Skocz do zawartości

Idlero

Members
  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Idlero's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

59

Reputacja

  1. http://www.blendernation.com/2014/09/29/edit-multiple-objects-at-once-with-the-multiedit-addon/
  2. Próbowałeś może przy exporcie w opcjach exportera OBJ skale ustawić x100? z fbx tak robię i nie ma najmniejszych problemów
  3. Takie rzeczy robi się podczas exportu lub importu, ważne są proporcje. Jeśli jednak ta odpowiedź cię nie satysfakcjonuje to możesz spróbować pobawić się skalą albo w 3dView -> display lub w ustawieniach sceny parametr scale w panelu Units. Tyle że to raczej nie rozwiąże idealnie twojego problemu. Skąd wynika ograniczenie do akurat 10000 unitów nie mam pojęcia :D
  4. @drakul według mnie to jest bug, powinno działać to w taki sposób jak to opisałeś(wydaje mi się bardziej intuicyjni). Jeśli jednak taki był zamysł developerów wypadało by ich poprosić o zrobienie kolejnego checkboxa
  5. to już dziwne co to możesz podesłać plik testowy w którym coś takiego u ciebie występuję?
  6. Świetne latadło. Na mój gust za ciemno ale klimatycznie :D
  7. ale+d duplicate linked to nie instancing kiedyś gdzieś to na blenderartists czytałem i tak też mi się wydawało całe życie. Chyba chodziło o to że przez linkowanie podpinasz pewne parametry. instancing działa przez particle, grup instanc i teoretycznie przez duplication w zakładce object (Czyli parent z duplikacją) (u mnie działa). w skrócie moje przejścia z instacingiem w blenderze są podobne do @ikkiza i niegdy nie traktowałem tego jako bug. Tylko za pierwszym razem było to dla mnie zdziwienie.
  8. Powiększ teksturę przynajmniej 2 razy a najlepiej co najmniej 4 razy i wtedy 1 pixel może robić rowekiem
  9. viewportXF jak by ktoś był zaciekawiony do poczytania o czym @monio mówi http://wiki.blender.org/index.php/User:Jwilkins
  10. Idlero

    Auto update textures

    Kiedyś korzystałem z tego https://sites.google.com/site/pointatstuffweb/external-paint-autorefresh ale nie wiem czy w nowych wersjach działa. Osobiście preferuje stare dobre alt+R^^
  11. Mówisz o oficjalnym exporterze w V-raya dla blendera?
  12. Idlero

    Szybki gameart #2

    Nie wiem jak mogłem przeoczyć gameplay Pierwsze o czym pomyślałem oglądając ten filmik do właśnie dociążenie tych samochodzików ale wiedz że to już obgadaliśćie. Mam jak by 2 uwagi/spostrzeżenia: 1- jak masz boosta to przyśpieszenie jest ok, ale wydaje mi się że prędkość po bonusie jest wytracane zbyt szybko (w innych grach też się z tym spotykam i jakoś mnie to zazwyczaj irytowało, to tak jakbym w jechał nagle w powietrze o innej gęstości XD). 2 - Wypadało by dodać jakąś zmianę w prędkości w zależności od tego po czym się poruszamy tzn. jezdnia/trawa/piasek, być może masz to już dodane lub jest to w planach, po prostu na gameplayu tego efektu nie zauważyłem. Planujesz docelowo zmieniać wysokość na jakiej znajduje się kamera? Ps. mapa nocna prze klimatyczna strasznie mi się podoba. :D
  13. wpisz sobie w googla "tiled texture" or "seamless texture" jak do tego dodasz tutorial to masz masę materiału np.
  14. Idlero

    Szybki gameart #2

    W tej grze którą zaprezentowałeś refleksy na aucie się zmieniają w zależności od kąta. Czy u siebie też zastosujesz kilka textur które będą się zmieniać w zależności od konta. Czy może zaanimujesz teksturę lub całkiem pominiesz ten efekt. Czekam na jakiś fragment gameplay-u
  15. Idlero

    [wip] Teczka3d : rice is nice

    Bardo przyjemna postać, coś mi jego twarz nie pasuje ale to samo jest na concepcie wiec podejrzewam że jest dobrze :D Fajnie coś nowego od ciebie widzieć tym bardziej że dawno nic nie wrzucałeś :D Z tego co piszesz korzystałeś z gimpa próbowałeś może już zatopić go kritą? Jeśli tak jakie masz odczucia? Jeśli nie to dlaczego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności