylko za pierwszym razem było to dla mnie zdziwienie.
  8. Powiększ teksturę przynajmniej 2 razy a najlepiej co najmniej 4 razy i wtedy 1 pixel może robić rowekiem
  9. viewportXF jak by ktoś był zaciekawiony do poczytania o czym @monio mówi http://wiki.blender.org/index.php/User:Jwilkins
  10. Idlero odpowiedział gryzon → na temat → Blender
    Kiedyś korzystałem z tego https://sites.google.com/site/pointatstuffweb/external-paint-autorefresh ale nie wiem czy w nowych wersjach działa. Osobiście preferuje stare dobre alt+R^^
  11. Mówisz o oficjalnym exporterze w V-raya dla blendera?
  12. Idlero odpowiedział olaf → na temat → Work in progress (WIP)
    Nie wiem jak mogłem przeoczyć gameplay Pierwsze o czym pomyślałem oglądając ten filmik do właśnie dociążenie tych samochodzików ale wiedz że to już obgadaliśćie. Mam jak by 2 uwagi/spostrzeżenia: 1- jak masz boosta to przyśpieszenie jest ok, ale wydaje mi się że prędkość po bonusie jest wytracane zbyt szybko (w innych grach też się z tym spotykam i jakoś mnie to zazwyczaj irytowało, to tak jakbym w jechał nagle w powietrze o innej gęstości XD). 2 - Wypadało by dodać jakąś zmianę w prędkości w zależności od tego po czym się poruszamy tzn. jezdnia/trawa/piasek, być może masz to już dodane lub jest to w planach, po prostu na gameplayu tego efektu nie zauważyłem. Planujesz docelowo zmieniać wysokość na jakiej znajduje się kamera? Ps. mapa nocna prze klimatyczna strasznie mi się podoba. :D
  13. wpisz sobie w googla "tiled texture" or "seamless texture" jak do tego dodasz tutorial to masz masę materiału np.
  14. Idlero odpowiedział olaf → na temat → Work in progress (WIP)
    W tej grze którą zaprezentowałeś refleksy na aucie się zmieniają w zależności od kąta. Czy u siebie też zastosujesz kilka textur które będą się zmieniać w zależności od konta. Czy może zaanimujesz teksturę lub całkiem pominiesz ten efekt. Czekam na jakiś fragment gameplay-u
  15. Idlero odpowiedział rice → na temat → Game Art
    Bardo przyjemna postać, coś mi jego twarz nie pasuje ale to samo jest na concepcie wiec podejrzewam że jest dobrze :D Fajnie coś nowego od ciebie widzieć tym bardziej że dawno nic nie wrzucałeś :D Z tego co piszesz korzystałeś z gimpa próbowałeś może już zatopić go kritą? Jeśli tak jakie masz odczucia? Jeśli nie to dlaczego?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.